Me saatiin

sitten

näköjään tuhottua tää meidän suhde. Ei se tainnut sulle minkään arvoinen ollakaan, vaikka hetken toisin kuvittelinkin.

12

2108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teimme

      Kiinnostaa tietää! Kerrothan.. Arvosta kyllä suhdettamme! Jos nyt ees oli miehelle?

      • sitten

        puhua silloin kun olisi pitänyt. Olen mäkin aina arvostanut tätä kaikkea ja sen vuoksi niin paljon nyt harmittaakin


    • -minä-

      Älä nyt vielä heitä lapiota penkkaan. Vielä puhuminen onnistuu ja muukin.

      • sitten

        se olisikin niin. Sitä ainakin toivon.


      • paljoa

        et sinä silti jättänyt toivoa jäljelle meidän jutun suhteen. Ja mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vaikeammaksi kaikki muuttuu. En olisi halunnut käyvän näin.


      • Vähän tätä,
        paljoa kirjoitti:

        et sinä silti jättänyt toivoa jäljelle meidän jutun suhteen. Ja mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vaikeammaksi kaikki muuttuu. En olisi halunnut käyvän näin.

        Mistä ja kestä meistä olis niinku kyse? Vois olla vaikka kelle/mulle..


      • oli tarkoitettu.
        Vähän tätä, kirjoitti:

        Mistä ja kestä meistä olis niinku kyse? Vois olla vaikka kelle/mulle..

        Mulla on vaan niin ikävä sua.


      • Muako vai
        oli tarkoitettu. kirjoitti:

        Mulla on vaan niin ikävä sua.

        No hyvä kuulla, mullakin on ikävä sua!


      • sua just ...
        Muako vai kirjoitti:

        No hyvä kuulla, mullakin on ikävä sua!

        Hyvä etten olekaan sit meistä kahdesta ainoo, joka ikävöi...


      • vähän,
        Vähän tätä, kirjoitti:

        Mistä ja kestä meistä olis niinku kyse? Vois olla vaikka kelle/mulle..

        mitä mieltä sinä olet tästä kaikesta? En ole yksin itseäni tähän tilaan saanut. On sullakin jotain tekemistä asian kanssa.


      • Tämän halusinkin,
        vähän, kirjoitti:

        mitä mieltä sinä olet tästä kaikesta? En ole yksin itseäni tähän tilaan saanut. On sullakin jotain tekemistä asian kanssa.

        Sulle kertoa! Arvoa tällä minulle on enemmän kuin uskotkaan, tai et? Mitä mieltäkö.. En tiedä tai osaa sanoa kun ei ole minusta ratkaisijaksi tässä asiassa. Taisin suhun ihastua aika pahasti kunnes tajusin jarruttaa, oli pakko(Vastauksesi antoi ymmärtää)! Olen tehnyt osani tai en voi tehdä mitään ennen kuin sinä annat siihen ratkaisevan vihjeen. Eli olen voimaton tällä hekellä:(. Vastasin siis sulle kuin tämä olisi ollut mulle. Kun ei tiedä....Osuiko sulle tää teksti?


      • ole antanut
        Tämän halusinkin, kirjoitti:

        Sulle kertoa! Arvoa tällä minulle on enemmän kuin uskotkaan, tai et? Mitä mieltäkö.. En tiedä tai osaa sanoa kun ei ole minusta ratkaisijaksi tässä asiassa. Taisin suhun ihastua aika pahasti kunnes tajusin jarruttaa, oli pakko(Vastauksesi antoi ymmärtää)! Olen tehnyt osani tai en voi tehdä mitään ennen kuin sinä annat siihen ratkaisevan vihjeen. Eli olen voimaton tällä hekellä:(. Vastasin siis sulle kuin tämä olisi ollut mulle. Kun ei tiedä....Osuiko sulle tää teksti?

        mitään torjuvaa vastausta sulle koskaan, tarkoituksella ainakaan. Liekö sitten ollenkaan mulle kirjoituksesi..
        Meidän tapauksessa molemmat taisi ihastua, mutta se mitä sen jälkeen on tapahtunut on mulle aivan täysin epäselvää.
        En ymmärrä syitä, enkä seurauksia..
        Toivoisin vain joskus saavani niitä vastauksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe