Töissä emme juuri näe saati juttele mutta työporukan illanvietossa mies liimautuu humalassa kylkeen kiinni ja luo useasti merkitseviä katseita. Ilta päättyy suudelmaan, sekavaan keskusteluun kahden kesken mutta sen koommin ei ole töissä nähty tai juteltu. Tässäkö se oli? Pitääkö seuraavaa liikettä odottaa seuraaviin firman juhliin asti?
Mitä mies haluaa?
7
1926
Vastaukset
- oletko
jollain tavoin antanut sitten ymmärtää, että sitä odotat? Voi noita virman juhlia...
- N-ainen
Hyvä pointti. Mitähän annoin ymmärtää... Hmmm, kai meitä siinä kaksi oli samassa veneessä korvaan kuiskuttelemassa joten kai se jotain kertoo, että myös minä olen jollain tavoin kiinnostunut.
- N ainen
N-ainen kirjoitti:
Hyvä pointti. Mitähän annoin ymmärtää... Hmmm, kai meitä siinä kaksi oli samassa veneessä korvaan kuiskuttelemassa joten kai se jotain kertoo, että myös minä olen jollain tavoin kiinnostunut.
kuullostaapa tutulta...Voisin melkein uskoa sinuksi, mutta niinhän sitä aina voi luulla...HMMM. Missähän me puupäät olimme veneilemässä? Voitko kertoa jotain vinkkiä, mitä muut ei tiedä?
-Jotain hyvää puussakin se ei uppoa, ehkä;) - Hämmentynyt nainen
N ainen kirjoitti:
kuullostaapa tutulta...Voisin melkein uskoa sinuksi, mutta niinhän sitä aina voi luulla...HMMM. Missähän me puupäät olimme veneilemässä? Voitko kertoa jotain vinkkiä, mitä muut ei tiedä?
-Jotain hyvää puussakin se ei uppoa, ehkä;)Sinun nimimerkkisi oli myös nainen joten lespoksiko minua luulet? Lukekaahan nyt ensin edes koko viesti alusta loppuun ennen kuin lähdette hätiköidysti niihin vastaamaan. Alkuperäinen viesi oli siis naiselta miehelle.
Ja jotain vinkkiä jos pitää antaa niin sinulla oli valkoinen paita : ) - hermona
Hämmentynyt nainen kirjoitti:
Sinun nimimerkkisi oli myös nainen joten lespoksiko minua luulet? Lukekaahan nyt ensin edes koko viesti alusta loppuun ennen kuin lähdette hätiköidysti niihin vastaamaan. Alkuperäinen viesi oli siis naiselta miehelle.
Ja jotain vinkkiä jos pitää antaa niin sinulla oli valkoinen paita : )tämä sitten mieheltä, ei "les-polta".
Niin, olin taannoin itse veneilemässä samaan tyyliin perusjurrissa suuteloiden kera. No, vene sitten hyytyi valomerkin myötä ja pysähtyi.
Virmojen pileissä arkikuviot ei paljon paina. Eiköhän se liene aika yleistä käytöstä.
Se onkin sitten toinen juttu että kuka mitäkin haluaa, jos kiinnostusta on... - nainen(ap)
hermona kirjoitti:
tämä sitten mieheltä, ei "les-polta".
Niin, olin taannoin itse veneilemässä samaan tyyliin perusjurrissa suuteloiden kera. No, vene sitten hyytyi valomerkin myötä ja pysähtyi.
Virmojen pileissä arkikuviot ei paljon paina. Eiköhän se liene aika yleistä käytöstä.
Se onkin sitten toinen juttu että kuka mitäkin haluaa, jos kiinnostusta on...Miksi lähdit leikkiin jos et kuitenkaan halua mitään?
- täällä
En tiedä, missä mennään ja kuka menee, kenen kanssa. Vaan yhteys on, sille ei voi mitään, vaikka kuinka yrittäisi vastaan pistää. Kehon kieli ei valehtele...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464