Näin ylipainoisen sukulaiseni pitkästä aikaa,viime näkemisestämme olin laihtunut 17kg.
Hän oli kyllä kuullut laihtumisestani.
Ja nyt hän oli sitä mieltä että olen pimahtanut päästäni ja lopettanut syömisen kokonaan....
Uskomatonta ,mutta totta!
Sain kuulla olevani pimahtanut...
4
730
Vastaukset
- Emmpu27
Heippa,
Hän on selvästi ressukka vain kateellinen sinuulle. Onnea sinulle hienosta saavutuksesta.
Pää pystyyn ja tsemppiä !- smö
Kaeus saa kiekumaan.Onneks olkoon sulle.
- yks vaan
Multa kysyttiin millä konstilla olen laihduttanut? Vastasin, että syömällä.
Olisitpa nähnyt ilmeen!
Jaa, minä kun luulin, että olet lopettanut syömisen kokonaan. Että näin. - JannaS
Joo, tuttua on. Mäkin sain kuulla samaa, kun olin pudottanut sen 17 kiloa. Onkohan se jokin maaginen raja? =)
Painonpudotus on nyt junnannut paikallaan, mutta onneksi ihan tarkoituksella, kesällä vaan on kiva syödä jäätelöä ja grillimakkaraa vähän enemmän kuin muulloin, joten annoin itselleni 4 viikkoa lomaa painonpudotuksesta. Tarkoitus on pudottaa vielä 7 kiloa.
Sain kuitenkin tuossa loppukeväästä/alkukesästä ihan samantyyppisiä kommentteja kuin sinä, moni jopa epäili jotain syömishäiriötä tai ainakin varoitteli, että ei kannata niin kauheasti pudottaa painoa, kun ne syömishäiriöt lyövät päälle nii-in helposti... Kukaan näistä kommentoijista ei ole tiennyt miten syön, eivätkä ole edes kysyneet, ovatpahan vain kommentoineet muuttunutta ulkomuotoa.
Olen kuitannut kommentit kateellisten panetteluna. Ei niitä silti ole kiva kuunnella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153