HUULIA PULLOTTAVA AINE !

lalalalalala

Millä merkillä olisi aine, joka tekisi huulista paksummat ja pulleammat?

18

4594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollu...

botuliini. Todella vaarallinen myrkky. Katso vaikka netistä.

• alottaja

siis ei todellakaan en todellakaan sitä tarkoita! tarkoitan esim. huulipunaa tai huultenpohjustusainetta, joka loisi pulleamman efektin. tai vaikka esim. make up storen huulirasvaa, joka pullottaa.

• Too faced

Hei! itse olen hankkinut omani ja toimivan huulikiillon huuto.netistä. Merkki on Too Faced ja sitä ei tietääkseni saa suomesta ollenkaan. toki sitä voi tilata ameriikasta suoraan jos sellaisen handlaa. Tuote todellakin toimii! tosin efekti ei ole pysyvää, vaan sitä joutuu lisäilemään päivän mittaan. Suosittelen ainakin kokeilemaan :)I love It!

• alottaja

ei kyllä oo mulla mahiksia :D liian vaivalloista.

• Marinne
        alottaja kirjoitti:

ei kyllä oo mulla mahiksia :D liian vaivalloista.

Olisiko tuote, jota etsit Skin Doctors Perfect Pout. Tuotetta myyvät Sokokset. www.skindoctors.fi

• huulet---

Haluaisin kuulla kokemuksia, mitä olette käyttäneet mitä saisi suomesta ja millä menestyksellä??? ja hintakin olisi kiva saada tietoonsa!'

Kiitos :)

• ,.,--,-,,

Mulla pullottaa huulet ainakin rimmelin sillä turvottavalla huulipunalla..Kannataisi ensin kokeilla sitä ennenku hankkii jotain muuta kalliimpaa.

• alottaja

ok kiitti täytyy kokeilla :)

• ....
        alottaja kirjoitti:

ok kiitti täytyy kokeilla :)

...olla luonnostaan pulleat huulet,nii ei tarvii tommosia tököttejä tunkea ;D

• avuksi

Max Factorilla on huulia turvottava puikkomallinen tuote. Hinta ehkä 8-11€. En ole itse kokeillut, mutta muuten luotan kyllä MF:n tuotteisiin.

• tuo

MF:n juttu ei ainakaan toiminut ollenkaan. Mutta kai se ihmisestäkin riippuu.

• blooming

Hei !

Käy katsomassa sivuja: www.mariacos.fi
      Sieltä saat lisää tietoa mistä saa luonnollisesti ilman pistoksia filmitähti huulet!

• 202020

"pullottavat huulet" :D

• ...

Maybellinellä oli jonkun aikaa sellainen huulipuna, jota mainostettiin, että turvottaa huulia. Sisälsi kollageeniä. Nyt en tiedä, onko tuote jo poistumut markkinoilta, koska sitä ei enää suoraan markkinoida missään. Olen yrittänyt etsi, mutta missään sitä ei enää myydä. Näin jossain lehdessä mainoksen, että huulia turvottavaa voidetta on,olisiko ollut kyseessä myös Maybelline ?

• bostonix
      • tiina_x

...esimerkiksi Marja Putkiston Kasvoklinikka -kirja. Naamajumppa tekee ihmeitä.

• cosmarix

Hei!

Mariacos Lips Lifting Studioista saa tuotteita jotka paksuntavat ja pulleuttavat huulia.
      Löydät liikkeet www.mariacos.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      87
      2656
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1714
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      10
      1686
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1565
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1538
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1246
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1105
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1005
    Aihe