Terve!
Olen juuri uskoon tullut nuorimies ja muuttamassa Kotkaan tekemään töitä. Onko sielä nuorekasta ja mukavaa vapaaseurakuntaa, jossa 21 vuotias tuntisi olevansa kotonaan. Olen melko arka ja ahdistunut persoona.
Kotka?
25
3829
Vastaukset
- Kotkaan asumaan
Löytyy vapis, jossa pieni joukko nuoria ja sit löytyy helluntai srk, jossa vähän enemmän jengii. Aika paljon ollaan tekemisis myös keskenään, tervetuloa mukaan!! La iltaisin nuorten illat molemmissa 19 alkaen, siunausta!
- Luterilainen, yhteiskristillinen tj.=) - käydä
Karhuvuoressa on hyvä 2-vuotta vanha seurakunta "Kristillinen soihtu". Kannattaa tutustua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=QF1gqsg9eqw
tässä on Soihtu seurakunnan kokousta.Aivan hulabaloo-porukkaa!
Ei raitishenkinen srk! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan hulabaloo-porukkaa!
Ei raitishenkinen srk!Hengellinen seurakunta ei uskonnollisille käy, koska siellä on Pyhä Henki läsnä, Jeesus itse mukana Henkensä kautta.
Siellä voi tulla oikeasti elävään uskoon ja pelastua taivaaseen. Kannattaa käydä tutustumassa. Uskonnollinenkin voi tulla uskoon! - Anonyymi00011
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=QF1gqsg9eqw
tässä on Soihtu seurakunnan kokousta.Kuuntele sillä eka 5 min vastaa kysymykseesi.
- Anonyymi00019
Anonyymi kirjoitti:
Hengellinen seurakunta ei uskonnollisille käy, koska siellä on Pyhä Henki läsnä, Jeesus itse mukana Henkensä kautta.
Siellä voi tulla oikeasti elävään uskoon ja pelastua taivaaseen. Kannattaa käydä tutustumassa. Uskonnollinenkin voi tulla uskoon!Se että on " tulla oikeasti elävään uskoon" uskonnon harjoittamista eli myös uskonnollista eli uskontoon kuuluvaa. Siinä missä lehmien pitäminen pyhänä tai kielillä mölinä ja kaatuilu. Kaikki ovat uskonnollista.
- HeMaHa
Rauhaa!
Keskiviikon Kaupunkilehti Ankkurissa on kaikkien Kotka-Hamina alueella toimivien sekä vapaitten suuntien että ev.lut seurakuntien kokousilmoitukset. Tervetuloa tutustumaan eri seurakuntiin! - Anonyymi
Rauhaa
parhaat peput löytyy kyllä Amarillon seurakunnasta. kannattaa tutustua. - Anonyymi
Kalervonkatu 1 Karhula toimii paikallinen adventtiseurakunta, jossa opettajan toimii teol.tri. Kai Arasola. Kannattaa tulla joka sapatti (lauantai) klo 10.00 kuulemaan puhdasta ja kirkasta evankeliumia Jeesuksen sovitustyöstä ja takaisintulosta. Nuoria paljon mukana.
- Anonyymi
Hienoa jos olet yullut udkoon. Muista aina että seurakunnat ovat täynnä elämälle katkeraa rupusakkia, jotka koettavat viedä sinultakin sen uskon ilon. He käyvät siellä vain koska heillä ei ole muutakaan paikkaa.
Olen itse uskossa, ja todennut kaikki oman kaupunkini uskovaiset valehtelijoiksi ja pahoiksi ihmisiksi.
Käy eri kirkoissa, lähde heti pois jos seura ahdistaa. Seurakunnat on täynnä pummeja ja hyväksikäyttäjiä, juoppoja ja muuten kilahtaneita.
Käyn kirkossa vain musiikin tähden, Jumalan löydät hiljaisuudesta ja raamatusta.
Älä usko muita. Ainoastaan Jumalaa. - Anonyymi00012
Liian pieni paikka, että oikeaa herjaavaa seurakuntaa löytyisi.
Pitää tyytyä iloisiin ja vapautuneisiin hulabalo nuoriin kun muuta ei ole saatavilla. - Anonyymi00013
Aika menee niin nopeasti että tänään hulabalo nuori ja kuin huomenna ahdistunut uskova jolle oma varjokin tekee syntiä
- Anonyymi00014
Missä aloittaja nyt on? Mitä hänelle kuuluu?
- Anonyymi00015
Onhan se hyvä elää hetki nuoruutta onnellisena, sitä uskonnollista sontaa kyllä tulee myöhemmin riittämään.
- Anonyymi00016
”Musiikinjohtajalle. Daavidin psalmi. Mieletön sanoo sydämessään: ”Ei Jumalaa ole.”
Jotka näin ajattelevat, ovat turmeltuneita ja tekevät iljettäviä tekoja. Ei ole ketään, joka tekee hyvää.
Herra katsoo taivaasta ihmisiin nähdäkseen, onko ketään ymmärtävää, ketään, joka etsii Jumalaa.
Kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei yhden yhtäkään. Eivätkö he mitään käsitä, kaikki nuo väärintekijät?
He syövät minun kansaani, syövät kuin leipää, eivät he huuda avukseen Herraa.
Yhtäkkiä he joutuvat kauhun valtaan, sillä Jumala on läsnä vanhurskaassa sukukunnassa.
Te tahdotte häpäistä kurjan aikeet, mutta Herra on hänen turvansa. Kunpa Israelin pelastus jo tulisi Siionista!
Kun Herra palauttaa kansansa ennalleen, silloin Jaakob riemuitsee, Israel iloitsee.”
Psalmit 14:1-7 FINRK
https://bible.com/bible/1745/psa.14.1-7.FINRK - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
”Musiikinjohtajalle. Daavidin psalmi. Mieletön sanoo sydämessään: ”Ei Jumalaa ole.”
Jotka näin ajattelevat, ovat turmeltuneita ja tekevät iljettäviä tekoja. Ei ole ketään, joka tekee hyvää.
Herra katsoo taivaasta ihmisiin nähdäkseen, onko ketään ymmärtävää, ketään, joka etsii Jumalaa.
Kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei yhden yhtäkään. Eivätkö he mitään käsitä, kaikki nuo väärintekijät?
He syövät minun kansaani, syövät kuin leipää, eivät he huuda avukseen Herraa.
Yhtäkkiä he joutuvat kauhun valtaan, sillä Jumala on läsnä vanhurskaassa sukukunnassa.
Te tahdotte häpäistä kurjan aikeet, mutta Herra on hänen turvansa. Kunpa Israelin pelastus jo tulisi Siionista!
Kun Herra palauttaa kansansa ennalleen, silloin Jaakob riemuitsee, Israel iloitsee.”
Psalmit 14:1-7 FINRK
https://bible.com/bible/1745/psa.14.1-7.FINRK”Kuinka voi nuorukainen pitää tiensä puhtaana? Siten, että noudattaa sinun sanaasi. Minä etsin sinua koko sydämestäni. Älä salli minun eksyä sinun käskyistäsi.”
Psalmit 119:9-10 FINRK - Anonyymi00018
Uskonnollista sontaa todentosiaan on paljon, tai oikeaa uskoa jäljittelevää sontaa
- Anonyymi00020
Onnellisen nuoruuden edes saisi elää hulabaloota.
Jäisi tästä ajasta edes joku hyvä muisto. - Anonyymi00021
Missä olit töissä 2007? Kiitos vastauksesta mikä tulee ajallaan.
- Anonyymi00022UUSI
Oletko enää arka ja ahdistunut? Mitä elämääsi nyt kuuluu? Mitä on tapahtunut elämässäsi tuon viestin lähetyksen jälkeen?
- Anonyymi00023UUSI
Tänään jos saisi kotkasta kutsun tapaamaan uskovaisia ikätovereita?
- Anonyymi00024UUSI
Kaipasin tuossa pari kuukautta sitten vanhoja kavereita, olisinpa ne evankelioinut, puhunut yhdessä autoretkillä 21-22 vuotiaana.
Töissähän se evankeliointi nuorilla tapahtuu. - Anonyymi00025UUSI
Ahdistuksesta pääset varmasti eroon kun lopetat tuon taikauskoisen vanhoillisen ajattelutavat. Uskalla elää oma elämäsi muiden alistamatta. Kirkot ja seurat ovat pahin mahdollinen asia.
- Anonyymi00026UUSI
Pitää vain toivoa että se hulabaloo täyttää nuoruuden antaen siihen ilon ja riemun.
Sitten vanhana voi ankeilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk1686411Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6933903SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit1363203Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no3602970Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti232245"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –1562040Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a7091919SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?581542Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re261511Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4901492