tarjolla 24-treffeille: treffipalstan rekisteröitymiseen moukkasuodatin! Niin miehille kuin naisillekin!
Kehitysidea
11
998
Vastaukset
- huijattu myös
Mä olen lopettanut nettideittailun toistaiseksi kun tulin pahasti huijatuksi.
Syytän itseäni siitä kun annoin sen tyypin vedättää. Tyhmä mikä tyhmä.
Kai tässä pitää alkaa itseään suojaamaan, nettimiehet voivat aiheuttaa pahaa tuskaa.- kunnollisiakin on
"nettimiehet voivat aiheuttaa pahaa tuskaa."
Olet katellut vääriä miehiä. Siitä voit tosiaan syyttää itseäsi. Meitä kunnollisiakin olisi vaan kun ei kelpaa, liekö naiset liian nirsoja? Kaikkea kun ei voi saada eikä täydellistä ihmistä olekaan. Joko olet ulkoisesti hieno mutta sisältä kusipää tai ulkoisesti vaatimaton mutta sisältä kultaa...tai ainakin hopeaa. Näin kärjistetysti jos saa sanoo.
Mut pointti on kuitenkin se ettei sellasta ihmistä olekaan joka täyttäis 101% kaikki 101% vaatimukset. Jostain on joustettava. - huijattu myös
kunnollisiakin on kirjoitti:
"nettimiehet voivat aiheuttaa pahaa tuskaa."
Olet katellut vääriä miehiä. Siitä voit tosiaan syyttää itseäsi. Meitä kunnollisiakin olisi vaan kun ei kelpaa, liekö naiset liian nirsoja? Kaikkea kun ei voi saada eikä täydellistä ihmistä olekaan. Joko olet ulkoisesti hieno mutta sisältä kusipää tai ulkoisesti vaatimaton mutta sisältä kultaa...tai ainakin hopeaa. Näin kärjistetysti jos saa sanoo.
Mut pointti on kuitenkin se ettei sellasta ihmistä olekaan joka täyttäis 101% kaikki 101% vaatimukset. Jostain on joustettava.No tämä yksi oli tietysti väärä. Hän itse otti minuun yhteyttä, kuten ne muutkin.
En minä voinut tietää etukäteen, etten merkitse hänelle mitään.
Ei hän kertonut olevansa jäätävän kylmä, se vaan ilmeni hänen käytöksestään pikku hiljaa.
Kyllä sen asian oivaltaminen sattui.
Juuri hänen käytöksensä takia poistin profiilini, eli enää en kirjoita kenellekään siellä. - ja sit
huijattu myös kirjoitti:
No tämä yksi oli tietysti väärä. Hän itse otti minuun yhteyttä, kuten ne muutkin.
En minä voinut tietää etukäteen, etten merkitse hänelle mitään.
Ei hän kertonut olevansa jäätävän kylmä, se vaan ilmeni hänen käytöksestään pikku hiljaa.
Kyllä sen asian oivaltaminen sattui.
Juuri hänen käytöksensä takia poistin profiilini, eli enää en kirjoita kenellekään siellä.otat ilmoituksen pois ja valitat ettet löydä ketään?
Ei ei ei hyvä tyttö, ei noin! Meille kaikille tulee pettymyksiä, miehet kokee jopa enemmän pettymyksiä naisten suhteen kuin naiset miesten suhteen. Silti moni jaksaa yrittää uudestaan.
Jos oikeesti jotain haluaa, niin pakko yrittää uudestaan! - huijattu myös
ja sit kirjoitti:
otat ilmoituksen pois ja valitat ettet löydä ketään?
Ei ei ei hyvä tyttö, ei noin! Meille kaikille tulee pettymyksiä, miehet kokee jopa enemmän pettymyksiä naisten suhteen kuin naiset miesten suhteen. Silti moni jaksaa yrittää uudestaan.
Jos oikeesti jotain haluaa, niin pakko yrittää uudestaan!mä en halua löytää yhtään ketään tällä hetkellä.
Kärsin sen yhden aiheuttaman huijauksen takia ja yritän toipua siitä. aikaa voi mennä.
joo. yhden miehen takia poistin profiilin ja spostin. näin se menee. yksi riittää.
pitää oppia virheistä, nääs.
Baarissa miehet käyttäytyy paremmin.
Kyllä fiksuja miehiä on tuolla elävässä elämässä paljon mukavampi kohdata, tietää jo heti kättelyssä onko mies edes normaali vai ei. - sinä
huijattu myös kirjoitti:
mä en halua löytää yhtään ketään tällä hetkellä.
Kärsin sen yhden aiheuttaman huijauksen takia ja yritän toipua siitä. aikaa voi mennä.
joo. yhden miehen takia poistin profiilin ja spostin. näin se menee. yksi riittää.
pitää oppia virheistä, nääs.
Baarissa miehet käyttäytyy paremmin.
Kyllä fiksuja miehiä on tuolla elävässä elämässä paljon mukavampi kohdata, tietää jo heti kättelyssä onko mies edes normaali vai ei.taidat kirjoittaa tuosta kokemuksestasi lähes jokaisen viestin jatkeeksi täällä, vai erehdynkö henkilöstä? Jos en, niin sanoisin, että vaikka kirjoittamisella ja asian "jakamisella" on suuri terapeuttinen merkitys, niin se voi kyllästyttää täällä muita. Joku fiksu kommentoi tuolla, että kaikille sattuu pettymyksiä, ja eteenpäin pitää mennä, löytyy se sitten tai ei. Mielestäni on tarpeetonta ja itselleen haitallista antaa satuttajalle periksi ja "musertua". Eikä se jatkuva voivottelu täällä auta ketään, päinvastoin kerää tuota "pahaa verta" yhteen. Vaikka on sitä ihan riittävästi liikkeellä muutenkin.
