Eihän se todellakaan ole mitään huoraamista jos kumpikin nauttii hyvästä seksistä ja on olemassa ns.diili eli kahden kauppa asiasta! Tuolla yhdessä ketjussa eräs pettäjä nainen tämän asian juuri noin ilmaisi!! Olen hänen kanssaan täysin samaa mieltä!!!!
ei ole huoraamista!
8
1214
Vastaukset
- oma asia
On se huoraamista, mutta ei eettisesti väärin, jos sopii kaikille osapuolille.
- höpsö kakkonen
meidän suhde on just tommone "kahden diili"
mut kyl mä ainakin rakastuin ja välil koko juttu tuntuu kuin sillä olis jotain rakkauden kans tekemist..
jotenki ajatus pelkkänä vakipanona olemisest on aika loukkaava.
mut en kyl itseäni huoraks tunne :)
kai me joskus taas.. on mun vakiotekstari hänel- "kakkonen"
jos molemmilla suhteen osapuolilla on selvillä missä mennään niin mitään ongelmia ei synny. Kun itse aloitin suhteen varattuun mieheen olin jo niin ihastunut häneen ja heti kohta jo rakastunut,joten suhde oli helppo aloittaa. Tapailemme edelleen vaikka lopettamisestakin on ollut puhetta mutta yleensä se on molemmille aina selvää että "pianhan me taas"..
- asdsadfads
Nää on taas näitä panopuiden koottuja selityksiä. Oliskohan suurinpiirtein osa 2453534 jo menossa ja montakohan he vielä tulevat keksimään.
- hauska -
käsite.
Huoraamisena voidaan pitää kaikkea seksuaalista toimintaa, mitä nainen harrastaa. Sen nimikeen voi saada myös nainen tai tyttö, jolla ei ole mitään seksuaalisia kokemuksia. Voidaan puhua esim. huoramaisesta käytöksestä tai pukeutumisesta.Eli se on vain sana jolla halutaan osoittaa halveksuntaa.
Sitä käyttävät miehet, jotka eivät arvosta naista ja etenkin naiset keskenään selvitellessään keskinäistä arvojärjestystä. Arvoasteikon määrittelee usein miehen näkökulma.
Juu, kun kaksi vapaata yksilöä harrastaa seksiä esim. kaveripohjalta, se joillekkin ei ole ja joillekkin on huoraamista. Kun siihen ei liity ne suuret rakkauden tunteet.
Kun tuo suuri rakkaus iskee, saa nainen "antautua" tuon vastustamattoman edessä, kuin suomifilmeissä aina langetaan. Silloin seksi on suurta ja pyhää, sen sallivat naiset itselleen. Vaikka tuo toinen osapuoli olisi varattu, jotkut eivät pidä sitä huoraamisena ja jotkut kyllä.
Kun nainen menee naimisiin, silloin huoraaminen on pyhitetty. Vaikka tuo liitto solmittaisiin vain etuuksien saavuttamiseksi - sosiaalinen asema, omaisuus, ura, perhe jne.
Itse pidän huoraamisena sitä, että käyttää tietoisesti hyväkseen toisen tarvetta seksiin tai läheisyyteen. Se on näyttelemistä johon ei liity omat tunteet. Siitä voi saada jotain etuutta tai valtaa toiseen nähden. Eli ne miehet jotka pettävät vain saadakseen itselleen näitä etuuksia, ja jotka turvautuvat esim. valehteluun ja manipulointiin, ovat juuri niitä huoria.
Siihen voi liityä myös tunteiden hyväksikäyttö, jos toinen osapuoli on rakastunut. He pitävät yllä tätä lukemattomin huijauksin. Se ei tosin tee heistä huonoja vaan tuo huijattu on se huono eli huora.
Jokaisenhan meistä pitäsi ymmärtää, että rakastunutta vedätellään vain siksi että hän on tehnyt tuon huoramaisen??? teon antamalla tunteiden tulla väliin??? Eli meidän naisten pitäsi oppia olemaan hiukan kyynisempiä jokaisen miehen kohdalla, johon ihastumme???
Hmm. aihe ei ole helppo. Mutta huora sana todella vain osoittaa sanojastaan, että hän halveksii nimittelyn kohdetta, eikä löydä loukkaavampaa sanaa.... - hohhhoijaa....
te jaksatte jauhaa näistä samoista asioista joka vitun päivä?
- kuinka ollakaan.....
sinä se jaksat käydä joka päivä tällä palstalla tuskailemassa. Neuvoni sinulle: HANKI ELÄMÄ! ! !
- Aikuinen50
kuinka ollakaan..... kirjoitti:
sinä se jaksat käydä joka päivä tällä palstalla tuskailemassa. Neuvoni sinulle: HANKI ELÄMÄ! ! !
Mitä hemmetin kakaroita täällä käy kirjoittelemassa ja selittämässä huoraamista! Ettekö sen vertaa ole maailmaa nähneet ja kokeneet että HUORA on ammatti!! Ja koska on ammatti,siitä maksetaan palkkaa! Tietääkseni nämä kakkosnaiset tekevät sen ihan antamisen ilosta ja näin antaessaan saavat itsekin sitä NAMIA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770