Kumman seuraa sietäisitte huonommin, parikymppisen lutkan vai kolmekymppisen vanhanpiian? Oletetaan että ulkonäöltään ovat suurinpiirtein samaa tasoa ja lutka pukeutuu niinkuin lutkat pukeutuu ja vanhapiika hyvällä maulla.
Kumpi pahempi?
8
614
Vastaukset
- Riippuu
siitä, kummalta saa parempaa seksiä. Ei sillä ole mitään merkitystä, onko kyse lutkasta vai vanhasta piiasta tms. Iällä on suurikin merkitys, joten 3-kymppinen saa rypistää tosissaan voittaakseen 2-kymppisen.
Koska kysymyksen asettelu on noin päin, haluan ilman muuta vastata, että parikymppisen lutkan. Sitäpaitsi minulla on kokemusta kolmikymppisestä vanhastapiiasta, mutta parikympiset lutkat olisivat aivan uusi tuttavuus. Kas kun minä olin parikymppinen ja pyörin parikymppisten naisten seurassa, heitä ei lutkiteltu yhtenään.
Ps. Vanhanpiian hyvä maku kuulostaa tosi pelottavalta...- ihan selvä
Jos puhutaan ihan oikeasta seurasta eikä vaan yhdestä illasta, ihan varmasti sietäisin huonommin parikymppisen lutkan seuraa. Tai yleensäkään kenenkään parikymppisen. Kolmekymppinen on kuitenkin ihan helvetin paljon viisaampi kuin se parikymppinen, oli kysymys sitten lutkista, vanhoistapiioista tai mistä vaan. Kandee muuten miettiä puhutko kolmikymppisistä naisista vanhoinapiikoina sitten kun itse olet kolmekymppinen sinkku.. ;)
- ??????
Minä olen jo se kolmekymppinen sinkku eli vanhapiika.
- ihan selvä
?????? kirjoitti:
Minä olen jo se kolmekymppinen sinkku eli vanhapiika.
No miltä tuntuu? :)
- koska
lutka tulee kalliiksi ja tautejakin voi saada.
- ottaisin mieluummin
koska lutka tulee kalliiksi ja tautejakin voi saada.
- kuoriutua...
ihminen mutta lutkan kohdalla toivo on jo menetetty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1702610- 1612402
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182007Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552003Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."11685"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591404Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1941294Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2131056Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781051Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.342982