Sanokaa nyt miehet

Nuori nainen

Olen 17-vuotias naisenalku ja minulla on muutaman viikon ajan ollut pientä peliä 23-vuotiaan miehen kanssa. Olemme tavanneet kahdesti. Lisäksi juttelemme puhelimessa ja tekstailemme parin päivän välein.

Mies on hauska, huomaavainen ja komea, joten tietenkin olen jo melkoisen ihastunut häneen.

Mutta sanokaa te miehet nyt mielipiteenne, kun varmaan tajuatte kaksilahkeisen lajitoverinne aivoituksia paremmin kuin meikätyttö.

Eli onko tässä nyt edes teoreettista mahdollisuutta, että mies haluaisi minusta muutakin kuin seksiseuraa? Hänellä on aina välillä aika rohkeita juttuja ja semmoista vihjailua että minulla alkavat posket punoittamaan. Mutta kertaakaan hän ei ole ryhtynyt minua sillä tavalla toden teolla lääppimään, kinuamaan kämpilleen tms. Eli on kyllä kohdellut minua mukavasti ja pystyy juttelemaan paljon muutakin kuin pelkkiä pikkutuhmia vihjailuja.

5

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xjlecv

"pystyy juttelemaan paljon muutakin kuin pelkkiä pikkutuhmia vihjailuja."

Onks se mikään mies sitten edes? Lääh, lääh.

"Eli onko tässä nyt edes teoreettista mahdollisuutta, että mies haluaisi minusta muutakin kuin seksiseuraa?"

Joo, se voi haluta susta oman henkisen gurunsa.

(Tähän vastaajalle: ite oot!)

• hehhehe

hhahhaha

• sarvikuonokas

Miks ei vois?
      Ehkä se rupee lääppimään ku täytät 18 =)

• näi o... :)

sakkolihasta voi tulla tuntuvia sanktioita

• eipä tuo 6 vuotta ikäeroa vielä maailmaa kaada. Ja toisekseen kandeeks tuossa iässä vielä muutenkaan ottaa kaikkia juttuja niin kuoleman vakavasti, vaikka siitä ei eläkepäivien vaipanvaihtajaa sulle tuliskaan niin ootpahan ainakin yhtä kokemusta rikkaampi. Miks pitää miettiä ja pähkäillä kokoajan kaikkea tollasta bull-shittia, eiks voi vaan antaa mennä ja kattoa mitä siitä seuraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      30
      5187
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      135
      2417
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      138
      2092
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      53
      1925
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1770
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      57
      1317
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      166
      1097
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      941
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      312
      875
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      170
      771
    Aihe