Olen lukenut tätä palstaa muutaman päivän ja aika tylyjä kommentteja on tullut, ei tahdota ymmärtää sitä, että laihtuminen ei ole kaikille niin helppoa.
Itse yritän koko ajan muuttaa elämäntapoja ja laihduttaa, mutta se tuntuu olevan sellaista jojottelua. Kilo alas ja puoli kiloa ylös.
ymmärrystä ei tunnu löytyvän
7
662
Vastaukset
- pääset
alkuun, kunnianhimo kasvaa. Koita vaan jaksaa painaa.
- Outoja juttuja
Kieltämättä pari viimeistä päivää on jutut olleet tällä palstalla aivan outoja. Jonkin näköinen lihavuuden puolustelu on ollut päivä sana. Ei mikään ihme jos välillä tulee tylyäkin kommenttia.
- mainostaa sairautena
lihavuutta.
Kyllä siinä lihavatkin jo suuttuu.
Mutta mainittakoon, että n. 100v. sitten oli kovasana, kun oli lihava. Se oli rikkauden ja terveyden merkki.
Nykyinen urheilijavartalo oli köyhyyden merkki. Jos oli vielä ruskettunut ryskähommissa, niin vielä ankarampi prole oli kyseessä. Ei ne sen ajan lihavat valittaneet, etteivät laihtuneet ja pyytäneet yhteiskunnalta terapia apua ongelmaansa.
- hyvä paikka
Tule Terhi Nettiin keskustelemaan, hyvä palsta ja ihania ihmisiä :)
http://www.terhi.net/keskustelut/index.php - Siihenkö, että
joku haluaa mieluummin ahmia kuin nauttia elämästä ja toisesta ihmisestä. Sukupuolesta riippumatta mun mielestä on todella kannatettavaa pistää puoliso ongelmajätelaitokseen, jos omat läskit on tärkeämpiä kuin mikään muu.
- Laadidaa79
voi kuulostaa tylyltä. Vaikkei sitä sellaiseksi kommentiksi ole tarkoitettukaan. Tarkoitushan olisi kuitenkin keskustella laihtumisesta ja siitä mitä tapoja kukanenkin on siihen käyttänyt.
Tällä palstalla on minusta yleisesti kuitenkin tsemppaava ilmapiiri. Yritetään löytää hyviä ruokavaihtoehtoja ja kannustaa liikkumaan. Vähän kerrallaan. Et ole yksin jojottelun kanssa. Itsellä olisi ajatuksena löytää vaihtoehtoja jojotukselle. Selkeä ruokavalio missä ei tarvitse nälkää nähdä.
Selkeästi muita haukkuvat kannattaa jättää omaan arvoonsa. Ei heidän mielipiteillään ole väliä, he ovat vaan provoilevia. - Densa
ole helppoa kenellekkään.Laihtuminen vaatii aina muutoksia elämään ja on pitkäjännitteistä hommaa.Itsellä on mennyt puolitoista vuotta viidentoista kilon kanssa ja voin vakuuttaa,että ei todellakaan ole ollut helppoa.Salia ja ruoka valioo saa tahkota ja välillä menee kuukaus ettei tapahdu mitään,mutta täytyy vaan jaksaa kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251