itsestänsä olisi ihan asiallista luettavaa.Toisinsanoen oletko selvillä myös omista heikoksistasi ja mitä ne ovat ja mitä aiot tehdä luonteesi ikäville piirteille.
Onko ehkä mahdollista että olet itse niin täydellinen että on myös pokkaa vaatia naiselta samaa.
kiitos.
Ihannemiehen
3
668
Vastaukset
- paikka naisillekin
Sama voidaan esittää myös naisille.
- aattelee niin
eiköhän naiset yleensä pidä itseään ylivertaisina ja jokainen kuvittelee olevansa luojan lahjoja niin ihmiskunnalle kuin jokaiselle miehellekin.. :D
- Marie-Cecile
Olen...
kova puhumaan silloin kun pitäisi olla hiljaa
hiljainen silloin kun pitäisi puhua
utelias rasittavuuteen saakka
huumorintajuton
matala sietokyky typeryyksille
ärhäkkä pikku piru
taipumusta juoksennella ympäriinsä suoraan pulaan
jotkut asiat taas tulee pohdittua liiankin tarkkaan
tuputan hyväksi havaitsemiani asioita huomaamattani
teen aikatauluja, joita noudatan ja haluan muidenkin noudattavan
ripottelen käsistäni tavaroita ympäri asuntoa huomaamatta
vihaan kotitöitä
olen outo, pidän perunoiden pesemisestä
haluan kirjat, cd:t, elokuvat aakkosjärjestykseen
täytän kylpuhuoneen purkeilla ja purnukoilla, koska haalin niitä jatkuvasti
omistan kirjojen osto-ongelman, minua täytyy vahtia kirjakauppojen lähettyvillä
olen kipeänä ollessani muka elämäni kunnossa ja haluan puuhastella kaikenlasta ja tuhoan samalla kaiken mihin kosken
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1252611Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/522008Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1341750Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee191638- 1141538
- 1381288
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441015Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su811008"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!46952Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29897