näköjään tuhottua tää meidän suhde. Ei se tainnut sulle minkään arvoinen ollakaan, vaikka hetken toisin kuvittelinkin.
Me saatiin
12
2108
Vastaukset
- Teimme
Kiinnostaa tietää! Kerrothan.. Arvosta kyllä suhdettamme! Jos nyt ees oli miehelle?
- sitten
puhua silloin kun olisi pitänyt. Olen mäkin aina arvostanut tätä kaikkea ja sen vuoksi niin paljon nyt harmittaakin
- -minä-
Älä nyt vielä heitä lapiota penkkaan. Vielä puhuminen onnistuu ja muukin.
- sitten
se olisikin niin. Sitä ainakin toivon.
- paljoa
et sinä silti jättänyt toivoa jäljelle meidän jutun suhteen. Ja mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vaikeammaksi kaikki muuttuu. En olisi halunnut käyvän näin.
- Vähän tätä,
paljoa kirjoitti:
et sinä silti jättänyt toivoa jäljelle meidän jutun suhteen. Ja mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vaikeammaksi kaikki muuttuu. En olisi halunnut käyvän näin.
Mistä ja kestä meistä olis niinku kyse? Vois olla vaikka kelle/mulle..
- oli tarkoitettu.
Vähän tätä, kirjoitti:
Mistä ja kestä meistä olis niinku kyse? Vois olla vaikka kelle/mulle..
Mulla on vaan niin ikävä sua.
- Muako vai
oli tarkoitettu. kirjoitti:
Mulla on vaan niin ikävä sua.
No hyvä kuulla, mullakin on ikävä sua!
- sua just ...
Muako vai kirjoitti:
No hyvä kuulla, mullakin on ikävä sua!
Hyvä etten olekaan sit meistä kahdesta ainoo, joka ikävöi...
- vähän,
Vähän tätä, kirjoitti:
Mistä ja kestä meistä olis niinku kyse? Vois olla vaikka kelle/mulle..
mitä mieltä sinä olet tästä kaikesta? En ole yksin itseäni tähän tilaan saanut. On sullakin jotain tekemistä asian kanssa.
- Tämän halusinkin,
vähän, kirjoitti:
mitä mieltä sinä olet tästä kaikesta? En ole yksin itseäni tähän tilaan saanut. On sullakin jotain tekemistä asian kanssa.
Sulle kertoa! Arvoa tällä minulle on enemmän kuin uskotkaan, tai et? Mitä mieltäkö.. En tiedä tai osaa sanoa kun ei ole minusta ratkaisijaksi tässä asiassa. Taisin suhun ihastua aika pahasti kunnes tajusin jarruttaa, oli pakko(Vastauksesi antoi ymmärtää)! Olen tehnyt osani tai en voi tehdä mitään ennen kuin sinä annat siihen ratkaisevan vihjeen. Eli olen voimaton tällä hekellä:(. Vastasin siis sulle kuin tämä olisi ollut mulle. Kun ei tiedä....Osuiko sulle tää teksti?
- ole antanut
Tämän halusinkin, kirjoitti:
Sulle kertoa! Arvoa tällä minulle on enemmän kuin uskotkaan, tai et? Mitä mieltäkö.. En tiedä tai osaa sanoa kun ei ole minusta ratkaisijaksi tässä asiassa. Taisin suhun ihastua aika pahasti kunnes tajusin jarruttaa, oli pakko(Vastauksesi antoi ymmärtää)! Olen tehnyt osani tai en voi tehdä mitään ennen kuin sinä annat siihen ratkaisevan vihjeen. Eli olen voimaton tällä hekellä:(. Vastasin siis sulle kuin tämä olisi ollut mulle. Kun ei tiedä....Osuiko sulle tää teksti?
mitään torjuvaa vastausta sulle koskaan, tarkoituksella ainakaan. Liekö sitten ollenkaan mulle kirjoituksesi..
Meidän tapauksessa molemmat taisi ihastua, mutta se mitä sen jälkeen on tapahtunut on mulle aivan täysin epäselvää.
En ymmärrä syitä, enkä seurauksia..
Toivoisin vain joskus saavani niitä vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402