Töissä emme juuri näe saati juttele mutta työporukan illanvietossa mies liimautuu humalassa kylkeen kiinni ja luo useasti merkitseviä katseita. Ilta päättyy suudelmaan, sekavaan keskusteluun kahden kesken mutta sen koommin ei ole töissä nähty tai juteltu. Tässäkö se oli? Pitääkö seuraavaa liikettä odottaa seuraaviin firman juhliin asti?
Mitä mies haluaa?
7
1923
Vastaukset
- oletko
jollain tavoin antanut sitten ymmärtää, että sitä odotat? Voi noita virman juhlia...
- N-ainen
Hyvä pointti. Mitähän annoin ymmärtää... Hmmm, kai meitä siinä kaksi oli samassa veneessä korvaan kuiskuttelemassa joten kai se jotain kertoo, että myös minä olen jollain tavoin kiinnostunut.
- N ainen
N-ainen kirjoitti:
Hyvä pointti. Mitähän annoin ymmärtää... Hmmm, kai meitä siinä kaksi oli samassa veneessä korvaan kuiskuttelemassa joten kai se jotain kertoo, että myös minä olen jollain tavoin kiinnostunut.
kuullostaapa tutulta...Voisin melkein uskoa sinuksi, mutta niinhän sitä aina voi luulla...HMMM. Missähän me puupäät olimme veneilemässä? Voitko kertoa jotain vinkkiä, mitä muut ei tiedä?
-Jotain hyvää puussakin se ei uppoa, ehkä;) - Hämmentynyt nainen
N ainen kirjoitti:
kuullostaapa tutulta...Voisin melkein uskoa sinuksi, mutta niinhän sitä aina voi luulla...HMMM. Missähän me puupäät olimme veneilemässä? Voitko kertoa jotain vinkkiä, mitä muut ei tiedä?
-Jotain hyvää puussakin se ei uppoa, ehkä;)Sinun nimimerkkisi oli myös nainen joten lespoksiko minua luulet? Lukekaahan nyt ensin edes koko viesti alusta loppuun ennen kuin lähdette hätiköidysti niihin vastaamaan. Alkuperäinen viesi oli siis naiselta miehelle.
Ja jotain vinkkiä jos pitää antaa niin sinulla oli valkoinen paita : ) - hermona
Hämmentynyt nainen kirjoitti:
Sinun nimimerkkisi oli myös nainen joten lespoksiko minua luulet? Lukekaahan nyt ensin edes koko viesti alusta loppuun ennen kuin lähdette hätiköidysti niihin vastaamaan. Alkuperäinen viesi oli siis naiselta miehelle.
Ja jotain vinkkiä jos pitää antaa niin sinulla oli valkoinen paita : )tämä sitten mieheltä, ei "les-polta".
Niin, olin taannoin itse veneilemässä samaan tyyliin perusjurrissa suuteloiden kera. No, vene sitten hyytyi valomerkin myötä ja pysähtyi.
Virmojen pileissä arkikuviot ei paljon paina. Eiköhän se liene aika yleistä käytöstä.
Se onkin sitten toinen juttu että kuka mitäkin haluaa, jos kiinnostusta on... - nainen(ap)
hermona kirjoitti:
tämä sitten mieheltä, ei "les-polta".
Niin, olin taannoin itse veneilemässä samaan tyyliin perusjurrissa suuteloiden kera. No, vene sitten hyytyi valomerkin myötä ja pysähtyi.
Virmojen pileissä arkikuviot ei paljon paina. Eiköhän se liene aika yleistä käytöstä.
Se onkin sitten toinen juttu että kuka mitäkin haluaa, jos kiinnostusta on...Miksi lähdit leikkiin jos et kuitenkaan halua mitään?
- täällä
En tiedä, missä mennään ja kuka menee, kenen kanssa. Vaan yhteys on, sille ei voi mitään, vaikka kuinka yrittäisi vastaan pistää. Kehon kieli ei valehtele...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",265149Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012341- 1372052
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171740"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551296Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1341011Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää57895Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.308857Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa137684