Kotka?

BolivianRainbow.

Terve!

Olen juuri uskoon tullut nuorimies ja muuttamassa Kotkaan tekemään töitä. Onko sielä nuorekasta ja mukavaa vapaaseurakuntaa, jossa 21 vuotias tuntisi olevansa kotonaan. Olen melko arka ja ahdistunut persoona.

33

3914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotkaan asumaan

Löytyy vapis, jossa pieni joukko nuoria ja sit löytyy helluntai srk, jossa vähän enemmän jengii. Aika paljon ollaan tekemisis myös keskenään, tervetuloa mukaan!! La iltaisin nuorten illat molemmissa 19 alkaen, siunausta!

- Luterilainen, yhteiskristillinen tj.=)

• käydä

Karhuvuoressa on hyvä 2-vuotta vanha seurakunta "Kristillinen soihtu". Kannattaa tutustua.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan hulabaloo-porukkaa!

Ei raitishenkinen srk!

Hengellinen seurakunta ei uskonnollisille käy, koska siellä on Pyhä Henki läsnä, Jeesus itse mukana Henkensä kautta.

Siellä voi tulla oikeasti elävään uskoon ja pelastua taivaaseen. Kannattaa käydä tutustumassa. Uskonnollinenkin voi tulla uskoon!

• Anonyymi00011

• Anonyymi00019
        Anonyymi kirjoitti:

Hengellinen seurakunta ei uskonnollisille käy, koska siellä on Pyhä Henki läsnä, Jeesus itse mukana Henkensä kautta.

Siellä voi tulla oikeasti elävään uskoon ja pelastua taivaaseen. Kannattaa käydä tutustumassa. Uskonnollinenkin voi tulla uskoon!

Se että on " tulla oikeasti elävään uskoon" uskonnon harjoittamista eli myös uskonnollista eli uskontoon kuuluvaa. Siinä missä lehmien pitäminen pyhänä tai kielillä mölinä ja kaatuilu. Kaikki ovat uskonnollista.

• HeMaHa

Rauhaa!
      Keskiviikon Kaupunkilehti Ankkurissa on kaikkien Kotka-Hamina alueella toimivien sekä vapaitten suuntien että ev.lut seurakuntien kokousilmoitukset. Tervetuloa tutustumaan eri seurakuntiin!

• Anonyymi

Rauhaa

parhaat peput löytyy kyllä Amarillon seurakunnasta. kannattaa tutustua.

• Anonyymi

Kalervonkatu 1 Karhula toimii paikallinen adventtiseurakunta, jossa opettajan toimii teol.tri. Kai Arasola. Kannattaa tulla joka sapatti (lauantai) klo 10.00 kuulemaan puhdasta ja kirkasta evankeliumia Jeesuksen sovitustyöstä ja takaisintulosta. Nuoria paljon mukana.

• Anonyymi

Hienoa jos olet yullut udkoon. Muista aina että seurakunnat ovat täynnä elämälle katkeraa rupusakkia, jotka koettavat viedä sinultakin sen uskon ilon. He käyvät siellä vain koska heillä ei ole muutakaan paikkaa.
      Olen itse uskossa, ja todennut kaikki oman kaupunkini uskovaiset valehtelijoiksi ja pahoiksi ihmisiksi.
      Käy eri kirkoissa, lähde heti pois jos seura ahdistaa. Seurakunnat on täynnä pummeja ja hyväksikäyttäjiä, juoppoja ja muuten kilahtaneita.
      Käyn kirkossa vain musiikin tähden, Jumalan löydät hiljaisuudesta ja raamatusta.
      Älä usko muita. Ainoastaan Jumalaa.

• Anonyymi00012

Liian pieni paikka, että oikeaa herjaavaa seurakuntaa löytyisi.

Pitää tyytyä iloisiin ja vapautuneisiin hulabalo nuoriin kun muuta ei ole saatavilla.

• Anonyymi00013

Aika menee niin nopeasti että tänään hulabalo nuori ja kuin huomenna ahdistunut uskova jolle oma varjokin tekee syntiä

• Anonyymi00014

Missä aloittaja nyt on? Mitä hänelle kuuluu?

• Anonyymi00015

Onhan se hyvä elää hetki nuoruutta onnellisena, sitä uskonnollista sontaa kyllä tulee myöhemmin riittämään.

• Anonyymi00016

”Musiikinjohtajalle. Daavidin psalmi. Mieletön sanoo sydämessään: ”Ei Jumalaa ole.”
        Jotka näin ajattelevat, ovat turmeltuneita ja tekevät iljettäviä tekoja. Ei ole ketään, joka tekee hyvää.
        Herra katsoo taivaasta ihmisiin nähdäkseen, onko ketään ymmärtävää, ketään, joka etsii Jumalaa.
        Kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei yhden yhtäkään. Eivätkö he mitään käsitä, kaikki nuo väärintekijät?
        He syövät minun kansaani, syövät kuin leipää, eivät he huuda avukseen Herraa.
        Yhtäkkiä he joutuvat kauhun valtaan, sillä Jumala on läsnä vanhurskaassa sukukunnassa.
        Te tahdotte häpäistä kurjan aikeet, mutta Herra on hänen turvansa. Kunpa Israelin pelastus jo tulisi Siionista!
        Kun Herra palauttaa kansansa ennalleen, silloin Jaakob riemuitsee, Israel iloitsee.”
        ‭‭Psalmit‬ ‭14‬:‭1‬-‭7‬ ‭FINRK‬‬

https://bible.com/bible/1745/psa.14.1-7.FINRK

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

”Musiikinjohtajalle. Daavidin psalmi. Mieletön sanoo sydämessään: ”Ei Jumalaa ole.”
        Jotka näin ajattelevat, ovat turmeltuneita ja tekevät iljettäviä tekoja. Ei ole ketään, joka tekee hyvää.
        Herra katsoo taivaasta ihmisiin nähdäkseen, onko ketään ymmärtävää, ketään, joka etsii Jumalaa.
        Kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei yhden yhtäkään. Eivätkö he mitään käsitä, kaikki nuo väärintekijät?
        He syövät minun kansaani, syövät kuin leipää, eivät he huuda avukseen Herraa.
        Yhtäkkiä he joutuvat kauhun valtaan, sillä Jumala on läsnä vanhurskaassa sukukunnassa.
        Te tahdotte häpäistä kurjan aikeet, mutta Herra on hänen turvansa. Kunpa Israelin pelastus jo tulisi Siionista!
        Kun Herra palauttaa kansansa ennalleen, silloin Jaakob riemuitsee, Israel iloitsee.”
        ‭‭Psalmit‬ ‭14‬:‭1‬-‭7‬ ‭FINRK‬‬

https://bible.com/bible/1745/psa.14.1-7.FINRK

”Kuinka voi nuorukainen pitää tiensä puhtaana? Siten, että noudattaa sinun sanaasi. Minä etsin sinua koko sydämestäni. Älä salli minun eksyä sinun käskyistäsi.”
        ‭‭Psalmit‬ ‭119‬:‭9‬-‭10‬ ‭FINRK‬‬

• Anonyymi00018

Uskonnollista sontaa todentosiaan on paljon, tai oikeaa uskoa jäljittelevää sontaa

• Anonyymi00020

Onnellisen nuoruuden edes saisi elää hulabaloota.

Jäisi tästä ajasta edes joku hyvä muisto.

• Anonyymi00034

Minkälainen on sisältä ihminen, mitä hän mielessään ja sydämessään miettii? Onko se hulabaloohon kutsuja ystävä oikeasti? Itse en ole löytänyt tietä hulabaloohon tai mihinkään, eipä ole kutsuttu kun olin 22-26 v siellä.
        Mutta selän takana on paljon puhetta ja paljon toimintaa ja keskustelua muista

• Anonyymi00021

Missä olit töissä 2007? Kiitos vastauksesta mikä tulee ajallaan.

• Anonyymi00022

Oletko enää arka ja ahdistunut? Mitä elämääsi nyt kuuluu? Mitä on tapahtunut elämässäsi tuon viestin lähetyksen jälkeen?

• Anonyymi00023

Tänään jos saisi kotkasta kutsun tapaamaan uskovaisia ikätovereita?

• Anonyymi00024

Kaipasin tuossa pari kuukautta sitten vanhoja kavereita, olisinpa ne evankelioinut, puhunut yhdessä autoretkillä 21-22 vuotiaana.
      Töissähän se evankeliointi nuorilla tapahtuu.

• Anonyymi00025

Ahdistuksesta pääset varmasti eroon kun lopetat tuon taikauskoisen vanhoillisen ajattelutavat. Uskalla elää oma elämäsi muiden alistamatta. Kirkot ja seurat ovat pahin mahdollinen asia.

• Anonyymi00033

En halua alistaa enkä alistua vaan rakastua ja rakastaa.

• Anonyymi00026

Pitää vain toivoa että se hulabaloo täyttää nuoruuden antaen siihen ilon ja riemun.

Sitten vanhana voi ankeilla.

• Anonyymi00027

*Halusin koneilla ajokokemusta sieltä Kuusamon tehtaalta jota oletin siellä olevan.
      *Tietenkin joku menee sinne Kuusamoon vuokra-asuntoon jota haluaisi myymään huumeita, kokaiinia turisteille.
      *Oli johdatusta nähdä se YLE:n uutinen missä kerrottiin Kuusamon turistien käyttävän laskettelukeskuksissa kokaiinia.
      *Se Kuusamon solu vuokra-asunto mikä minulta vapautui meni ehkä huumekauppiaiden käyttöön.
      *Sain ajatuksia että joskus joku käyttäisi kokaiinia vanhempieni omakotitalossa, jossa en enää asu.
      Tätä ajatusta on että joku himoitsee minun vanhempieni taloa halvalla.
      *Ei jaksaisi maksaa sopimussakkoa. Haluaisin työskennellä kotikaupungissa samassa yrityksessä missä isoisä, isä oli ja veli on nyt.
      Siellä koulutetaan koneiden kuljettajaksi.
      Tahdoin ison pyöräkuormaajan ajokokemusta jota ei vielä ole, vastapainotrukkia olen kyllä ajanut hieman ja lastannut autoa.

• Anonyymi00028

*En saa mitään kokaiikirahaa enkä ole Belgiasta kotoisin oleva vihannes-ja hedelmäkauppias.
        En saa satoja tuhansia enkä miljoonaa, ei jaksa työskennellä jos ei saa takaisin vanhoja ystäviä ja perhettä

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

*En saa mitään kokaiikirahaa enkä ole Belgiasta kotoisin oleva vihannes-ja hedelmäkauppias.
        En saa satoja tuhansia enkä miljoonaa, ei jaksa työskennellä jos ei saa takaisin vanhoja ystäviä ja perhettä

Tämmöiset ulkomaan viihdekäyttäjät, ne häiritsivät, etenkin siellä teknologia yrityksessä Googlella on brittejä ja sun muita.

• Anonyymi00030

Häiritsi kun joudun maksamaan sopimussakon, olisi pitänyt odottaa täällä eikä tehdä vääriä siirtoja, ikävästi mokasin

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Tämmöiset ulkomaan viihdekäyttäjät, ne häiritsivät, etenkin siellä teknologia yrityksessä Googlella on brittejä ja sun muita.

Briteiltä afrikkalaisetkin evankeliumin saivat ja he järjestelmällisesti sivistivät siirtomaat ja opetti lukemista ja kirjoittamista

• Anonyymi00032

Siis peruin sinne Kuusamoon menon ja olin ehtinyt kirjoittaa vuokrasopimuksen. Siksi sopimussakko.
        Onko muita väsyneitä täällä, tai turhautuneita?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6475
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3836
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      1
      1336
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      3
      1102
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1035
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      900
    7. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      866
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      140
      862
    9. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      827
    Aihe