lomalla edelleen

en vastaa tarjouksiin

Olen työnhakulomalla.
Koko kesän olen ollut. Ja aion jatkaa jouluun asti.

Olen ottanut saman piitaamattoman asenteen kuin yritykset. En vastaa kyselyihin. En osoita mielenkiintoa. En mene haastateluihin.
Saa yritykset ja byrokratia jauhaa itsekseen. Olen täysin kyllästynyt tähän ihmisten kiusaamiseen ja kyykyttämieseen erilaisilla pätkätöillä ja jatkuvalla työnetsinnällä.

Nyt ei ole tuloja, tuli karensii kun kiletäydyin ilmaiseksi tekemästä töitä rikkaille.
Aion kuitenkin elää vähällä ja vapaana vielä jonkun kuukauden....

Mulla tuli loppu ja kiinnostus meni tähän työ-paskaan keväällä. Olin hakenut 4 vuotta palkkatöitä. -tarjolla oli vaan harjoittelua ja ilmaistöitä.
Mutta kun minä tarvitsen vain palkkaa ja rahaa...
en terapia... tai muuta joutavaa jauhamista....

9

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä saa mitä tilaa

samoja huomioita !!
      Ilmaistöitä ja pätkää on kyllä paljon tarjolla.
      Jatkuvia työsduhteita ei.

Olen minäkin yhtä moraaliton, kuin sinä!
      En kanna huolta työvoimapulasta, enkä tee töitä kenellekkään ilmaiseksi.

• moraalia

Köyhä on moraaliton.

rikas maksimoi voitot, on taitava bisneksessä.

kirkko siunaa tämän.

• onhan tuo nähty...

"Olen työnhakulomalla.
      Koko kesän olen ollut. Ja aion jatkaa jouluun asti. "

Niinkuin taitaa olla suurin osa "työttömistä" työhaluttomista... Siinähän lomailette, mutta älkää sitten tulko ruikuttamaan sitä ilmaista rahaa kun talvi tulee...

Muuten, työttömyys pienenee kovaa vauhtia, loppuis kokonaan kun pistettäis nuo ilmaisen rahan hanat kiinni... työnteon pitäisi olla yhtä pakollista kuin verojenkin maksu, linnaahan siitäkin tulee jos luistaa.

• anna työpaikkasi

Kuuleppas sinä kateellinen;

voit lahjoittaa työpaikkasi jollekin.

• ansaitse sinä työpaikkasi
        anna työpaikkasi kirjoitti:

Kuuleppas sinä kateellinen;

voit lahjoittaa työpaikkasi jollekin.

Kuuleppas sinä tietämätön, ei nykyisiä vaativia työpaikkoja juuri lahjoiteta eikä saada, ne pitää ansaita, omalla osaamisella, koulutuksella ja kokemuksella. Sitä te ruikuttajat että taida tajuta, että palkka pitää vaihtaa työnantajan kanssa muuhunkin kuin vaan paikallaoloon, jos kohta monet ei pystyisi edes siihen.

• hahahahah
        ansaitse sinä työpaikkasi kirjoitti:

Kuuleppas sinä tietämätön, ei nykyisiä vaativia työpaikkoja juuri lahjoiteta eikä saada, ne pitää ansaita, omalla osaamisella, koulutuksella ja kokemuksella. Sitä te ruikuttajat että taida tajuta, että palkka pitää vaihtaa työnantajan kanssa muuhunkin kuin vaan paikallaoloon, jos kohta monet ei pystyisi edes siihen.

ansaita, ja paskat. Romahtanut katto jos toinenkin, osaajien aikaansaannosta? Valtakunnalliset jatkuvat laskutusvirheet, osaajien tekemiä? Virhe tietojärjestelmässä, osaajien ansiota? Lista osaajien aikaansaannoksista on pitkä. Posti väärään osoitteeseen, osaajan lajittelema? Harjoittelijako teki? Jos ei ole aikaa ja osaamista perehdyttää harjoittelijaa, ei harjoittelijaa tai kesätyöntekijää tule ottaa.

Jos muuten itselläsi on yhtään työkokemusta, tiedät kyllä, että siellä töissä todella käy ihmisiä, jotka eivät tee paljon muuta kuin ruikuttavat ja nostavat palkkaa. Työttömänä on pajon osaajia. Olen varma, että tänne kirjoittelevista työssäkäyvistä suurin osa on niitä työelämän tumpeloita, joille koulutetun työttömän osaamien on uhka. Sitähän perkele voi joutua itse koulutukseen. Työssäolevilla on tapana kitistä jokaisesta uudesta asiasta, minkä joutuu opettelemaan. Niin oli muuten aikoinaan tietotekniikankin kanssa, itse oli alalle hakeutumassa ja innokas, mutta vanhat tädit vastustivat. Naurattaa ihan.

• tähän
        hahahahah kirjoitti:

ansaita, ja paskat. Romahtanut katto jos toinenkin, osaajien aikaansaannosta? Valtakunnalliset jatkuvat laskutusvirheet, osaajien tekemiä? Virhe tietojärjestelmässä, osaajien ansiota? Lista osaajien aikaansaannoksista on pitkä. Posti väärään osoitteeseen, osaajan lajittelema? Harjoittelijako teki? Jos ei ole aikaa ja osaamista perehdyttää harjoittelijaa, ei harjoittelijaa tai kesätyöntekijää tule ottaa.

Jos muuten itselläsi on yhtään työkokemusta, tiedät kyllä, että siellä töissä todella käy ihmisiä, jotka eivät tee paljon muuta kuin ruikuttavat ja nostavat palkkaa. Työttömänä on pajon osaajia. Olen varma, että tänne kirjoittelevista työssäkäyvistä suurin osa on niitä työelämän tumpeloita, joille koulutetun työttömän osaamien on uhka. Sitähän perkele voi joutua itse koulutukseen. Työssäolevilla on tapana kitistä jokaisesta uudesta asiasta, minkä joutuu opettelemaan. Niin oli muuten aikoinaan tietotekniikankin kanssa, itse oli alalle hakeutumassa ja innokas, mutta vanhat tädit vastustivat. Naurattaa ihan.

"Niin oli muuten aikoinaan tietotekniikankin kanssa, itse oli alalle hakeutumassa ja innokas, mutta vanhat tädit vastustivat. Naurattaa ihan."

Muutosvastarinta on luonnollinen toiminne ja "varsinkin kun joskus vanhat keinot ovat parempia kun pussillinen uusia".

Ymmärrän hyvin myös muutosvastarinnan siitä näkökulmasta ennen työnantaja koulutti työajalla työntekijät uusiin asioihin. Nykyisin tästä on paljon luovuttu, eikä moni vanhempi vakkari taas luovu vapaa-ajastaan vastaavasti koulutuksen hyväksi. Oletko sattumalta kuullut ns. saavutetuista eduista?

• ei palutetta ei ei ei

Et ole yksin !
      Minä ja monet muut olemme lähettäneet vuosikausia hakemuksia. Soitelleet, kysyneet,, jne..
      Mutta yrityksistä ei edes vaivauduta vastaamaan tai selittämään, miksi ei valittu...

Siksi olen minäkin ottanut vastaavan asenteen. Hälläväliä ! Miksi itseään pitäisi piinata jollain kyselyllä ja hakemisella ????
      Tyhjän saa pyytämättäkin..

• en vastaa kyselyihin

Menikö hakemukseni tuulen mukana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      113
      7247
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      42
      1270
    Aihe