Itsellläni oli noin 1500 euroa käyttörahaa autoon Saksassa, Volvo 850 GLT tuli ostettua 1100:n euron hintaan, nyt tullin täti ystävällisesti ilmoitti verojen olevan maksimissaan 800 euroa. Mielestäni minulle jäi hyvä hakupalkkio vuoden -94 ruosteettomasta autosta, koska hakuun kului vain 2 päivää. Ihmeellistä että täällä foorumilla on päinvastaisia kommentteja, kuulemma vain kalliimpia kannattaa tuoda, heh. Ja sainhan vietettyä siinä kesäloman samalla, tuntuu että tästäkin on tullut jobbarien leikkikenttä.
Kyllä noita halpojakin kannattaa tuoda
5
1921
Vastaukset
- sivustaseuraaja
Kyllähän noita halvemman luokan käyttöautojakin näemmä jossain mielessä kannattaa hakea, varsinkin jos ei touhuun käytettylle omalle ajalle arvioi isoa hintaa. Ja jos haluaa normimallin mutta aavistuksen paremmilla ominaisuuksilla, on näemmä jonkin verran helpompaa löytää tuolta isosta maaimasta, tarinan perusteella ainakin:
http://personal.inet.fi/koti/kkoski/hakumatka/golffin_hakumatka.htm - ...jos haet itse
Varmasti kannattaa halpojakin autoja tuoda Suomeen, jos käy itse hakemassa. Mutta jos yrittää tuollaista 1000-2000€:n autoa tuotattaa jollain firmalla, tms. välittäjällä, niin siihen tulee heti kuluja n. 1500€ lisää, minkä jälkeen voikin alkaa laskemaan, että kuinka edulliseksi se oikein tulikaan. Minkä verran sinulle tuli laskua hakukustannuksista?
- Alkuperäinen kirj.
400:sta eurosta-500:n euroon, meitä oli kaksi ihmistä, yksi yö oltiin Frankfurtissa hostellissa, sitten ostimme mielestäni laadukkaan teltan 70 eurolla ja asustelimme hyvätasoisilla leirintäalueilla noin 20:n euron päivähintaan. Kiersimme Amsterdamin kautta nähtävyysmielessä, sitten Tanskaan n. 50:n euron lautalla, Ruotsiin Juutinrauman siltaa. Silta oli kiva vaihtoehto nopeutensa takia, en pidä noista laivan odotteluista. Saksasta ostimme 3 tax-free kaljakoria ja 5 viinipulloa, noin 30 eurolla, maista. Amorellalla sitten Turkuun. Auto vei bensaa 8,5 litraa sadalla kilometrillä. tähän kaikkeen rahaa siis meni alle 500 euroa. Ruokailimme Saksassa pääasiassa nakkikojuilla, joiden ruuat oli hyviä ja halpoja. Kuulostaa tosi budjettimatkalta mutta olen tyytyväinen. En nyt niin tarkkaan rahojani laskenut, mutta lähelle näin. Olimme muuten matkassa 3 tai 4 yotä, kirjoitin virheellisesti aiemmion.
- finnbulli
Verkauf an Händler oder Export.
- halpis auto
505 euroa maksoi saksakilpinen auto. Ei myyjä tinkinyt viittä euroa, koska antoi minun ajaa niillä kotiin saakka. Matkaan meni kokonaisuudessaan noin 300, veroa tuli satasen verran, katsastusmaksu oli JÄRKYTTÄVÄ.
Nyt olen ajanut kolmisen vuotta, hieman yli 60 tkm ja auto näyttää yllättävän hyvältä. Tulpan johdot piti vaihtaa, mutta katsastuksissa ei ole ollut mitään ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1021534Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2181012- 124859
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42761- 8749
- 65736