Tuli mieleeni yksi konsti millä naiset ja miehet voisivat hillitä kaverinsa netti-pettämistä. Tehkääpä perhelleenne hienot kotisivut...siis sellaiset mistä näkyy teidän nimet, perhe kuvia yms... Jossain vaiheessa pettäjä luultavasti kertoo nimensä uudelle valloitukselle ja valloitus saattaa käydä googlaamassa. Sieltä kun näkee kaverin perheonnen niin mahdollinen bullshitti vapaana olemisesta paljastuu.
Vinkki naisille ja miksei miehillekin
9
868
Vastaukset
- Vekkuli juttu
Takuulla naisen keksimä! Muu laji ei ole noin kiero :))
Anyway, hyvä idea!- emäfemakko
todellakin hyvä idis
- hyvä idea
mutta minun kotisivu ei ainakaan löydy googlettamalla...
- -huolissaan-pettäjistä-??
kait huolehtia, että sivulle on linkkejä jostain ulkoapäin. Esim. niin, että ystävien sivut linkittävät sinun sivuusi.
- tarkoitat
nettipettämisellä???? Se että miehet ja naiset netissä (=chat & e-mail) keskustelevat fiksusti ei tee siitä nettipettämistä. Nuo mainitut ovat vain kommunikointitapoja muiden joukossa (=harrastuspiirit, tanssi et etc).
- -huolissaan-pettäjistä-??
niistä kotisivuista ei ole mitään haittaa! Sitä voi kommunikoida entistäkin paremmin, kun voi sivujen kautta jakaa elämäänsä laajemminkin.
- kyllä laittais
-huolissaan-pettäjistä-?? kirjoitti:
niistä kotisivuista ei ole mitään haittaa! Sitä voi kommunikoida entistäkin paremmin, kun voi sivujen kautta jakaa elämäänsä laajemminkin.
Ei siks että pettäisin tms. vaan siks että en mä kyllä alkais esittelemään kaikille hulluille omaa perhettäni (tai sitähän mulla ei ole mut jos olis). Johan toi on turvallisuuskysymys.
Mun oma sisäinen systeemini estää nimittäin pettämisen, se sisäinen systeemi on mun sydän aivot (=luonne). Enkä mä myöskään salli sitä vastapuolelta!
Netti on kyllä helppo tapa saada julkisuutta, jos et pääse tositv:hen tai muuhun hömpötykseen tai seiskan kanteen niin teepä nettisivut tai deittiprofiili. Onneks en ole julkisuuden kipee ihminen. Halveksin tositv-systeemeitä, Suomi täynnä mitättömyyksiä, wannabe-halpisjulkkuja jotka ei oo mitään tehnyt että olis oikeesti ansainnu julkisuutensa (eivät ole muusikoita, näyttelijöitä tms).
Tämä vaan tällasena kritiikkinä, ei tarvi kenenkään ottaa palkokasveja aivoihinsa asti.:D - -huolissaan-pettäjistä-??
kyllä laittais kirjoitti:
Ei siks että pettäisin tms. vaan siks että en mä kyllä alkais esittelemään kaikille hulluille omaa perhettäni (tai sitähän mulla ei ole mut jos olis). Johan toi on turvallisuuskysymys.
Mun oma sisäinen systeemini estää nimittäin pettämisen, se sisäinen systeemi on mun sydän aivot (=luonne). Enkä mä myöskään salli sitä vastapuolelta!
Netti on kyllä helppo tapa saada julkisuutta, jos et pääse tositv:hen tai muuhun hömpötykseen tai seiskan kanteen niin teepä nettisivut tai deittiprofiili. Onneks en ole julkisuuden kipee ihminen. Halveksin tositv-systeemeitä, Suomi täynnä mitättömyyksiä, wannabe-halpisjulkkuja jotka ei oo mitään tehnyt että olis oikeesti ansainnu julkisuutensa (eivät ole muusikoita, näyttelijöitä tms).
Tämä vaan tällasena kritiikkinä, ei tarvi kenenkään ottaa palkokasveja aivoihinsa asti.:D"Netti on kyllä helppo tapa saada julkisuutta, jos et pääse tositv:hen tai muuhun hömpötykseen tai seiskan kanteen niin teepä nettisivut tai deittiprofiili." Taidankin olla tosi kova julkkis, kun omat sivut ovat olleet netissä nähtävillä jo monta vuotta! :-D :-D
- sano mitä vaan
-huolissaan-pettäjistä-?? kirjoitti:
"Netti on kyllä helppo tapa saada julkisuutta, jos et pääse tositv:hen tai muuhun hömpötykseen tai seiskan kanteen niin teepä nettisivut tai deittiprofiili." Taidankin olla tosi kova julkkis, kun omat sivut ovat olleet netissä nähtävillä jo monta vuotta! :-D :-D
niin aina joku räkänokka nauraa. Eipä sitten enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031100- 64911
- 65869
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait229771Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88749Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22698