HUULIA PULLOTTAVA AINE !

lalalalalala

Millä merkillä olisi aine, joka tekisi huulista paksummat ja pulleammat?

18

4586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollu...

botuliini. Todella vaarallinen myrkky. Katso vaikka netistä.

• alottaja

siis ei todellakaan en todellakaan sitä tarkoita! tarkoitan esim. huulipunaa tai huultenpohjustusainetta, joka loisi pulleamman efektin. tai vaikka esim. make up storen huulirasvaa, joka pullottaa.

• Too faced

Hei! itse olen hankkinut omani ja toimivan huulikiillon huuto.netistä. Merkki on Too Faced ja sitä ei tietääkseni saa suomesta ollenkaan. toki sitä voi tilata ameriikasta suoraan jos sellaisen handlaa. Tuote todellakin toimii! tosin efekti ei ole pysyvää, vaan sitä joutuu lisäilemään päivän mittaan. Suosittelen ainakin kokeilemaan :)I love It!

• alottaja

ei kyllä oo mulla mahiksia :D liian vaivalloista.

• Marinne
        alottaja kirjoitti:

ei kyllä oo mulla mahiksia :D liian vaivalloista.

Olisiko tuote, jota etsit Skin Doctors Perfect Pout. Tuotetta myyvät Sokokset. www.skindoctors.fi

• huulet---

Haluaisin kuulla kokemuksia, mitä olette käyttäneet mitä saisi suomesta ja millä menestyksellä??? ja hintakin olisi kiva saada tietoonsa!'

Kiitos :)

• ,.,--,-,,

Mulla pullottaa huulet ainakin rimmelin sillä turvottavalla huulipunalla..Kannataisi ensin kokeilla sitä ennenku hankkii jotain muuta kalliimpaa.

• alottaja

ok kiitti täytyy kokeilla :)

• ....
        alottaja kirjoitti:

ok kiitti täytyy kokeilla :)

...olla luonnostaan pulleat huulet,nii ei tarvii tommosia tököttejä tunkea ;D

• avuksi

Max Factorilla on huulia turvottava puikkomallinen tuote. Hinta ehkä 8-11€. En ole itse kokeillut, mutta muuten luotan kyllä MF:n tuotteisiin.

• tuo

MF:n juttu ei ainakaan toiminut ollenkaan. Mutta kai se ihmisestäkin riippuu.

• blooming

Hei !

Käy katsomassa sivuja: www.mariacos.fi
      Sieltä saat lisää tietoa mistä saa luonnollisesti ilman pistoksia filmitähti huulet!

• 202020

"pullottavat huulet" :D

• ...

Maybellinellä oli jonkun aikaa sellainen huulipuna, jota mainostettiin, että turvottaa huulia. Sisälsi kollageeniä. Nyt en tiedä, onko tuote jo poistumut markkinoilta, koska sitä ei enää suoraan markkinoida missään. Olen yrittänyt etsi, mutta missään sitä ei enää myydä. Näin jossain lehdessä mainoksen, että huulia turvottavaa voidetta on,olisiko ollut kyseessä myös Maybelline ?

• bostonix
      • tiina_x

...esimerkiksi Marja Putkiston Kasvoklinikka -kirja. Naamajumppa tekee ihmeitä.

• cosmarix

Hei!

Mariacos Lips Lifting Studioista saa tuotteita jotka paksuntavat ja pulleuttavat huulia.
      Löydät liikkeet www.mariacos.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6842
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5105
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3349
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3232
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      28
      2391
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1746
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1391
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1332
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1246
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe