mikä on eka, kenties vakiintunut repliikkisi tai puheenaihe kun olet päässyt naisen/miehen viereen baarissa? tuskin kukaan sanoo (enää)"käytsä usein täallä?"
iskurepliikkisi?
7
2018
Vastaukset
- Tämmönen tähän
"Heippa, mites menee?"
Huono vai hyvä? - quu1a
Moi! Mikä meininki?
- viilisniilis
Mutta kai mä sen voin teille paljastaa... "Moi, voiko tähän istua?". Ja kuulkaa, se on ihan toiminutkin! Itseasiassa, sitä mä aina käytän. Tosin, en mä tiiä, miten naisia pokataan. Kai niille voi jotai arkipäivästä skebeliä heittää. Parasta, mitä minulle on heitetty, en viitsi tänne kirjoittaa, koska en jaksa niitä lutkitteluja lukea X)!!
- ioiaddict
Aika monet tuntuvat tosiaan pohtivan mikä mahtaisi olla hyvä "iskurepliikki". Itse en ole ikinä ollut näiden replojen ystävä. Miten kukaan voisi syttyä (ärsyyntyä kylläkin ;) yhdestä tai muutamasta lauseesta?
Ketjussa jo esiintyneet tervehdykset hei, moi jne. ja siihen perään mukava hymy tuntuvat rikkovan jäätä parhaiten. Toinen hyvä vaihtoehto on kokeilla jotain tilanteeseen sopivan nasevaa avausta.
Pääasiahan tässä on vain avata keskustelu mielenkiinnon kohteena olevan henkilön kanssa ja katsoa miten juttu lähtee luistamaan :) Ei se niin vakavaa ole :)
Eli ei muuta kun lähdetään "ulos" juttelemaan!- asdf
"Toinen hyvä vaihtoehto on kokeilla jotain tilanteeseen sopivan nasevaa avausta."
No kerropa esimerkki nasevasta avauksesta. - minulle naiselle
asdf kirjoitti:
"Toinen hyvä vaihtoehto on kokeilla jotain tilanteeseen sopivan nasevaa avausta."
No kerropa esimerkki nasevasta avauksesta." Minullapas on isommat rinnat kuin sulla" Voin kertoa että se toimi, ja hänellä tosiaan oli isommat rinnat, bodari mikä bodari.
- Pretty_Me
minulle naiselle kirjoitti:
" Minullapas on isommat rinnat kuin sulla" Voin kertoa että se toimi, ja hänellä tosiaan oli isommat rinnat, bodari mikä bodari.
"Inspiroit minut juuri lanseeraamaan uuden coctail-juoman nimeltä naminami!"
Tais olla cosmossa?:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711