Olen naimisissa lutkan kanssa. Silloin viisi vuotta sitten rakastumisen huumassa naiivisti uskoin, että rakkauden voima muuttaa hänet ja hän parantaa tapansa. Olin väärässä. Karu totuut paljastui eilen. Ensin iski viha, sitten toivottomuus ja lopulta apatia. Miten tästä eteenpäin? En tiedä. En todellakaan tiedä.
Vastaukset 6
- nyt sentään.
Ei se "polku" käyttämällä huonone, paranee vaan.
- tosissasi
aikuinen mies tule tänne kirjotteleen, että olet jossakin elämäsi vaiheessa luottanut naiseen.Käytettyjen autojen kauppiaskaan ei petä sinua niinpaljon kun nainen.Toisaalta, kyllä naisen kans on kiva nauttia elämästä.
- varmaan selvittää
asiaa. Se kuvailemasi käytös varmaan johtuu jostain traumoista, että voisitte mennä terapiaan tai jotain.
- vaan ei auta nyt..
naiset (kuin miehetki ollessaan..) on
- Anonyymi
NAPPAA KORVISTA KIINNI!!!!!!!!
Voin hoidella vaimoasi isolla kullilla, niin on hetken hiljaa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411030
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.27966Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s43858- 41755
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49707- 60654
- 37589
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67588Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57585- 76577