Olen hankkimassa lähiaikoina 2-hevosen kulkkarille veturia ja suunnitelmissa on 4-vetovekotin. Haussa auto hinnaltaan alle 20.000 e ja diesel. Eikä ihan järjettömät ylläpito/vakuutuskustannukset.
Katselin esim. Opel Fronteraa; tekeekö sillä mitään??
Olisin kiitollinen mielipiteistä ja kokemuksista; nyt saa sanoa oman mielipiteensä ja ehdottaa naisen käteen ja ko. tarkoitukseen sopivaa kulkupeliä :-)
ps. autokauppaa ei sitten tässä foorumissa ole tarkoitus tehdä :-D
Mikä paras veturi...
4
1129
Vastaukset
- nämä on
mielipidekysymyksiä... mutta älä osta opelia.. on senverta harvinaisempi vehje..osta toyota tai mitzu... huolto pelaa jne.. eikä ole älyttömissä hinnoissa.. ja jos vanhempi kelpaa niin sitten isuzu on kova sana jos vaan löytyy tervepeltinen. Itse ajan mitzulla.. ja olen siihen tyytyväinen.. ehkä ajaisin toyotalla elleivät olisi ihan ylihintaisia
- patrol
kahdesta kokemuksia paras veturi
- Navara
Nyt ollut jonkun aikaa Nissan navara (4x4 pick-up) On vedetty konikoppia ja 3000Kg kärryä, ja totisesti se vie niitä kevyesti.
Mahtava moottori 170hv, 400nm.
Ollut tosi vasta alle vuoden suomen markkinoilla, joten kohtuuhintaisia käytettyjä ei vielä ole..
- Sähköinen Max teho
valtava, vetää kerralla n.1200 asuntovaunua. Riittääkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679