Olen kiinnostunut itseäni 10 v nuoremmasta miehestä. Miten te suhtautuisitte jos tämän verran vanhempi nainen yrittäisi "iskeä" teitä. Onko aivan mahdoton ajatus? Tai mitä te oikeesti siis ajattelisitte. Olisiko se vaan yhden illan juttu?
Kiinnostunut nuoremmasta miehestä
6
524
Vastaukset
- fewaq
Yllätys voisi olla liian suuri tuon sukupuolen suhteen. 10 vuotta vanhempi on suhteellinen käsite. Jos olet 18-vuotias, sun ei kannata tehdä mitään. Jos olet 28-vuotias, ei varmaan teinin kans kannattais pelleillä. Jos olet 98-vuotias, kukaan ei välttämättä huomaa eroa ja elämäntilanteennekin on samankaltainen. Mitä vanhempi olet, sen vähemmän 10 vuoden ikäero haittaa.
- näki
ainakaan mitään pahaa siinä.
- Pullopersesika
..päivää sitten näin keskustassa kymmenisen vuotta vanhemman yliseksikkään naisen jonka olis voinut kiskoa letistä kotiin ja rynkyttää hämärästä aamunkoittoon...
- ei mahdotonta
jos oot esim. hyvinsäilynyt 37-v. ja mies 27-v., niin ei tuota ikäeroa välttämättä edes huomaa. mutta jos oot 27-v. ja poika 17-v., niin jätä haaveeksi. :D
..jos mua alkaisi pokaamaan joku 40v nainen, jonka nimi olisi teijokokko, niin mä katsoisin aika tarkaan aatamin omenan, parran kasvun jne... Ennen kuin alkaisin yhtään millekään.
Siis vahva epäilys sukupuolen vääristelystä heräisi.- ---.---
Minulla oli suhde itseäni 12v nuoremman miehen kanssa . Hän teki aloitteen!!
Olin aika yllättynyt. Nauroimme yhdessä sille että minusta tuntui kuin olisin jotakin joka kaivautui kryptasta häntä kiusaamaan.
Häntä ei ikäero vaivannut lainkaan.
Ei siinä ole jarruna muuta kuin yhteiskuntamme asenteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931