Minulla on jostain kumman syystä tullut toiseen peukalokynteen vaakatasossa menevää uraa kynnen päälle jolloin kynsilakkaakaan ei voi käyttää, koska se ei näytä kynnessä kauniilta. Kynsi on aikalailla epätasainen.
Olisiko kenelläkään tietoa voiko laittaa rakennekynsiä, koska kynsi ei ole sileä.
Olen joskus yrittänyt tasoittaa kynttä sille tarkoitetulla viilalla, mutta turhaan. Kynsi on edelleen epätasainen.
Rakennekynnet
2
593
Vastaukset
- mahdollista
Voi laittaa, ura on tullut todennköisesti tapaturmasta, eli sormi jäänyt väliin johonkin ja kynsiaihio vahingoittunut. Ei haittaa rakennekynnen tekoa. Itselläni samanlainen keskisormessa ja rakennekynnet.
- mrs almond
Vaakasuorassa kulkevat "kiharat" kynnellä johtuvat vaurioista alueella jossa kynsisolut muodostuvat (ns. matrix). Vakavampi vaurio aiheuttaa sen, että kynnen kasvu on häiriöitynyt lopullisesti, eli se kasvaa aina samaan kiharaiseen muotoon; lievemmässä tapauksessa on mahdollista että epätasaisuus vain kasvaa ulos. Onko kyntesi jäänyt esim. oven väliin?
Joka tapauksessa rakennekynnet on täysin mahdollista tehdä. Tiettyjä asioita pitää tosin osata ottaa huomioon eli -niin usein kun tällä palstalla on tullut ilmi- käänny luotettavan ammattilaisen puoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829