Onko kukaan kokeillut avenen sitä lähdevesisuihketta? Millaisia kokemuksia siitä on? Rauhoittaako ihoa yms?
Avene
3
352
Vastaukset
- luella
Olen käyttänyt pitkään jo tuota suihketta ja olen tykännyt. Käytän sitä kasvoveden sijasta. Itselläni on melko hyvä iho mutta hieman kuivaan päin taipuva. Poistan meikit illalla puhdistusmaidolla (pumpulin kanssa) ja sitten suihkuttelen tuota avenea ja poistan sillä viimeiset epäpuhtauden rippeet. Näin vältän liialllisen veden kanssa läträämisen ja ihoni ei kuivu.Vakikäyttäjänä kannattaa ostaa se iso pullo. Tulee suhteessa halvemmaksi.
- Nribwrbgjowrbgoiwrbg
En voi sanoa muutakun että olen ollu 20vuotta iho ongelmista kärsivä (atooppinen iho) ja mikään ei mikään ole tähän asti tehonnut kun avenen tuotteet. Kaikki muu vain pahentaa melkeimpä kaikkiea. Avene saa heti tuloksia aikaan. Alotin tuotesarjan kun ostin huulirasvan, huulet parani käsittämättömän nopeasti ja ylipäätänsä parani! Muut huulirasvat mitättömiä avenen rinnalla! Tosin oli hintakin kallis mutta voisin maksaa tästä huulirasvaata vaikka 10x hinnan (en ole rikas). Kokeilin tökkiä huulirasvaa muuallekin vartaloon ja kas kummaa kaikkialla paikat paranee. Tällähetkellä avenen suurin fani, tämän tuote sarjan kun olisi jo pikkulapsena saanu käteen niin olisi ollut helpompaa.. Kaikille iho ongelmista kärsiville suosittelen kokeilemaan! En normaalisti kirjoittele tälläisiä mutta toivisin jonkun muunkin tekevän näin itselleni vastaavassa tilanteessa.
- kyllä
Olen itse käyttänyt jo vuosia Avenea ja tuo vesi on ehdoton herkälle iholleni. Heti kun alkaa polttaa ja punoittaa ruiskutan Avenen vettä naamalle. Olen myös testannut palovammaan, vie kivut lähes heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328