elikkäs olen ollut lähes hiilarittomalla dieetillä 7.5.07 alkaen, nyt -8,8kg. Aloituspaino oli 65,2 ,nyt 56,4kg, kyllä tuntuu mahtavalta! sellanen 5kg vielä kun saan tippumaan niin olen tyytyväinen. Kamalinta on kuunnella kun jotkut marmattaa kuinka epätervellistä tämä on, mutta olen pitänyt pääni! hiilareita syön päiväs max 20grammaa, yleensä pysyny siinä 10-15grammaa.
Tämä toimii!!!!
5
767
Vastaukset
- olen laihtunut
myös n.8kg vähemmässä ajassa ja syön kyllä hiilareita. Ajatuskin pelkästä lihasta ja rasvasta kuvottaa.
- liittyi
VHH-ruokavalioon? Siis niihin missä syödään hiilareita, eli siis kaikkiin niihin.
- myöscinn
Olin myöskin hiilarittomalla dieetillä. Lähtöpaino huhtikuussa 76, kolmen viikon kuluttua 68. Sitten ruokavaliooni otin ruisleivän takaisin ruokavaliooni, mutten muita hiilareita. Paino nyt 79,5. Lääkäri käski lopettaa dieetin, kun jouduin osastolle pahan ummetuksen vuoksi.
- ei joudu osastolle ummetuk-
sen vuoksi!!! Taisi olla sulla jossain muualla ummetusta kuin suolessas!!! TYPERÄ PROVO!
- hiilarittomalla
dieetillä, kuka sellaista on suositellut? Mikä oli dieetin nimi?
Hmmm, lukaisin viestisi uudelleen. Miksi et jättänyt sitä ruisleipää uudelleen pois jos se kerran sai noin pahoja oireita aikaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996074
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282853Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262115Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774