Valeita valeiden perään

jaksanko enää?

Olin työmatkalla. Mies sanoi olleensa kotona koko ajan. Minulle tuli intuitio että mies valehtelee. Viikon mies kiisti valeensa mutta lopulta tunnusti. Hän oli ollut lauantai-iltana ryyppäämässä. Aluksi olin onnellinen että hän kertoi kuitenkin totuuden mutta nyt olen saanut hänet kiinni vielä kahdesta muusta valeesta. Tässä on käynyt nyt niin että en osaa enää YHTÄÄN luottaa. Miksei mies heti tunnustanut vaan panttasi tietoa itsellään viikon? Siksikö että huomasi että en itse pääst asiasta yli koska liian monta asiaa paljasti totuuden vaikka mies ei sitä heti itse sanonut?

Nyt en sitten luota mihinkään hänen sanomiisiinsa. Mies sanoo että pitäisi antaa anteeksi ja jatkaa. Mutta voiko sitä tehdä mitä vain ja sitten vaatia toiselta anteeksiantoa? Mies vetoaa siihen että minä tein suhteen alussa paljon asioita jotka rikkoivat häntä (baarikännäyksiä ym. ei pettämistä kuitenkaan koskaan); olin itse juuri päässyt irti väkivaltaisesta suhteesta. Olenko jäänyt menneestä velkaa? Vai onko tässä nyt jokin noidankehä joka ei ota loppuakseen? Pitäisikö meidän ottaa breikki suhteessamme jotta näkisimme asiat selvästi?

3

1096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katoava luonnonvara?

Minun miesystäväni teki samaa; valehteli pieniä asioita ja suuria asioita, tärkeitä asioita ja tyhjänpäiväisiä asioita. Joskus kertoi jopa sepitteitänsä, vaikken edes kysynyt. Ja kun toisinaan sanoin, että valheella on lyhyet jäljet, hän raivostui silmittömästi. Vaati tietää, keneltä/mistä olen kuullut, haukkui minut kytäksi ja kuulopuheisiin uskovaksi. Ja kaikki omat vanhat "syntini" kaivettiin esille.
      En enää osannut liioin luottaa mihinkään sanomisiinsa. Tähän luottamuspulaan suhteemme sitten kaatuikin.

Muutaman kerran voi valheet antaa anteeksi ja jopa ymmärtää, mutta kun toiselle tulee tästä tapa tai jokin outo peli, niin ei enää jaksa.
      Rehellisyys on iso asia parisuhteessa.

• - - - -

sä sen miehesi äiti vai nainen, miksi tivaat siltä asioita. Ja salaako se ne siksi että sinulla on tapana hermostua kaikesta. Mietippä sitä.

• empiirinen tutkija

Kumppani joka on koko ajan mustasukkainen ilman syytä ja inttää, ettei voi luottaa sinuun vaikka olet vilpitrön ja rehellinen on 100 prosenttisella varmuudella itse uskoton valehtelija, johon ei voi luottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      165
      1069
    Aihe