Jes!! Chris Cornell tulee kohta Suomeen:)
Onks kukaan kuunnellu sen uusinta plattaa Carry Onia?? Se on vissiin vähän jakanut mielipiteitä, mutta mun mielestä se on ihan sika hyvä...tottakai se on erilaista kuin Audioslave, mutta eihän siinä olis mitään järkeä tehdä samanlaista musaa soolona. Ihan kivaa kuunnella tällasta rauhallisempaakin menoa; ihania balladeja. Eihän sitä koskaan tiedä mitä seuraavaksi tulee.
Cornell
2
321
Vastaukset
- koeputkiaikuinen
Vuodesta -93 hyvinkin aktiivisesti herran tuotantoa kuunnelleena, täytyy omana mielipiteenä sanoa, että kaksi uusinta tuotosta ei oikein kolahda. Huonoiksi en missään nimessä hauku, mutta ei vaan ihan natsaa. Jokatapauksessa loistavaa nähdä kaveria taas livenä.
On kuunneltu ja enpäs tykkää niin hirveesti... Cornell-tuotannoksi sieltä kehnoimmasta päästä, Audioslaven Revelationsin ohella. Edellinen soolo, Euphoria Morning oli niin loistava, että odotuksiani tämä uudempi ei täyttänyt... Tosin hyvää perusrokkiahan se kuiteskin... ja eihän sitä aina voi onnistua täydellisesti. :) Tykkää ken tykkää... Cornellin edelleen ihan loistava ääni pelastaa kyllä jonkun verran lätyn tasapaksuisuutta mun mielestä... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486389Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 971005
- 52880
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14751