Miten saada mies laihduttamaan?!!

toivoton!

Miten saisin jotenkin poikaystäväni aloittamaan laihdutuksen? 22 vuotias ja rapakunnossa. Syö pelkkää leipää ja makaroonia jos en ole vahtimassa. Juo kaljaa useana iltana viikossa. Kuntoilua ei tunnekaan, harrastuksina vain leffojen katselu. Itse olen kuntoileva ja terveellisesti syövä nuori nainen enkä haluaisi katsella kun toinen ei välitä tippaakaan. Huomaa jo seksistäkin, että laiska on ku mikä. Ei jaksa olla päällä kahta minuuttia kauempaa ku alkaa voimat olla lopussa. Tämä peli ei enää vetele!

6

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä anna

seksiä jos ei ala syömään ja olemaan niinkuin pitää. Sillä voi kiristää 99% miehistä.

• ruiskorppu

Valmistakaa yhdessä kevyitä ruokia, opeta miehesi syömään kasviksia, marjoja jne.

Alkakaa yhdessä harrastamaan jotakin, ei välttämättä liikuntaa.

Käykää vaikka kirppareilla, messuilla jne, niissä tulee hyötyliikuntaa.

Keskustele miehesi kanssa vakavasti, sano, että pelkäät hänen terveytesi puolesta jos kiloja tulee koko ajan lisää.

Ole ymmärtäväinen älä syyttele.

• toivoton!

Tuo kunnon keskustelu aiheesta kyllä vielä on saanut odottaa. Pitäisi vaan rohkaistua ja hiukan päkättää asiasta.

Emme asu yhdessä vaikka 2 vuoden seurustelu onkin jo takana, joten ruokien yhdessä valmistaminen ei onnistu oikein kuin viikonloppuisin useimmiten. :/ silloin kyllä teenkin herkullisia ja kevyitä aterioita joista poikaystävänikin pitää, mutta viikot hän syö pelkkää roskaa ja lihottavaa sellaista.

• kun et itse mene päälle:)

ja vaivaudu tekemään miehellesi kunnon ruokaa..ja jos oot nalkuttaja akka tuskin minäkään lähtisin mukanasi lenkille yms..ei kukko käskemällä laula

• ......................

Jos poikaystäväsi on vasta 22-vuotias, luultavasti et itsekään ole vielä juuri vanhempi.

Kysy itseltäsi: Haluanko lihavan, sohvalla kaljaa ryystävän poikaystävän joka ei jaksa sängyssä mitään?

vai olisiko kenties aika etsiä uutta seuraa?? Enemmän sinunlaisesi ihminen rinnalle. Voisitte harrastaa yhdessä, jne.

Jos nykyinen poikaystäväsi ei halua suhteeseenne panostaa, miksi niin tekisit sinäkään??

Väistämättä nuo poikaystäväsi elämäntavat ovat turmiolliset. Se ei ehkä vielä hänestä näy niin kuin esim. 10-15 vuoden päästä. Puistattaa ajatuskin. itse en moista sietäis. Jokainen ansaitsee rinnalleen vertaisensa kumppanin.

Onnea uuden elämän etsintään tai mitä sitten ikinä päätätkin tehdä.

• toivoton!

Olen miettinyt tuotakin paljon. Jotenkin vaan haluan eka ainakin yrittää auttaa häntä, vaikka ei meidän suhteen vuoksi niin edes hänen itsensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      174
      4857
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      106
      3979
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3579
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3380
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      56
      3359
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      36
      2818
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2286
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1919
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1788
    Aihe