Alkoholia ja minun nainen

eikäyyhdessä

Nyt on vaan niin että minulla on paras nainen joka vaan voi olla, mutta asia on se että heti kun hän saa vähän alkoholia niin hän flirttailee tosi kovasti yli mun rajaa!

En tiedä mitä tekisin.. yrittääkö hän saada minua mustasukkaiseksi? EI ONNISTU, ainoa mitän hän onnistuu on saada minua VIHAISEKSI. Kävelee käsi kädessä jonkun toisen miehen kanssa vaikka itse olin siellä paikalla, tiedän että hän ei koskaan haluaisi joku muu kun minä.

Kuulostaa varmaan siltä että tämä on tosi huono nainen nyt, mutta hän on aivan mahtavaa, silloin kun ei ole kännissä. En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä, miten muka uskaltaisin päästä sen itse ryyppäämään kun se jopa flirttailee kaiken kanssa kun minäkin oon mukaan. Tuo yllä mainittu mies kyllä päästi mun nainen menemään, mutta vasta kun puhuin sen kanssa asiasta.

6

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

on sun naises kyllä tosi rasittava ja lapsellinen tyyppi anna sen vaan tehä noita temppujaan,niin kohta löydät sen vieraan äijän sängystä tolla menolla.etköhän pidä pikku puhuttelun eukolles?

• eikäyyhdessä

Kyllä se sai kuulla, että en tykännyt, ja oli pahoillaan. En varmaan jättäis sitä vaikka mitä se tekisi mutta kyse on vaan miks se tekee näin? Kuten sanoin en todellakaan tule mustasukkaiseksi, mulla menee vaan hermot siihen, se tekee vaan asiat huonommaksi vaikka se ehkä luulee että se sais enemmän huomiota minulta (vaikka jo annan sille enemmän kun tarpeeksi)

• viina tekee hölmöksi
        eikäyyhdessä kirjoitti:

Kyllä se sai kuulla, että en tykännyt, ja oli pahoillaan. En varmaan jättäis sitä vaikka mitä se tekisi mutta kyse on vaan miks se tekee näin? Kuten sanoin en todellakaan tule mustasukkaiseksi, mulla menee vaan hermot siihen, se tekee vaan asiat huonommaksi vaikka se ehkä luulee että se sais enemmän huomiota minulta (vaikka jo annan sille enemmän kun tarpeeksi)

Sama juttu mun eukon kanssa.Viimeksi Ravintolassa vietti koko illan toisen miehen seurassa ja flirtti oli kovaa.Samaan pöytään ei tultu istumaan ja muutenkin kiertelivät minua kovasti.Aina sama kun on viinaa päässä.Itse ei koe tehneensä yhtään mitään.Ei ehkä ole pettänyt minua mutta käytös on aika rasittavaa minua kohtaan.Miksi?

• osaakojokunainen
        viina tekee hölmöksi kirjoitti:

Sama juttu mun eukon kanssa.Viimeksi Ravintolassa vietti koko illan toisen miehen seurassa ja flirtti oli kovaa.Samaan pöytään ei tultu istumaan ja muutenkin kiertelivät minua kovasti.Aina sama kun on viinaa päässä.Itse ei koe tehneensä yhtään mitään.Ei ehkä ole pettänyt minua mutta käytös on aika rasittavaa minua kohtaan.Miksi?

ihan noin se minullakin menee! osaako joku nainen selittää mistä oikein on kyse?

• anonyymi_mies
        viina tekee hölmöksi kirjoitti:

ei noin voi käyttäytyä.. menee jo yli rajaa tommosta, jos rakastaa niin miksi helvetissä tekee noin? kyseessä on FLIRTTI, eikä vaan jotain kaverin kanssa puhuminen

• anna sille.............

viinaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe