Olen naimisissa lutkan kanssa. Silloin viisi vuotta sitten rakastumisen huumassa naiivisti uskoin, että rakkauden voima muuttaa hänet ja hän parantaa tapansa. Olin väärässä. Karu totuut paljastui eilen. Ensin iski viha, sitten toivottomuus ja lopulta apatia. Miten tästä eteenpäin? En tiedä. En todellakaan tiedä.
Vaimoni on lutka
-mies29-
6
3526
Vastaukset
- nyt sentään.
Ei se "polku" käyttämällä huonone, paranee vaan.
- tosissasi
aikuinen mies tule tänne kirjotteleen, että olet jossakin elämäsi vaiheessa luottanut naiseen.Käytettyjen autojen kauppiaskaan ei petä sinua niinpaljon kun nainen.Toisaalta, kyllä naisen kans on kiva nauttia elämästä.
- varmaan selvittää
asiaa. Se kuvailemasi käytös varmaan johtuu jostain traumoista, että voisitte mennä terapiaan tai jotain.
- vaan ei auta nyt..
naiset (kuin miehetki ollessaan..) on
- Anonyymi
NAPPAA KORVISTA KIINNI!!!!!!!!
Voin hoidella vaimoasi isolla kullilla, niin on hetken hiljaa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663302Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201829Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811334
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86746Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61677Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626