En edes saanut hyvästejä sanoa. Ehkä et olisi sitä minulta halunnut kuullakaan. Olen varma, että huomasit hiljalleen, miten kovasti sinusta tykkäsin, ihastuin ja...Toivoin niin, että olisit välittänyt minusta edes "kaverina", mutta turhaan luultu?
Tämä on sinulle mies e-suomessa. Hyvät jatkot ja mukavaa loppuelämää täältä jostakin...ehkä sinut aikanaan unohdan?
Koskaan ei ollut mahdollisuutta tätä sinulle sanoa eikä koskaan sitä tilaisuutta enää kohdalleni tule.
Ps. Omalta osalta ja tunteitteni puolesta peli on menetetty...tuskin sinulle mitään merkitsinkään.
terv.*****
Katosit?
20
2574
Vastaukset
- älähän
heitä kirvestä kaivoon.Mikäli se olen minä,Jarmo niin olen huomannut sinut,mutta en taida olla se sinun etsimäsi!
- *****(n)
Kyllä olet se minun Jarmo. Toivotan näin hyvää loppuelämää sinulle.
- ap-tyttönen
*****(n) kirjoitti:
Kyllä olet se minun Jarmo. Toivotan näin hyvää loppuelämää sinulle.
Joo, en etsi Jarmoa.
- ap-tyttönen
Minä en etsi Jarmoa...näköjään joku etsii.
- sitten..
ap-tyttönen kirjoitti:
Minä en etsi Jarmoa...näköjään joku etsii.
Jormaa.., kenties?
- -Trent
Etsitkö siis Artoa??
- ap-tyttönen
5*, mutta oikeaa nimeä ei ole tullut tänne ja tuskin se mies tänne kirjoittaakaan!
Ps.Hyvästi, sinä mukava ihminen! - ap-tyttönen
pahemman kerran haluan vielä sanoa, että pakkohan sinut on unohtaa, koska ei ollut mitään juttua eikä tule. Luulin liikaa katseistasi, hymyistäsi, flirtistä?...haluaisin vaan kysä, että varmaankin aloit huomata, että ihastuin sinuun niin miksi lähestyit minua kun olisit voinut vähemmälläkin kanssakäymisellä selvitä työpaikalla kanssani? Miksi jatkoit lähelle tuloani ja muuta ei pakollista?
Et usko, miten minuun sattuu ja kyllä sen huomaa jo kohta muutenkin, miten kärsin, alkaa suru jo näkymään muillekin...
Olet kuitenkin mukava ja kiva ihminen ja ihastuin sinuun ihmisenä ja miehenä kovasti. Jos sulla tunteita olisi ollut, niin ehkä olisimme kuitenkin olleet liian "ERILAISIA" tietyllä tapaa toisillemme vaikka jollain tapaa ajatuksemme varmaan kohtasivatkin mutta muuten, jos ymmärrät syyt, miksi luulen, ettet minua edes haluaisi?- varmaankin
kertoa asia suoremmin,vai eikös ole enään mahdollisuutta 5X*
- huokailija
varmaankin kirjoitti:
Mitä hävittävää sulla on jos kerrot suoraan miltä tuntuu jos kerran ette näe toisianne enää? Ehkä se ***** kiemurtelee yhtä tuskissaan ja miettii mikset koskaan tehnyt aloitetta.
Aina kannattaa yrittää. :) - ah, on se
huokailija kirjoitti:
Mitä hävittävää sulla on jos kerrot suoraan miltä tuntuu jos kerran ette näe toisianne enää? Ehkä se ***** kiemurtelee yhtä tuskissaan ja miettii mikset koskaan tehnyt aloitetta.
Aina kannattaa yrittää. :)niin ihana aa:)
- samassa tilanteessa
tekstaa vaikka kuinka ikävä on, kyllä tuossa on ihastumisen avaimet toisellakin. :)
kannattaa muistaa, että työpaikkaromanssit on aina vähän riskisijoituksia, kun toista ei pääse sitten mitenkään pakoon jos menee sukset ristiin, ja työkaverit rupeaa juoruamaan ja väijymään heti kun jotain sutinaa on havaittavissa..
kerää rohkeutesi vaan. :) - Jo sitten
samassa tilanteessa kirjoitti:
tekstaa vaikka kuinka ikävä on, kyllä tuossa on ihastumisen avaimet toisellakin. :)
kannattaa muistaa, että työpaikkaromanssit on aina vähän riskisijoituksia, kun toista ei pääse sitten mitenkään pakoon jos menee sukset ristiin, ja työkaverit rupeaa juoruamaan ja väijymään heti kun jotain sutinaa on havaittavissa..
kerää rohkeutesi vaan. :)lopettanut työpaikassasi ja milläs alalla olet/olit?
- ap-tyttönen
varmaankin kirjoitti:
eihän tämä Suomi niin iso maa ole etteikö olisi mahdollista joskus vielä törmätä. Alaa en paljasta, mutta eri ammatit minulla ja hänellä on.
En tiedä haluaisiko hän, että kertoisin suoraan, kun epäsuorakin oli liikaa? - törmäillyt
ap-tyttönen kirjoitti:
eihän tämä Suomi niin iso maa ole etteikö olisi mahdollista joskus vielä törmätä. Alaa en paljasta, mutta eri ammatit minulla ja hänellä on.
En tiedä haluaisiko hän, että kertoisin suoraan, kun epäsuorakin oli liikaa?Suomi ei ole todellakaan mikään iso maa, mutta aika iso näihin "epäsuoriin" juttuihin?
- -Trent
ap-tyttönen kirjoitti:
En tiedä haluaisiko hän, että kertoisin suoraan, kun epäsuorakin oli liikaa?Onko kyseessä vartija tai vastaanottotyöntekijä?
- M****
Oleko sinä myös M****?
- ap-tyttönen
***** olen kuitenkin
- ...olen M****
Tuo alkup. teksti ois voinut olla ihan hyvin myös minun kirjoittamani :)
- ap:n kanssa
Melkein sanasta sanaan vois tuo teksti olla minun kirjoittamani. Tsemiä sulle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060