Hei,
kertokaapas millaisia hyviä/huonoja kokemuksia teillä on skygroupin tuotteista?
Olen nyt käyttänyt heidän akryylituotteitaan ja harkitsen ehkä geeleihin vaihtoa!!! Mielestäni akryylit eivät ole onnistuneet...mutta vikaa on ehkä tekijässä...
Ajattelin hankkia heidän kauttaan geeleihin kaikki tarvittavat, onko teillä kokemuksia heidän uv-valoista, geeleistä?
Skygroup
8
1537
Vastaukset
- Sky groupista
Olen ostanut sieltä kaikki rakennekynsi tarvikkeet (geelit, akryylit, uv uunin ja tarvikkeet). En ole ollut niin tyytyväinen geeliin minkä olen ostanut (huom niillä on monta eri merkkiä siellä!!!). Mutta kyse on kyllä varmaan tekijästä sillä ne ovat kyllä laadukkaita ammattilais tuotteita. Mutta ehkä se on vaan se että pitää löytää se "oma" tuote. Mä suosittelen että ostat niin pieniä määriä kun mahollista sillä mä ostin 30 ml geelin ja olisin nyt halunnu kokeilla jotain muuta ja en ole ees käyttänyt puolia!.
- susa
Itselläni on olleet LCN-geelikynnet kolme vuotta! On kestävät ja luonnolliset. Teen niitä, eli jos kiinnostaa niin katso Tori-palstalta muut palvelut linkin alta "LCN-rakennekynsiä Kuopiossa ja Tampereella."
- omaa merkkiä
susa kirjoitti:
Itselläni on olleet LCN-geelikynnet kolme vuotta! On kestävät ja luonnolliset. Teen niitä, eli jos kiinnostaa niin katso Tori-palstalta muut palvelut linkin alta "LCN-rakennekynsiä Kuopiossa ja Tampereella."
varsinkaan kun LCN ei ole paras.
Nimim. kokemusta on enkä tykkää - nailmaker
omaa merkkiä kirjoitti:
Nimim. kokemusta on enkä tykkääMinusta Skygroupin 1-vaiheen kuitugeeli on ihan hyvä, sopii myös lasikuituvahvistuksen kanssa.
- susa
omaa merkkiä kirjoitti:
Nimim. kokemusta on enkä tykkää...Olis kiva kuulla mielipiteitä?
- EK-K
UV-laitteissa riippuu siitä teetkö kynsiä ammatiksesi vaiko vain itsellesi ja harrastusmielessä.
Jos teet ammatiksesi, 4-lamppuinen UV-laite ajastimella ja vaihdettavalla käsisuojalla on käyttövarmin. Muuten laitteissa ei juurikaan ole eroja tarvittavaan tehoon, ne käyttävät samoja lamppuja ja ovat peilitettyjä sisältä.
Skygroupin akryylit on olleet ok. Geeleistä olen väärä henkilö antamaan arviotani, mutta ei ne ainakaan huonommasta päästä markkinoilla olevista ole:):)- auta jos osaat :)
miten onnistut ne akryylit saamaan hyvin? mulla ne nousee reunoista heti!!!!
Eli eivät pysy kovin kauaa.... osaisiko joku neuvoa?
- Anonyymi
Googlettakaa skygroup googleen katsokaa taloustiedot ja hallituksen jäsenet. Viime vuonna oli joni harri ja hänen veli johdossa. Joni harrin veli on syyllistynyt erittäin törkeisiin seksuaalirikoksiin ovat keskenään homoja vielä harrastavat keskenäänkin seksiä. Jonin velin nimi on poistunut yhtiön tiedoista ja sisko otettu tilalle. Tilaavat yrityksen kemialuvilla lakkaa joka on huume ja sillä huumaavat silloin tällöin tyttöparkoja ja syöttävät niin täyteen psyykenlääkkeitä vapaudenriiston ajan ettei heillä ole kuin epäselviä muistikuvia ja tällä tavalla saadaan psykoosin kaltainen tila tytöille. Eli homoveljekset jotka huumaa ja raiskaa tyttöjä. Heillä on ig profiili joku doublegaytrouble ja tuolla siskolla kampaamo espoossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33626Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872012Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50826- 47754
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184708Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35692- 35640
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127638