Miesten kriteerit

oudot

Olen nainen joka poisti profiilinsa. Kokemukseni oli, että netissä liikkuvilla miehillä on kaksi kriteeriä naiselle. Eka on että nainen on miestä 10-35 vuotta nuorempi ja toka että naisella on suuret tissit.

18

2147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ei-

      Kokemukset näköjään vaihtelee, sillä ei minulta ole kukaan ainakaan vielä udellut tissien kokoa ja ikähaarukkakin on ollut tasainen muutamaa poikkeusta lukuunottammatta. Nuorin minua viestillä lähestynyt on ollut yli 20 v nuorempi.

    • .. että tykkää isoista tisseistä? mielestäni kuuluu ihan perusasioihin. Tuota nuorta en hakisi ainakaan tässä iässä, sillä kyllä sänkyhommissa 4-kymppinen on se paras.

    • Arttu32

      on rumat. Ei ainakaan minun mieleen. Ja suunnilleen samanikäistä haen. 10 v. nuorempi on ihan liian lapsellinen.

    • MuroPertti

      nämä ole ikiaikaset kriteerit, joten mitä outoa niissä on.

    • on noi

      kriteerit, tai ainakaan toi tissivaatimus on kai vaan niillä jotka etsii seksiä. Mut mikäs helvetin pakko sun on niille vastailla, kato sellaisia jotka hakee oikeesti seuraa (siis elämänkumppania) niin niillä on järkevämmät vaatimukset!

    • sellaset tissit

      on hyvät kun pomppii terhakasti.

    • havainnot

      Kun itse selasin miesten ilmoituksia, törmäsin juuri tuohon samaan ikä-ilmiöön: naisen piti olla 5-20 v nuorempi. (esim: Mies 40 v haki 18-35 vuotiasta naista).
      Lopetin profiilien selailun, ja vastailin vain, jos minuun otti yhteyttä "normaalin" ikahaarukan omaava. Ylikypsät papat tai raakileiset pojat eivät näköjään osanneet lukea tai numerologia tuotti vaikeuksia, niin paljon tuli aivan väärän ikäluokan miehiltä vastauksia.
      Tissivaatimukseen en kylläkään törmännyt.

      • elä tätä päivää

        Ennen vanhaan oli yleistä, että nainen oli huomattavasti nuorempi. Valitettavasti moni mies elää vieläkin tuota vuosisadan alkupuolen aikaa, jolloin esim. vanhemmat päättivät tyttärelle sopivasta sulhosta vaikkapa varallisuuden perusteella. Nykyisin naiset lähinnä nauraa noille itseään yli 10 v. vanhemmille miehille. Ja ajan ilmiö on, että nuo ikäsuhteet ovat toisinpäin johtuen ihan biologisista tekijöistä. Ei viriili 25 v. nainen halua 40 v. vaari-iässä olevaa. Eikä 40 v. parhaassa iässä oleva halua melkein eläkeläistä.


      • ...
        elä tätä päivää kirjoitti:

        Ennen vanhaan oli yleistä, että nainen oli huomattavasti nuorempi. Valitettavasti moni mies elää vieläkin tuota vuosisadan alkupuolen aikaa, jolloin esim. vanhemmat päättivät tyttärelle sopivasta sulhosta vaikkapa varallisuuden perusteella. Nykyisin naiset lähinnä nauraa noille itseään yli 10 v. vanhemmille miehille. Ja ajan ilmiö on, että nuo ikäsuhteet ovat toisinpäin johtuen ihan biologisista tekijöistä. Ei viriili 25 v. nainen halua 40 v. vaari-iässä olevaa. Eikä 40 v. parhaassa iässä oleva halua melkein eläkeläistä.

        Jos mies haluaa itseään nuorempaa naista, miksi hänen pitäisi tyytyä vanhaan? Moni mieskin on mieluummin yksin kuin suhteessa joka ei miellytä. Samaa tekevät naisetkin, mutta auta armias jos joku antaa ymmärtää, että naisen rima on liian korkealla! Siitähän ei koskaan ole kyse vaan siitä, että miehet eivät vain ole riittävän hyviä. Eikö niin?


      • piia23
        ... kirjoitti:

        Jos mies haluaa itseään nuorempaa naista, miksi hänen pitäisi tyytyä vanhaan? Moni mieskin on mieluummin yksin kuin suhteessa joka ei miellytä. Samaa tekevät naisetkin, mutta auta armias jos joku antaa ymmärtää, että naisen rima on liian korkealla! Siitähän ei koskaan ole kyse vaan siitä, että miehet eivät vain ole riittävän hyviä. Eikö niin?

        mutta saa varautua siihen ettei kukaan nuorempi nainen huoli.

        Huvittaa kun ihmiset hakee jotain sellaista mihin ei mahdollisuudet riitä. Ihan sama asia kuin jos ylipainoinen nainen vaatii että miehen pitää olla urheilullinen. Ei tarvii tietenkään tyytyä, mutta sitten valitetaan täällä katkerana kun ei flaksi käy.

        Muistakaa kuitenkin lukea ne naisten ikätoiveet! Mä en ainakaan edes vastaa yli 6 v. vanhemmille. Turha siinä on ruikuttaa, että ei kai mun ikä ole este. ON SE!!!


      • ...
        piia23 kirjoitti:

        mutta saa varautua siihen ettei kukaan nuorempi nainen huoli.

        Huvittaa kun ihmiset hakee jotain sellaista mihin ei mahdollisuudet riitä. Ihan sama asia kuin jos ylipainoinen nainen vaatii että miehen pitää olla urheilullinen. Ei tarvii tietenkään tyytyä, mutta sitten valitetaan täällä katkerana kun ei flaksi käy.

        Muistakaa kuitenkin lukea ne naisten ikätoiveet! Mä en ainakaan edes vastaa yli 6 v. vanhemmille. Turha siinä on ruikuttaa, että ei kai mun ikä ole este. ON SE!!!

        mieltä! Tosi asia kuitenkin on, että rumat tai vähintään keskinkertaisen näköiset naisetkin kuolaavat nimenomaan esim. komeiden miesten perään ja vinkuvat kuinka hyviä miehiä ei ole. Ongelmahan ei ole siinä vaan siinä, että itse ei ole riittävän kiinnostava. Ei siis pitäisi odottaa miehiltä sen kummempaa käytöstä kuin mitä naiset harrastavat. Yhtä tyhmiä ne normi miehet ovat kuin naisetkin. Molempien toiveet kumppanin suhteen ovat yleensä mitoitettu yläkanttiin omien rahkeiden suhteen.


      • -m76-
        ... kirjoitti:

        mieltä! Tosi asia kuitenkin on, että rumat tai vähintään keskinkertaisen näköiset naisetkin kuolaavat nimenomaan esim. komeiden miesten perään ja vinkuvat kuinka hyviä miehiä ei ole. Ongelmahan ei ole siinä vaan siinä, että itse ei ole riittävän kiinnostava. Ei siis pitäisi odottaa miehiltä sen kummempaa käytöstä kuin mitä naiset harrastavat. Yhtä tyhmiä ne normi miehet ovat kuin naisetkin. Molempien toiveet kumppanin suhteen ovat yleensä mitoitettu yläkanttiin omien rahkeiden suhteen.

        se menee. Jos et ole koskaan tullut torjutuksi, rimasi on liian alhaalla. Jos et koskaan löydä kumppania, rimasi on liian ylhäällä.


      • huomautus
        elä tätä päivää kirjoitti:

        Ennen vanhaan oli yleistä, että nainen oli huomattavasti nuorempi. Valitettavasti moni mies elää vieläkin tuota vuosisadan alkupuolen aikaa, jolloin esim. vanhemmat päättivät tyttärelle sopivasta sulhosta vaikkapa varallisuuden perusteella. Nykyisin naiset lähinnä nauraa noille itseään yli 10 v. vanhemmille miehille. Ja ajan ilmiö on, että nuo ikäsuhteet ovat toisinpäin johtuen ihan biologisista tekijöistä. Ei viriili 25 v. nainen halua 40 v. vaari-iässä olevaa. Eikä 40 v. parhaassa iässä oleva halua melkein eläkeläistä.

        Niin, kyse havainnoissa olikin siitä, mitä miehet omissa profiileissaan hakivat. Ei siitä, minkäikäistä naiset haluavat tai hakevat. :)


    • söpönen ja kurvikas..

      itse en ulkoisista seikoista sillain ensisijaisesti välitä kokonaisuus tärkein ja ettei mie oo pelimies vaan kiva kunnon rehti.
      Mutta empä vaan kelpaa ko oon kuulemma liian runsas....olen muuten naiselisen kurvikas jne

    • VITSI :)

      Puhut nyt varmaankin niistä KAHDESTA ääliöstä, jotka itse valitsit koska he olivat hyvännäköisiä, eikö totta??
      Kokeileppa valita mies niin ettet katso kuvia vaan luet profiilin tekstin. Saat syvällisempää seuraa. Muttei taida käydä, koska haluat sen ihanan rentun, jolla on varaa valita. Sitten itketään täällä...

      • o.. :)

        poistetaan profiili kun ei saanutkaan sitä rinssiä täältä niin kuin ei mistään muualtakaan


      • Jep!
        o.. :) kirjoitti:

        poistetaan profiili kun ei saanutkaan sitä rinssiä täältä niin kuin ei mistään muualtakaan

        Joo, ota ihmeessä pois! Yksin parempi kuin sen komean rentun kanssa jota tavoittelit. Joutuisit vain kantamaan hänelle olutta ja ruokaa kun hän rapsuttelee muniaan olohuoneen sohvalla maaten. Välillä piereskellen. Ja odottelemaan lukuisia öitä häntä palaamasta yöllisiltä reissuiltaan...

        Kun toivut tästä kolauksesta, etsi vuorostaan kunnollista ja tavallista miestä :)


    • kriteerit

      Mutta siinä on vasta 2 kriteeriä ja jos rehellinen olet niin tissien koosta puhuu 1 tuhannesta miehestä.
      Naisilla on enemmän vaatimuksia miehelle:
      1)Tumma
      2)min 180cm
      3)min 80kg
      4)Varakas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1096
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      914
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      173
      790
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe