Heippa kaikille!
Tilanteeni on mahdoton, aivan kamala.
Olen pitkä 170cm ja painan yli 160 kiloa.
Minulla on verenpainetauti ja diabetes, vielä en ole piikillä.
Motivaatio on nollassa vaikka tiedän, että henkeni on vaarassa.
Elämäni on muuten kunnossa, minulla on ihana mies ja kotieläimiä.
Masennusta minulla on kyllä ollut ja itseasiassa masennuksen vuoksi lihoin kymmeniä, kymmeniä kiloja vuosia sitten.
Olen yrittänyt koko ajan laihduttaa ja kun saan viisi kiloa pois ne tulevat korkojen kanssa takaisin.
Minulla on myös hirvittävää ahmimista, syön esim muropaketin kahdella kerralla.
Olisiko kellään ideoita miten tästä etiäpäin..
Vielä en ole luovuttanut.
Hyvää kesää kaikille!
elämänikö ohitse...
5
444
Vastaukset
- kuntoon...
jätä herkut kauppaan, täytä kaappisi terveellisillä ruuilla. Kuka teillä käy kaupassa? Sinä kenties? On itsesi vallassa mitä sieltä kotiin kannat.
Ole eläinten ja lasten kanssa ulkona. Keksi muuta tekemistä kuin syöminen. Jos olet koko ajan liikkeessä, et ehdi syömään.
Tee elämänmuutosta pikku hiljaa. Ei kaikkea ehdi/voi/pysty/kykene tekemään kerralla.
Tsemppiä ja hauskaa kesää.- butter
en tiedä yleensä ravintolisistä, mutta luepas tämä artikkeli CLA:sta:
http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/cla.html
toi rasvahappo on myös monissa urheilijoiden käyttämissä rasvanpolttoaineissa. - tv:ssä ja lehdissä
butter kirjoitti:
en tiedä yleensä ravintolisistä, mutta luepas tämä artikkeli CLA:sta:
http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/cla.html
toi rasvahappo on myös monissa urheilijoiden käyttämissä rasvanpolttoaineissa.joku aika sitten. En suosittele.
- heti ja nyt!
Kokeile ihan oikeasti nutraamista kertarykäisyllä. Vaatii todellakin rankkaa itsekuria, mutta kylä sinä siihen pystyt kun teet sen itsesi vuoksi!
Ajattele että esim. se 16 viikon rääkki voi pudottaa sinulta 30-40 kiloa, joka taas muuttaisi elämäsi suunnan koko loppuelämäksesi!
Tee päätös, nyt ja heti! - tee päätös nyt!
Kokeile ihan oikeasti nutraamista kertarykäisyllä. Vaatii todellakin rankkaa itsekuria, mutta kylä sinä siihen pystyt kun teet sen itsesi vuoksi!
Ajattele että esim. se 16 viikon rääkki voi pudottaa sinulta 30-40 kiloa, joka taas muuttaisi elämäsi suunnan koko loppuelämäksesi!
Tee päätös, nyt ja heti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632142Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51795Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21865Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38719- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689