Olen usein huomannut lihavien valittavan kun he eivät saa miestä. Itse olen alle 40-vuotias todella ylipainoinen nainen ja minulla on aina ollut miehiä, siis olen seurustellut, ollut kihloissa ja nyt olen ollut naimisissa neljä vuotta.
Mieheni on normaalipainoinen ja himo urheilija.
Jospa se johtuukin korvien välistä ettei muka saa miestä.
Pitää olla iloinen, empaattinen ja sosiaalinen sekä pukeutua nätisti ja ehostaa itseään.
tätä mieltä olen!
olen lihava
8
706
Vastaukset
- ....
Jos satuit huomaamaan tämä on laihdutus-palsta, ei lihavuus. Tämä palstan lukijat ovat kiinnostuneita laihdutuksesta joka tuo mukanaan fyysisen ja henkisen hyvinvoinnin, ei siitä onko reilusti ylipainoisella naisella miestä vai ei. Reilu ylipaino ei ole mikää ihailtava saavutus, olipa sitä miestä tai ei.
- nätisti?"
Vedätkö puolijoukkueteltan päälle. Lihava ja meikattu nainen on todella vastenmielinen näky.
- pluto 1000
Sanoit, että lihava ja meikattu nainen on kamala.Kyllä se anorektikonkin näköinen jolla luut törröttää on aika hurjan näköinen.
- Kenen kanssa se
urheilee = ketä se käy painamassa lenkeillään?
- sääski-jääkäri
Taidat olla kateellinen tuolle ylipainoiselle naiselle...voi raukkaa
- laihduttaja
Olen samaa mieltä kuin toka kirjoittaja. Jos haluat hehkuttaa lihavuutta niin hehkuta ihmeessä, mutta eri palstalla, kiitos!
- syvä-sänki
Palsta on todellakin väärä, missä lihava nainen kertoo miehistään, mutta onhan se positiivista, että kerran näinkin päin ettei aina vaan valiteta ja olla kurjuudessa.
Kel onni on sen kätkeköönkö...
- sammal
Kirjoituksessasi oli paljon samaa, kuin mitä minun elämässäni on. Olen myös reilusti ylipainoinen, mutta tällä hetkellä pienenemään päin:) Mieheni on normaalipainoinen, on aina ollut ja myös kova urheilemaan. Hän sanoo aina ettei välitä hoikista naisista, naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni. Se on minun onneni.
Olen samaa mieltä, että hoidettu olemus ja siisteys ovat valttikortti, ei niinkään paino.
Joku täällä kommentoi, miten lihava meikattu nainen on vastenmielisen näköinen. Meikkaamisella voi tarkoittaa niin montaa asiaa. Jos hänen näkemänsä tarkoittamansa nainen oli todella ylimeikannut räikeillä väreillä, se voikin olla vastenmielisen näköistä, mutta se on sitä myös normaalipainoisten kohdalla.
Kevyt huolittelu on aina paikallaan ja ihan eri asia, kuin vahva iltameikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18213660
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454950Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1553728Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402863Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721707Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525