Mitä otatte

aamupalalla

kahvin kanssa jos leipä on epäterveellistä?Haluaisin keksiä jotain se leivän tilalle kun nyt syön leipää monta palaa päivässä.Aamupala on muki kahvia ja pala ruisleipää flooran ja juuston kanssa.Haluan siis ihan asiallisia vastauksia.

10

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orivndlsj

Puoli pakettia voita pannulle, sekaan 3 kananmunaa. Paistetaan kiinteäksi. Nam!

• just ja jooo

Ai puoli pakettia voita???? Onks tää joku provo taas?

• JariJo

Itselläni on vakiintunut kahden aterian (lounas ja illallinen) vuorokausirytmi, johon ei kuulu aamupalaa lainkaan, mutta kokeile munaa tai marjarahkaa tai vaikkapa leipäjuustoa.

• JariJo

Manteleita tai pähkinöitä.

• Kiitoskset

asiallisesta vastauksestasi!Minun vaan on pakko saada aamupala saan muuten hirveen päänsäryn jos kahvi jää juomatta.Kahvia en "osaa" juoda ilman jotain syömistä.Ajattelin kokeilla leivätöntä ruokailua tyttäreni kanssa kun kärsimme molemmat hirveestä vatsan turvotuksesta.

• "viestin aloittaja"
        Kiitoskset kirjoitti:

asiallisesta vastauksestasi!Minun vaan on pakko saada aamupala saan muuten hirveen päänsäryn jos kahvi jää juomatta.Kahvia en "osaa" juoda ilman jotain syömistä.Ajattelin kokeilla leivätöntä ruokailua tyttäreni kanssa kun kärsimme molemmat hirveestä vatsan turvotuksesta.

että,tyttärelläni ei ole ylipainoa, itselläni jotain 5-8kg:( Ruokailunjälkeen etenkin tytön vatsa turpoaa ja on kuin "potkupallo" joka ajanmittaan kyllä tasottuu.Lääkärissä olen käyttänyt ja lääkärit sanoivat ettei ole mitään vikaa.

• aamulla kananmuna. Siitä saa lukemattomia aamiaisvaihtoehtoja. Munakkaaseen voi laittaa tomaattia tai raastaa juustoa. Munakokkelin lisukkeeksi sopii paistettu siankylki tai pekoni. Jos edellispäivältä on jäänyt vaikkapa sienikastiketta niin senkin voi hyödyntää munan kanssa. Yleensä teenkin sienikastiketta sen verran reilusti, että sitä riittää munakkaaseen aamuksi.

• "viestin aloittaja"

tästäkin vinkistä.Minulla itselläni on tuo rasvan käyttö vaikeaa kun siitä tulee hirveä närästys,elikkäs nuo kylki ja pekoni jäänee minulla automaattisesti pois.Tomaatti ja juustoraaste tuntuu ihan hyvälle.Pitänee yrittää keksiä jotain noita kaikkia yhdistelemällä.Kiitokset kaikista asiallisista viesteistä.

• iitaliini
        "viestin aloittaja" kirjoitti:

tästäkin vinkistä.Minulla itselläni on tuo rasvan käyttö vaikeaa kun siitä tulee hirveä närästys,elikkäs nuo kylki ja pekoni jäänee minulla automaattisesti pois.Tomaatti ja juustoraaste tuntuu ihan hyvälle.Pitänee yrittää keksiä jotain noita kaikkia yhdistelemällä.Kiitokset kaikista asiallisista viesteistä.

Olet varmaan laittanut jotain rasvan lisäksi siihen leivän päällekin, vai?

Miten, jos kokeilet syödä vain ne päälliset kahvin kanssa? Esim. juustosta voi leikata yhden paksumman siivun, jolloin se käypi kahvileivästä.

• Minä..
        iitaliini kirjoitti:

Olet varmaan laittanut jotain rasvan lisäksi siihen leivän päällekin, vai?

Miten, jos kokeilet syödä vain ne päälliset kahvin kanssa? Esim. juustosta voi leikata yhden paksumman siivun, jolloin se käypi kahvileivästä.

Ison kesäkurpitsan viipale päälle kinkkua tai meetvurstia ja juustoraastetta mikroon tai grilliin.
        Kahvin kanssa oikein hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5199
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      76
      4696
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2464
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1860
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1429
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe