Mikä olisi sopiva määrä fetaa oheiseen salaattiin?
FETAJUUSTO SALAATTI
½ kiinankaali
3 tomaattia
½ kurkkua
1 sipuli
fetajuustoa
2 rkl oliiviöljyä
Pese raaka-aineet. Pilko kiinankaali, kurkku ja tomaatti. Kuori sipuli ja tee siitä renkaita. Kuutioi fetajuusto ja sekoita kaikki aineet keskenään ja lisää oliiviöljy. Halutessasi voit lisätä salaattiin vielä oliiveja.
Kun en ole tottunut "isoja määriä" koskaan tuota herkkua syömään.
paljonko fetaa
9
1662
Vastaukset
laittaisin koko paketin fetaa, joka on 200 grammaa. Hyvinvarustetuista kaupoista löytyy aitoa kreikkalaista Mevgal fetaa, joka on valmistettu vuohenmaidosta ja sen pakkauskoko on juuri tuo 200g.
Kreikkalaisen salaatin ystävänä suosittelisin lisäämään salaatin joukkoon oliiviöjyn lisäksi myös punaviinietikkaa.- laitat
oman maun ja tottumusten mukaan. Feta on yksi niistä herkuista, joka maistuu kokemusten myötä aina paremmalle. Turhaan laitat 200 g fetaa, jos et ole sitä suuria määriä tottunut syömään. Itse käytän nykyään Arlan Apetina-fetaa, jota ei ole valmiiksi paloiteltu ja se on sellaisissa vihreässä pahvipakkauksessa. Hinta-laatusuhde OK. Se on minun makuuni sopivan suolaista ja pehmeää. En ole koskaan lukenut pakkausselostetta, joten en tiedä minkälaisille dieeteille kelpaa.
- lounassalaattiin
Kiitos vastaajille!
Täytyy nyt aluksi kokeilla tuota Arlan fetaa, jossa on hieman enemmän rasvaa, sillä olen aiemmin käyttänyt vain sitä Arlan 3 % rasvaa sisältävää fetaa.
Olen kyllä kuullut, että tuo aito feta olisi todella pehmeänmakuista. - nam..
lounassalaattiin kirjoitti:
Kiitos vastaajille!
Täytyy nyt aluksi kokeilla tuota Arlan fetaa, jossa on hieman enemmän rasvaa, sillä olen aiemmin käyttänyt vain sitä Arlan 3 % rasvaa sisältävää fetaa.
Olen kyllä kuullut, että tuo aito feta olisi todella pehmeänmakuista.Kannattaa todellakin maistella eri tuotteita, vähärasvaiset feta-juustot on mielestäni tosi kumimaisia ja mauttomia. Valiolla on todella ihana juusto, semmoinen viilipurkin kokoinen rasia sekä kuutioina että "klönttinä".
Niin ja aidot kreikkalaiset tietenkin hyviä. lounassalaattiin kirjoitti:
Kiitos vastaajille!
Olen kyllä kuullut, että tuo aito feta olisi todella pehmeänmakuista.on aina aito feta ja tulevaisuudessa fetaa saa markkinoida ainoastaan kreikkalaiset vuohenjuuston valmistajat. Arlan lehmänmaitofetat on nimettävä uusilla nimillä.
- suuri uutinen!
kj.mattila kirjoitti:
on aina aito feta ja tulevaisuudessa fetaa saa markkinoida ainoastaan kreikkalaiset vuohenjuuston valmistajat. Arlan lehmänmaitofetat on nimettävä uusilla nimillä.
Varmaan viisi vuotta sitten kuulin tuon ensimmäisen kerran. Sä olet viisikymppinen yrittäjä, en tiedä kuinka menestynyt, mutta sinä ostat varmaan eri ruokia kuin parikymppiset opiskelijat. Tietysti kreikkalainen feta on parempaa kuin vaikka ruotsalainen, mutta Arlan rasvaiset fetat ovat ihan OK hinta-laatusuhteeltaan.
lounassalaattiin kirjoitti:
Kiitos vastaajille!
Olen kyllä kuullut, että tuo aito feta olisi todella pehmeänmakuista.vuohenmaidosta tehty feta on todella hyvää, koska siinä rasvaprosentti on 21 ja se sopii mainiosti vähähiilihydraattiseen ruokavalioon. Rasvakammoiset saavat sitten syödä mitä haluavat. 15.10.2007 jälkeen ei enää saa käyttää feta nimeä kuin kreikkalaiset vuohenmaitofetan valmistajat.
- Rasva aiheuttaa
kj.mattila kirjoitti:
vuohenmaidosta tehty feta on todella hyvää, koska siinä rasvaprosentti on 21 ja se sopii mainiosti vähähiilihydraattiseen ruokavalioon. Rasvakammoiset saavat sitten syödä mitä haluavat. 15.10.2007 jälkeen ei enää saa käyttää feta nimeä kuin kreikkalaiset vuohenmaitofetan valmistajat.
selvästi dementiaa, koska toistat itseäsi.
- ovatko keksineet
kj.mattila kirjoitti:
vuohenmaidosta tehty feta on todella hyvää, koska siinä rasvaprosentti on 21 ja se sopii mainiosti vähähiilihydraattiseen ruokavalioon. Rasvakammoiset saavat sitten syödä mitä haluavat. 15.10.2007 jälkeen ei enää saa käyttää feta nimeä kuin kreikkalaiset vuohenmaitofetan valmistajat.
Miten mahtaa olla, mikä tämän juuston nimeksi mahtaa tulla. Vaikea ostaa, jos ei saa jotain mielleyhtymää kuitenkin fetaan.
Mielenkiintoista nähdä, miksi sitä tullaan nimittämään.
Pirskatin hyviä kaikki fetat, ei senpuoleen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138