Mitä nainen

Haluaa tästä

Kertokaapa nyt sitten.
Jos treffaillaan esim. Kolmannella kerralla eikä halua koskea tai halata?
Kuitenkin on kiinnostunut huom"kysyttäessä" Tapaamiseen.
Eli taitaa olla oman käsitykseni mukaan joko ujo/arka tai sitten epävarma!
Sitten vielä itsekriittinen/ epäilee omaa ulkonäköään!
Miten suhtautua häneen?
Kohta ihan pihalla itse jatkaako vai ei?

10

1079

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

vaikka kuukautiset tai jotain eikä halua että sä lääpit. tai sitten ärsytät sitä jollain tavalla. Tai sitten se on ollut jonkun muun kanssa.

• kannattaisi

hiukan puhua hänen kanssaan, että missäpä mennään niin.

• - - - -

puhumista heti kolmansilla treffeillä, että missä mennään jne. Eihän sitä voi noin nopeasti tietää... mitä jos vaan katselisit hetken. Älä käy painostamaan heti..

• Ajatellutkaan,

Painostamista, lähinnä ihan odottelua ennemminkin! On vaan niin vaikea lukea toisen ajatusmaailmaa, itsekkään en ole kyllä varma vielä kiinnostaako tämä pidempään. Mielestäni kuitenkin jotain tunteistaan voisi näyttää/vihjasta! Katsotaan nyt tuleeko mitään..

• - - - -
        Ajatellutkaan, kirjoitti:

Painostamista, lähinnä ihan odottelua ennemminkin! On vaan niin vaikea lukea toisen ajatusmaailmaa, itsekkään en ole kyllä varma vielä kiinnostaako tämä pidempään. Mielestäni kuitenkin jotain tunteistaan voisi näyttää/vihjasta! Katsotaan nyt tuleeko mitään..

ettei mulla ainakaan ole mitään tunteita kehenkään vasta kolmannella tapaamisella. Ei siis mitään. Mutta jos olen suostunut tapaamaan niin kai sitä jonkin verran kiinnostunut on. Mietit vähän liikaa..aika hätäinen olet kyllä. toisen pitäisi kai heti alkaa seurustelemaan sun kanssa vai mitä haluat? jos sulla on tunteita niin ei tarkoita että hänellä on. eihän sitä ole edes ehtinyt tutustua toiseen joten miten voisi olla tunteitakaan?

• vaaditko
        - - - - kirjoitti:

ettei mulla ainakaan ole mitään tunteita kehenkään vasta kolmannella tapaamisella. Ei siis mitään. Mutta jos olen suostunut tapaamaan niin kai sitä jonkin verran kiinnostunut on. Mietit vähän liikaa..aika hätäinen olet kyllä. toisen pitäisi kai heti alkaa seurustelemaan sun kanssa vai mitä haluat? jos sulla on tunteita niin ei tarkoita että hänellä on. eihän sitä ole edes ehtinyt tutustua toiseen joten miten voisi olla tunteitakaan?

että NAISEN pitäisi olla halukas jo ainakin kolmanella kerralla.

JA nyt keksit kaikenlaisia syitä joita sinun mielestä on kun ei halua kanssasi rakastella.

Miten sä voit olla noin itserakas tyyppi, ei NAISTEN ole pakko mennä sun kanssa sängyyn ei sit ollenkaan ei tutustuminen sitä edellytä.

Taas Nainen pystyy intohimonsa paremin kohtaamaan.

Miksi keksit turhia syitä ei meistä monikaan edes sillä kolmanella kerralla menisi sun kanssa Mitä kirjallisuutta ja seksiohjeita sä oikein luet täältä Suomi 24stä ilmeisesti.

• Kyseessä
        vaaditko kirjoitti:

että NAISEN pitäisi olla halukas jo ainakin kolmanella kerralla.

JA nyt keksit kaikenlaisia syitä joita sinun mielestä on kun ei halua kanssasi rakastella.

Miten sä voit olla noin itserakas tyyppi, ei NAISTEN ole pakko mennä sun kanssa sängyyn ei sit ollenkaan ei tutustuminen sitä edellytä.

Taas Nainen pystyy intohimonsa paremin kohtaamaan.

Miksi keksit turhia syitä ei meistä monikaan edes sillä kolmanella kerralla menisi sun kanssa Mitä kirjallisuutta ja seksiohjeita sä oikein luet täältä Suomi 24stä ilmeisesti.

Mikään sänkyyn meneminen, hei rauhotus ny vähän niitten seksiohjeittes kans!

• Yhden asian
        - - - - kirjoitti:

Jos vaikka kysyn koska haluat tavata seuraavan kerran? Minkälaisen ajan annat kulua n. ennen kuin haluat seuraavaa tapaamista jos ei ole ylipääsemättömiä esteitä(tätähän ei voi tietty yleistää). Kunhan huvikseni kysyin. Odotan asiallista vastausta, enkä mitään itserakas tai seksiohje juttuja!

• mutta toisaalta
        Yhden asian kirjoitti:

Jos vaikka kysyn koska haluat tavata seuraavan kerran? Minkälaisen ajan annat kulua n. ennen kuin haluat seuraavaa tapaamista jos ei ole ylipääsemättömiä esteitä(tätähän ei voi tietty yleistää). Kunhan huvikseni kysyin. Odotan asiallista vastausta, enkä mitään itserakas tai seksiohje juttuja!

Se on sillälailla, että jos joku ei todellakaan kiinnosta, niin en tapaa kuin kerran. Jos kiinnostaa haluan nähdä mahdollisimman pian max 3 päivän päästä, jos ei ole mitään matkoja tai muuta tiedossa. Mulle kävi tässä niin, että tapasin kolme viikkoa sitten miehen, jonka kanssa ekat treffit kesti melkee kaksi päivää (ei sisältänyt seksiä) ja sitten ollaanki tapailtu melkee joka päivä tai joka toinen. Tässä nyt vaan on sit jotain..ei voi vastustaa kumpikaan.

Tuosta halaamisesta tai pussailusta. Ekoilla treffeillä en mielellään muuta kun halaa, jos tyyppi vähääkään kiinnostaa. Toisille treffeillä ehkä pussaanki poskelle tai jotain. Sitten menee sen mukaan tuntuuko se siltä, että siitä tulee jotain ehkäpä. Ja sänkyyn mahdollisesti kahden kolmen viikon päästä, jos todella synkkaa ja oon ihan rakastunut..näin mulla siis.

• Tässänäin,
        mutta toisaalta kirjoitti:

Se on sillälailla, että jos joku ei todellakaan kiinnosta, niin en tapaa kuin kerran. Jos kiinnostaa haluan nähdä mahdollisimman pian max 3 päivän päästä, jos ei ole mitään matkoja tai muuta tiedossa. Mulle kävi tässä niin, että tapasin kolme viikkoa sitten miehen, jonka kanssa ekat treffit kesti melkee kaksi päivää (ei sisältänyt seksiä) ja sitten ollaanki tapailtu melkee joka päivä tai joka toinen. Tässä nyt vaan on sit jotain..ei voi vastustaa kumpikaan.

Tuosta halaamisesta tai pussailusta. Ekoilla treffeillä en mielellään muuta kun halaa, jos tyyppi vähääkään kiinnostaa. Toisille treffeillä ehkä pussaanki poskelle tai jotain. Sitten menee sen mukaan tuntuuko se siltä, että siitä tulee jotain ehkäpä. Ja sänkyyn mahdollisesti kahden kolmen viikon päästä, jos todella synkkaa ja oon ihan rakastunut..näin mulla siis.

En viitsi kertoa aikaa,jos hän tunnistaa! Mutta hyvä tieto oli tuo 3päivän päästä.. Mulla kun onkin tuo aika huomattavasti pidempi kun seuraavan kerran hän haluaa nähdä! Vaikka liian hätänen kuulemma olenkin? Mutta antaa ajan kulua...Jos sanon n.kaks viikkoa niin miltä kuulostais sulle tuo aika?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1183
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      989
    Aihe