Skygroup

akryyli/geeli?

Hei,

kertokaapas millaisia hyviä/huonoja kokemuksia teillä on skygroupin tuotteista?

Olen nyt käyttänyt heidän akryylituotteitaan ja harkitsen ehkä geeleihin vaihtoa!!! Mielestäni akryylit eivät ole onnistuneet...mutta vikaa on ehkä tekijässä...

Ajattelin hankkia heidän kauttaan geeleihin kaikki tarvittavat, onko teillä kokemuksia heidän uv-valoista, geeleistä?

8

1286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sky groupista

      Olen ostanut sieltä kaikki rakennekynsi tarvikkeet (geelit, akryylit, uv uunin ja tarvikkeet). En ole ollut niin tyytyväinen geeliin minkä olen ostanut (huom niillä on monta eri merkkiä siellä!!!). Mutta kyse on kyllä varmaan tekijästä sillä ne ovat kyllä laadukkaita ammattilais tuotteita. Mutta ehkä se on vaan se että pitää löytää se "oma" tuote. Mä suosittelen että ostat niin pieniä määriä kun mahollista sillä mä ostin 30 ml geelin ja olisin nyt halunnu kokeilla jotain muuta ja en ole ees käyttänyt puolia!.

      • susa

        Itselläni on olleet LCN-geelikynnet kolme vuotta! On kestävät ja luonnolliset. Teen niitä, eli jos kiinnostaa niin katso Tori-palstalta muut palvelut linkin alta "LCN-rakennekynsiä Kuopiossa ja Tampereella."


      • omaa merkkiä
        susa kirjoitti:

        Itselläni on olleet LCN-geelikynnet kolme vuotta! On kestävät ja luonnolliset. Teen niitä, eli jos kiinnostaa niin katso Tori-palstalta muut palvelut linkin alta "LCN-rakennekynsiä Kuopiossa ja Tampereella."

        varsinkaan kun LCN ei ole paras.

        Nimim. kokemusta on enkä tykkää


      • nailmaker
        omaa merkkiä kirjoitti:

        varsinkaan kun LCN ei ole paras.

        Nimim. kokemusta on enkä tykkää

        Minusta Skygroupin 1-vaiheen kuitugeeli on ihan hyvä, sopii myös lasikuituvahvistuksen kanssa.


      • susa
        omaa merkkiä kirjoitti:

        varsinkaan kun LCN ei ole paras.

        Nimim. kokemusta on enkä tykkää

        ...Olis kiva kuulla mielipiteitä?


    • EK-K

      UV-laitteissa riippuu siitä teetkö kynsiä ammatiksesi vaiko vain itsellesi ja harrastusmielessä.

      Jos teet ammatiksesi, 4-lamppuinen UV-laite ajastimella ja vaihdettavalla käsisuojalla on käyttövarmin. Muuten laitteissa ei juurikaan ole eroja tarvittavaan tehoon, ne käyttävät samoja lamppuja ja ovat peilitettyjä sisältä.

      Skygroupin akryylit on olleet ok. Geeleistä olen väärä henkilö antamaan arviotani, mutta ei ne ainakaan huonommasta päästä markkinoilla olevista ole:):)

      • auta jos osaat :)

        miten onnistut ne akryylit saamaan hyvin? mulla ne nousee reunoista heti!!!!
        Eli eivät pysy kovin kauaa.... osaisiko joku neuvoa?


    • Anonyymi

      Googlettakaa skygroup googleen katsokaa taloustiedot ja hallituksen jäsenet. Viime vuonna oli joni harri ja hänen veli johdossa. Joni harrin veli on syyllistynyt erittäin törkeisiin seksuaalirikoksiin ovat keskenään homoja vielä harrastavat keskenäänkin seksiä. Jonin velin nimi on poistunut yhtiön tiedoista ja sisko otettu tilalle. Tilaavat yrityksen kemialuvilla lakkaa joka on huume ja sillä huumaavat silloin tällöin tyttöparkoja ja syöttävät niin täyteen psyykenlääkkeitä vapaudenriiston ajan ettei heillä ole kuin epäselviä muistikuvia ja tällä tavalla saadaan psykoosin kaltainen tila tytöille. Eli homoveljekset jotka huumaa ja raiskaa tyttöjä. Heillä on ig profiili joku doublegaytrouble ja tuolla siskolla kampaamo espoossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe