Olisin kysellyt kanssasisarilta kokemuksia cerazette merkkisistä minipillereistä! Aiemmat viestiketjut olen kyllä pyrkinyt lukemaan MUTTA en sieltä löytänyt kenenkään tietoa (?) minipillereiden ehkäisytehosta. Eli onko ne täysin verrattavissa yhdistelmäpillereiden tehoon..?? Gyneltä en kysymyksestäni huolimatta saanut kovinkaan selvää vastausta... :/
Olen 24 vuotias nainen, ei synnytyksiä. Rinnassani on fibroadenooma (hyvänlaatuinen sidekudoskasvain) ja gyne ei suositellut yhdistelmäpillereitä mahdollisen fibrorinnan turpoamisen ja kipeytymisen vuoksi. Minipillerit kuulema sopisivat! Olen ollut aina hieman skeptinen (!!!) minipillereiden suhteen.. ehkä mulla vanhaa tietoa hallussa? Juuri ehkäisytehoa pelkään... ja sekin pyörii mielessä jos menkat muuttuvat todella epäsäännöllisiksi/ jäävät kokonaan pois ---> Onko pelko raskaudesta koko ajan taustalla?
Laitelkaa kommentteja! =) Kiitos etukäteen.
cerazette ja ehkäisyteho!!!
3
1983
Vastaukset
- ehkäisyteho
Oon syönyt Cerazetteä noin neljä vuotta. En oo tullut raskaaksi ja seksiä harrastan ahkerasti. Pitää vaan muistaa ottaa säännöllisesti, on kuitenkin olemassa 12 h varoaika. Menkat jäi heti alkuunsa pois, aluksi se vähän ahdisti kun en tiennyt oonko raskaana, vähän aikaa jaksoin tehdä noin joka toinen kuukausi varmuuden vuoksi raskaustestin. Se rauhoitti mieltä. Luotan Cerazetteen, en vaihtaisi. Elämä on ihanaa ilman menkkoja.Olen varma, että menkat palaavat kun joskus lopetan pillerit, ainakin ystävilleni, jotka ovat syöneet samaa on käynyt niin.
- Canttura
Oon syönyt nyt kohta vuoden Cerazettea ja olen kyllä tyytyväinen ollut. Ensinnäkin jo se, että ei ole mankkoja on aivan luxusta ja vaikka olen tiiviisti seksiäkin harrastanut, on pilleri kyllä tehonsa pitänyt. Tietiysti lääkkeiden vaikutus on yksilöllistä ja kaikki sen mukanaan tuomat sivuvaikutuksetkin. Avopuoliso on ollut huolissaan siitä, miten käy lapsensaantikykyni.. Mutta tietääkseni tuollaisia lääkkeitä ei tämän ikäisille (25v.) naisille määrättäisi, mikäli niissä olisi lapsettomuusriski.
- kommenteistanne
..nyt on cerazetten avauspakkaus ostettu apteekista, ja eikun menkkoja odottelemaan ;) Tuntuu vaan jännittävän aikalailla. Lopetin yhdistelmäpillerit (yasmin) vähän yli vuosi sitten ja nyt tuntuu jännältä palata takaisin hormonaaliseen ehkäisyyn. Toisaalta olisin mielummin ilman hormoneja, mutta vakava parisuhde on ja haluan päästä kondomeista eroon! :) Eniten minua vaan tuntuu jännittävän juuri ehkäisyteho (josta mulla kyllä taitaa olla väärää tietoa, koska cerazetteä verrataan yhdistelmäpilsujen tehoon!!), ja se että menkat saattavat jäädä kokonaan pois! Vainoharhaista sorttia kun satun olemaan! Mutta kokemukset kanssasisarilta kyllä rauhoittavat =) Kiitos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1462479Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot96994- 64871
- 60733
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18667Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637