Mikä minä olen tavallaan puhumaan, profiilin olen poistanut itsekin. Ja juuri näiden "NAISTEN" vuoksi, joiden laista en elämääni todellakaan kaipaa. Silti muistan jokaisen HUIPPUTYYPIN, joihin olen tämän kautta tutustunut, ja he ovat jääneet ystäviksi, ja toivottavasti pysyviksi sellaisiksi. Yritän aina muistaa, että tässäkin joukossa on niitä henkisiä yksilöitä, mutta niitä on täällä vähintään yhtä pieni promille kuin "oikeassa" elämässäkin, jonka osaksi minä tämän "24treffimaailmankin kyllä luen; profiilien takana on aina fyysinen ihminen, jonka voi onnistua näkemään myös ulkoilmassa. Henkisyys onkin sitten niin ja näin - valitettavasti. - ulkopuolisena
sinä kirjoitti:
taidat kirjoittaa tuosta kokemuksestasi lähes jokaisen viestin jatkeeksi täällä, vai erehdynkö henkilöstä? Jos en, niin sanoisin, että vaikka kirjoittamisella ja asian "jakamisella" on suuri terapeuttinen merkitys, niin se voi kyllästyttää täällä muita. Joku fiksu kommentoi tuolla, että kaikille sattuu pettymyksiä, ja eteenpäin pitää mennä, löytyy se sitten tai ei. Mielestäni on tarpeetonta ja itselleen haitallista antaa satuttajalle periksi ja "musertua". Eikä se jatkuva voivottelu täällä auta ketään, päinvastoin kerää tuota "pahaa verta" yhteen. Vaikka on sitä ihan riittävästi liikkeellä muutenkin.
Mikä minä olen tavallaan puhumaan, profiilin olen poistanut itsekin. Ja juuri näiden "NAISTEN" vuoksi, joiden laista en elämääni todellakaan kaipaa. Silti muistan jokaisen HUIPPUTYYPIN, joihin olen tämän kautta tutustunut, ja he ovat jääneet ystäviksi, ja toivottavasti pysyviksi sellaisiksi. Yritän aina muistaa, että tässäkin joukossa on niitä henkisiä yksilöitä, mutta niitä on täällä vähintään yhtä pieni promille kuin "oikeassa" elämässäkin, jonka osaksi minä tämän "24treffimaailmankin kyllä luen; profiilien takana on aina fyysinen ihminen, jonka voi onnistua näkemään myös ulkoilmassa. Henkisyys onkin sitten niin ja näin - valitettavasti.Parempi kai että tänne kirjoittaa kuin että tekee jotain itselleen. Et kai sinä sellaista toivu kun noin ilkeästi ajat toisen pois täältä.
- ei kukaan
ulkopuolisena kirjoitti:
Parempi kai että tänne kirjoittaa kuin että tekee jotain itselleen. Et kai sinä sellaista toivu kun noin ilkeästi ajat toisen pois täältä.
ihan niin pitkälle mene treffikuvioiden kanssa! Sitten on jo pahasti vialla muutenkin. Toivottavasti ihminen tuntee itsensä.
- ulkopuolisena
ei kukaan kirjoitti:
ihan niin pitkälle mene treffikuvioiden kanssa! Sitten on jo pahasti vialla muutenkin. Toivottavasti ihminen tuntee itsensä.
Kun emme tiedä minkälaisesta tarinasta on kyse.
Miksi muuten netissä tapahtunut huijaaminen olisi sen vähemmän tuskallista kuin elävässä elämässä. Kumpikin johtaa siihen, että tyttö/nainen pettyy. Toiset selviävät siitä jaloilleen, toisille siitä voi jäädä traumoja.
Jos elämänsä ensimmäinen mies petti niin ei kai siinä usko miehiin ole kovin korkealla.
Siis sinun mielestäsi naisen tulee heti pettymyksen jälkeen hankkia uusi mies, koska sehän on paras keino unohtaa se entinen. - nämä keskustelut
ulkopuolisena kirjoitti:
Kun emme tiedä minkälaisesta tarinasta on kyse.
Miksi muuten netissä tapahtunut huijaaminen olisi sen vähemmän tuskallista kuin elävässä elämässä. Kumpikin johtaa siihen, että tyttö/nainen pettyy. Toiset selviävät siitä jaloilleen, toisille siitä voi jäädä traumoja.
Jos elämänsä ensimmäinen mies petti niin ei kai siinä usko miehiin ole kovin korkealla.
Siis sinun mielestäsi naisen tulee heti pettymyksen jälkeen hankkia uusi mies, koska sehän on paras keino unohtaa se entinen.täällä eivät johda mihinkään. Kyllä mahtuu tyhmyyttä maailmaan.
Tyttö/nainen on siis aina se joka pettyy, ja poika/mies on se joka sen aiheuttaa?
Nyt on aika jättää myös tämä keskustelupalsta.
- ¨¨¨¨
Hyvä idea. =) Suorapuheisemmat voisivat käyttää jotain "suorapuheisuus"-logoa, niin tietäisi että kohteliasta viestiä ei tule sieltä jokaisessa tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948