Onko kenelläkään epäsymmetrisiä läskipahkuroita? Itselläni on toinen jenkkakahva isompi kuin toinen. AAAAAAA! Onko rasvaimu ainoa pelastukseni?
Epäsymmetriset läskipahkurat
8
620
Vastaukset
- on kyllä ollut
mutta huomasin tossa yx päivä ,että hävinneet oli
,olin viikon sairaaladietillä ja sit tehnyt paljon vatsalihaksia,varsinkin vinoja.....mulla oli oikein kovat kahvat,ja toinen oli isompi,kun toinen..luulen että dieetin aikaan lähti aika paljon nestettä pois,niin pahkuratkin hävis- mahdollista
Eipä ole mahdollista :)
- kyllä vaan on
mahdollista kirjoitti:
kun on hävinneet...ittekkin hämmästyin oikein,en meinannut uskoa,mutta mitään muuta en ole tehnyt.......tosi on
- kylläpäs on
mahdollista kirjoitti:
Hävinneet vain on,itsekkin ihmettelin,luulin että en saa niitä millään pois...niin vaan hävisivät....mutta syön tosiaan vähärasvaista ruokaa,en punaista lihaa....suurimmaks osaksi kasvisruokaa.....tosi on....vatsalihaksia täytyy tehdä paljon
- mahdollista .............
kyllä vaan on kirjoitti:
kun on hävinneet...ittekkin hämmästyin oikein,en meinannut uskoa,mutta mitään muuta en ole tehnyt.......tosi on
Hei haloo, kyse on yhdestä viikosta...ei viikon aikana läskiä lähde mihinkään...
- kyllä lähtee
mahdollista ............. kirjoitti:
Hei haloo, kyse on yhdestä viikosta...ei viikon aikana läskiä lähde mihinkään...
todistettu on....siis viikko dietillä.....mutta vatsalihaksia tehnyt monta kuukautta,mutta näyttää,että dietin aikaan ne hävis....että kai silloin lähti kuonat sun muut nesteet liikkeelle
- oefjoef
kylläpäs on kirjoitti:
Hävinneet vain on,itsekkin ihmettelin,luulin että en saa niitä millään pois...niin vaan hävisivät....mutta syön tosiaan vähärasvaista ruokaa,en punaista lihaa....suurimmaks osaksi kasvisruokaa.....tosi on....vatsalihaksia täytyy tehdä paljon
niin ei vituta sitten niin paljoa kun huomaat että muhkurat tulevat takaisin. läskiä lähtee korkeintaan kilo viikossa, todistetusti. kuona-aineet ovat kehostasi poistuneet mutta ei kehosi kauaa pysy "puhtaana" ellet ole tuolla kuurilla jatkuvasti.
- ei vituta
oefjoef kirjoitti:
niin ei vituta sitten niin paljoa kun huomaat että muhkurat tulevat takaisin. läskiä lähtee korkeintaan kilo viikossa, todistetusti. kuona-aineet ovat kehostasi poistuneet mutta ei kehosi kauaa pysy "puhtaana" ellet ole tuolla kuurilla jatkuvasti.
yhtään....tämä on tosi juttu,mitä sinä meuhkaat,jos et itte saa muhkuroita pois,syytä siitä vaan ittees,minä olen saanut,ja tulee pysymään poissa....kaikki on itsestä kiinni....kokeile ja yritä ittekkin, voi olla että onnistut,kun teet oikein paljon vatsalihas liikkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410965- 408237
- 1265257
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786