Nigerialainen poikaystävä ja

yhteenmuutto....

Olen seurustellut 5kk Nigerialaisen poikaystäväni kanssa. (Minä 20, hän 28) Hän on ihana mies. Mitäs sanoisitte, jos ehdottaisin yhteenmuuttoa?

7

1141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käytä päätä

Tuollaiset asiat, ei kai kukaan muu tiedä, kun sinä itse.

• samaan koppiin asumaan

Sinä olet nuori tyttö ja puolisko vanhahko.
      Eikö kannattaisi olla yhdessä ilman suurempia velvoitteita ja sitoumuksia.
      Kun on nuo hirveän pitkät seurustelutkin jo takana.
      Vieläpä sinä itse olet tyrkyllä yhteenmenoon.
      Eipä kannata nigerialaisia syyllistää taaskaan.
      Onko hän tullut maahan nyt hiljattain vaiko jo vuosia täällä ollut, kenties lapset ja vaimo jo ehkä?Kuinka hyvin luulet tuntevasi hänet?

• Mielenkiinto

...siitä ei seuraa hyvää, samoin älä hankkiudu heti raskaaksi vaikka mies sitä toivoisikin. Tutustukaa kaikessa rauhassa ensin vaikka suhde kuinka ihamalta tuntuisikin!! Usko kokeneempia ja älä lähde vielä kokeilemaan...!

• muuttaisitte?

Onko asunto jo tiedossa? Kuka maksaisi asumiskustannukset ja muut kulut? Käykö mies töissä vai millä hän aikoo elättää itsensä - ja sinut ja mahdolliset lapset?
      Tämmöisiä minä sanoisin ja kysyisin jokaiselta yhteen muuttamista suunnittelevalta nuorelta.

• Dinara

Minä olin 4 kk nigerialaisen miehen kanssa ja hän petti minua alusta alkaen. Saanko kysyä, oletko rehevä muodoiltasi. Minä olen, ja hän yritti tarjota minua ystävilleen, mutta en suostunut. Vähän pyöreä nainen on heille näyttely esine, josta ollaan ylpeitä kuten, vaikkapa hienosta autosta. Rakkautta en kuitenkaan saanut kokea.

• mustavalkoinen .........

Sopii varmaan sulle hyvin. Itse muuttaisin ennemmin yleiseen vessaan.

• mamma68

olen ollut naimisissa nigerialaisen miehen kanssa ja meillä yht. lapsi.sanon suoraan että älä muuta tyttö hyvä!kukaan ei muuta yhteen niin lyhyen seurustelun jälkeen.et tunne toista vielä yhtään.tämä mies varmaan kyllä osaa puhua kauniisti,ihmettelee etkö rakasta häntä ym.onko hänellä oleskelulupa suomessa ja kuinka kauan?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      119
      3412
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      93
      965
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe