AY -LIITON

LOPPU...

Edessä on,ennen niin toimiva ay-liitto kuihtuu,laskekaa kannattaja jäsenenenne,sallikaa avoin keskustelu esim. näillä palstoilla,laskeutukaa
norsunluutorneistanne takaisin duunareitten pariin,jotka ovat teidät sinne valinneet,ei päinvastoin.Harva sietää teitä enää,,kelomökkejänne lapissa,ryyppyiltoja Tampereella,läskipeppu aholat.
Minulle ainakin riitti,,,(saa kommendoida vapaasti,keskustelu on avoin)

14

1058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keku70

Riittikö myös palkankorotukset, lomarahat, sairasajanpalkat, ylityökorvaukset jne?
      Onhan osa noista laeilla säädetty mutta koitappa omilla rahoillas riitauttaa jos joku noista tippuu pois.
      Samaa mieltä olen miten monet liitot saisivat tulla lähemmäs jäseniään.

• laki...

lailla säädettyjä on,,ylityötäkään en tee jos ei makseta,tuskin sinäkään,

• ToveriX
        laki... kirjoitti:

lailla säädettyjä on,,ylityötäkään en tee jos ei makseta,tuskin sinäkään,

Et näytä edes tietävän mitä eroa on pilkulla ja pistellä. Miten ihmeessä osaisit ajatella laajempia asioita?

• ohjeesta
        ToveriX kirjoitti:

Et näytä edes tietävän mitä eroa on pilkulla ja pistellä. Miten ihmeessä osaisit ajatella laajempia asioita?

toveri, ja pilkuista myös,tarkoitus oli että keskustelu jatkuu,,,,

• pilkun
        ToveriX kirjoitti:

viilaajaa,katsokaa kaikki,,,,,,,,,,,,

• Jartsuliini

Toi viimeinen lause on mitä ollaan haettu keskusteluissa pitkään.Liiton johdon on tultava kentälle.Joko alat hahmottamaan miksi porukka katoa jäsenistöstä eikä kaikki vaivaudu liittymään tuollaiseen sakkiin.Jäsenistö on ok mutta heidän edustajansa elävät omaa elämäänsä välittämästä jäsenistään.Eihän tuollaista menoa voi vastustaa kuin äänestämällä omilla jaloillaan.

• sais tiputtaa

lakisääteiseen minimiin tai mieluiten poistaa kokonaan. Jokainen sairastakoon omalla kustannuksellaan tai omilla vakuutuksillaan. Nyttenkin duunarit pumppuavat rahaa omista sairaskassoistaan, joten voisivat hoitaa sen sairastelun muutenkin kokonaisuudessaan omasta pussistaan. Ei se firmankaan kassa kestä jatkuvia sairasteluja, loppuu se raha sieltäkin ja sitä myötä kaikkien leipä.

• moppi2

on tätä ytk höpinää,avointa keskustelua palstalla AMMATTILIITTO se on jonninjoutavaa kirjoittelua.ihmiset jotka eivät edes kuulu ammattiliittoon esittävät täällä omasta mielestään erinomaisia parannusehdotuksiaan,tyypit jotka saa saman edun kuin he jotka jäsenmaksuillaan sen heille kustantavat.siedän vielä muutaman ryyppyillan ja kelomökitkin,mutta työläiset jotka MAKSATTAA OMAT ETUNSA TOISELLA TYÖLÄISELLÄ,ON PIKKUSEN LIIKAA!!!

• onkin

taas tätä moppaajan ihme hihhulointia, kohta se vaatii, että nettiäkään ei saa käyttää jos "ei kuulu liittoon". Tulee taas vanhat ajat mieleen. EI TODELLAKAAN OLE SULTA POIS JOS MUUTKIN SAA PALKKAA. Ja jos on, niin ota yhteyttä liittoosi, ne kyllä hoitaa asiat kuntoon...

• Nimetön
        onkin kirjoitti:

taas tätä moppaajan ihme hihhulointia, kohta se vaatii, että nettiäkään ei saa käyttää jos "ei kuulu liittoon". Tulee taas vanhat ajat mieleen. EI TODELLAKAAN OLE SULTA POIS JOS MUUTKIN SAA PALKKAA. Ja jos on, niin ota yhteyttä liittoosi, ne kyllä hoitaa asiat kuntoon...

kirjoitus,olenkin ihmetellyt täällä aikaisemmin ollutta sensuuria,ei tarvinnut kuin kirjoittaa
        paperimi.. palkat,niin jo mopattiin.

• liittoapina.

Työläinen, joka teettää omat hommansa muilla edunvalvonnan nimissä, on pahinta pohjasakkaa. Minä en ainakaan maksa mitään typeristä eduistanne, koska en ole niitä koskaan pyytänytkään. Voitte leikkiä liitoissanne mitä haluatte, kunhan pysytte poissa työmailta häiriköimästä oikeiden työntekijöiden työntekoa.

• matalapalkkainen

Aina uudestaan ja uudestaan, palaan siihen yhteen asiaan joita liitot myöskin hoitaa, niinkauan kuin työntekijöitä EI ole oikein kohdeltu kaikilta osin ja asioita on menossa oikeuteen asti, siihen asti liittoja tarvitaan.

Minun turvana ainakin liitto on näiltäkin osin.

Jos työnantajat ovat ja pelaavat rehellistä peliä, ei liittoja tarvita, kuitenkin kaikki me tiedämme asioiden oikean laidan!

Katsokaa työnantajat itse tekemisiänne, niin ei tarvitsisi täällä taivastella kelomökeistä, joka on aivan epäolennaista teidän laittomuuksiinne verrattuna.

Sitä saa mitä tilaa, olkaa huijareita niin me haemme oikeutta.

• taas kommentoi

Aina pitää kommentoida, teitin niin ihqui kirjoituksia.

Totuushan on se, että me työntekijät tarvitsemme niin kauan liittoja, kun työnantajat huijaavat meitä.

Ihan turhaa täällä meuhkata kelomökeistä, olkaa itse rehellisiä työntekijöitä kohtaan, niin liittoja ei tarvittaisi näinkään paljoa?

Teillä on mahdollisuus, hyvät toveri työnantajat itse vaikuttaa tähänkin asiaan, olemaan rehellisiä ja maksamaan asiaan kuuluvaa palkkaa, kohdella kaikkia tasapuolisesti ja rehdisti, hoitamaan työsuojelupuoli kuntoon joka firmassa, oisko tässä muutama kohta aluksi mietittäväksi.

Aikuiset ihmiset täällä puhhuu potaskaa, no hyvät naurut aina välillä saa näistä epätoivoisista yrityksistä työnantajan puolelta provosoida...

• taas kommentoi

Aina pitää kommentoida, teitin niin ihqui kirjoituksia.

Totuushan on se, että me työntekijät tarvitsemme niin kauan liittoja, kun työnantajat huijaavat meitä.

Ihan turhaa täällä meuhkata kelomökeistä, olkaa itse rehellisiä työntekijöitä kohtaan, niin liittoja ei tarvittaisi näinkään paljoa?

Teillä on mahdollisuus, hyvät toveri työnantajat itse vaikuttaa tähänkin asiaan, olemaan rehellisiä ja maksamaan asiaan kuuluvaa palkkaa, kohdella kaikkia tasapuolisesti ja rehdisti, hoitamaan työsuojelupuoli kuntoon joka firmassa, oisko tässä muutama kohta aluksi mietittäväksi.

Aikuiset ihmiset täällä puhhuu potaskaa, no hyvät naurut aina välillä saa näistä epätoivoisista yrityksistä työnantajan puolelta provosoida...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2459
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1257
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe