"Tiedän kyllä, että undulaatit tapaavat
Miestenvessoissa turpiinsa saada
Mutta vielä pikkuveli lukee aamulla
Sängyssä mun kanssa, sängyssä mun kanssa sarjakuvia."
Niin siis PMMP:n lauluhan tuo on, mutta mitä tarkoitetaan sillä, että undulaatit tapaavat turpiinsa saada? Siis mun käsittääkseni undulaatti on lintu, mut onko sillä joku muu merkitys tässä laulussa?
Mitä tarkoittaa?
5
3290
Vastaukset
- biisi on
Noitalinna Huraan hitti.
No minä käsitän sanat sillätavalla että herkät ihmiset saavat aina tavalla tai toisella turpiinsa. Undulaatti siis on kelikuva herkälle ihmiselle. - tapphe
erikoisesti / koreasti pukeutuvat / esiintyvät.
- vaan
undulalaatti on keskenkasvuinen tai kokematon!
- Unduturpa
Tiedän että Tämä on tosi vanha keskustelu mutta omasta mielestäni se tarkoittaa sitä kuinka heidän Pikku veli on vielä ns "lintu" ja sitten he ilmoittavat että undulaatit eli pienet/herkät ihmiset tapaa saada turpiinsa isommilta.
- Anonyymi
Undulaatit tarkoittaa meikkaavia poikia. Kappale on tehty Dingo-buumin aikoihin ja tarkoittaa just silloisen Neumannin oloisia miehiä, joilla on värjätyt hiukset ja meikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026933
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354055- 703189
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217