Kalorit...

epätietoinen..

Mistä kasviksista ja vihanneksista laskette kalorit? Ja mistä jätätte laskematta?

Olen just aloittamassa kaloreiden laskemista, laihduttanut kyllä jo reilun vuoden mutta eri tekniikalla. :)

3

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

minä laske,kun perunasta vaan en syö sitä useesti tai,jos syön,niin yhden ison tai pari pientä.muuten syön kasviksia ja viahnneksia ihan vapaasti,mutta kukapas niitäkään mättää kilo tolkulla napaansa...no omena om sellanen mitä ei sais syödä,ku yhen päivässä ja senkin pitäis kuulemma olla pieni sisältää sen verran kaloreita.

• ooomennaaaa

Sinä joka väitit että omena sisältää paljon kaloreita ja että niitä saisi syödä vain yhden päivässä niin oletkohan vähän erehtynyt? Itse olen kylläkin kuullut saman BANAANISTA!? Omenoita mätän aika paljon päivässä ja silti laihdun helposti :B

• _novelle

itse lasken myös kaikki kalorit. vihanneksista yms lasken ainoastaan banaanin (n.100kcal), avokadon(n.190kcal), perunan(n.70kcal) ja päärynän(n.80kcal) :)

Muut jätän suosiolla laskematta =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6505
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3846
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      17
      1391
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      8
      1136
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1045
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      910
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      144
      885
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      876
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      15
      848
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      847
    Aihe