ajattelen sua joka päivä ja jokaikinen yö..oli ihana herätä sun vierestä taas pitkästä aikaa tänään. vaikka erosta on jo puoltoista vuotta, nää meidän satunnaiset yhteiset yöt muistuttaa mua siitä että miten hyvä mun on olla sun kanssa ja miten me ihan oikeesti kuulutaan yhteen.milloin ymmärrät sen?sun sylissä mun on hyvä olla ja tunnen olevani "kotona".sanoit rakastavas ja mun tunteet ei oo muuttunu..rakastan sua päivä päivältä enemmän ja riudun tässä olossani kun en voi olla sun luona. miks tää on näin vaikeeta..sana vaan,niin mä olen sun ikuisesti.mun sydän ei voi olla näin väärässä...vai voiko?
janottaa ja pahasti...
2
1883
Vastaukset
- oikeassa
mutta tangoon tarvitaan kaksi
- siis..
exäsi saa helppoa seksiä silloin kun hänen tekee mieli ja lirkuttelee päälle, ja sinun mielestäsi tuo on rakkautta? Eikö rakkautta ole se, että joku pitää sinusta huolta kun olet kipeä, kun lempikaktuksesi on kuollut, tekee joskus ruokaa ja imuroi. Lyö naulan seinään puolestasi? Kuuntelee arkista hösötystäsi ja haluaa olla kanssasi myös vanhempiensa ja kavereidensa nähden? Ei salaile mitään, vaan on aito ihminen kanssasi? Ei pelaa pelejä ja leiki sydämelläsi..Haluaa olla juuri sinun kanssasi arjessa ja juhlassa. Ei vain satunnaisesti, kun tekee mieli ja on haikea olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465