patti peräaukon suulla

häpelevä apua kaipaava

kyselisin nolosti neuvoa,kun en viitsi tämän takia lääkärille mennä...minulla on pari viikkoa ollut peräaukko "kipeä" sivusta.siinä on jonkinlainen ehkä sentinkokoinen alue joku on hieman koholla(patti?) ja kipeä kuin mikä!!! en ole tietystikkään voinut katsoa kun se on vähän vaikeaa mutta tuntuu että se kohta punoittaisikin...mikä neuvoksi?mikä on peräpukama ja mahtaakohan se olla kyseessä...olen 20 vuotias nainen.

4

977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se taitaa olla

      joku pieni peräpukama. Ostin Hädensa-peräpukamavoidetta apteekista. Ohjeiden mukaan hoidin ja nyt on poissa.

      • mainoksen uhri

        olikohan se nyt AC3, kysy apteekista.

        Joka tapauksessa ihan turha kärsiä, kannattaa hoitaa.

        Pysyvämpi hoito: kuminauhaleikkaus, helppo ja tehoaa vuosiksi.

        Ehkäisevä terveyden hoito: kuitua ja liikuntaa, varsinkin jos istuksit paljon.

        Myös ummetus voi pahentaa, eli syö jotain vatsaa löysentävää.


      • m u
        mainoksen uhri kirjoitti:

        olikohan se nyt AC3, kysy apteekista.

        Joka tapauksessa ihan turha kärsiä, kannattaa hoitaa.

        Pysyvämpi hoito: kuminauhaleikkaus, helppo ja tehoaa vuosiksi.

        Ehkäisevä terveyden hoito: kuitua ja liikuntaa, varsinkin jos istuksit paljon.

        Myös ummetus voi pahentaa, eli syö jotain vatsaa löysentävää.

        Kun pyyhit, laita vaikka mietoa kosteusvoidetta tai mietoa nestesaippuaa paperiin ettet raavi.
        Mulla on aina matkoilla varulta voide.


      • paljon paljon
        m u kirjoitti:

        Kun pyyhit, laita vaikka mietoa kosteusvoidetta tai mietoa nestesaippuaa paperiin ettet raavi.
        Mulla on aina matkoilla varulta voide.

        neuvoista!menen heti apteekkiin:) ihanaa kun täällä kaikki ovat niin mukavia:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      111
      1103
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      103
      969
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      178
      558
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    Aihe