Kokemuksia Keventäjistä?

123

Olen ajatellut liittyä Keventäjiin, mutta haluaisin sitä ennen kuulla teidän mielipiteitänne.

Olisko heidän ohjeiden avulla mahdollista laihduttaa 30-40kg/9kk?

8

1519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt

      Hei!

      Olin keventäjissä 6kk. Todella typerä juttu. Aina tulee sama vastaus, hienoa olet pudottanut painoa, olet oikealle tiellä ja jos ei paino ole pudonnut niin sitten toisenlainen vastaus.

      Ei siinä ole ainakaan minulle tarpeeksi motivaatiota kun vaan netin kautta "keskustelee"

      Laihduin puolessa vuodessa 3 kiloa, toki se on omaa syytäni, mutta minua ainakaan ei keventäjät motivoinut eikä auttanut!

    • henkselit

      Moi!

      Liityin keventäjiin vuosi sitten ja paino on pudonnut 5 kiloa eli ei juuri mitään.

      Täyttä huuhaata koko juttu.

      Kyllä laihduttaja tarvitsee toisenlaista tukea.

      Älä liity!

      • ...

        Millaista tukea sinä sitten tarvitsisit? Mikä auttaisi laihtumaan?


    • banaani-torvi

      Itse liityin kuukausi sitten, olen laihtunut 2 kiloa, ei kauheesti ole iloa kun ketään ei tavallaan kannusta, on pelkkä kuvaruutu.

      Jatkan kyllä laihduttamista, mutta en keventäjissä.

    • Paras apu laihdutukseen min...

      Minä olen aivan eri mieltä kuin edelliset kirjoittajat. Minulla Keventäjien ohjelma toimii hienosti. Tulos tähän mennessä: paino pudonnut 15kg.

      Mutta itsestähän se on kiinni kuinka tosissaan haluaa ja yrittää laihtua. Jos ei täytä ruokapäiväkirjaa varsinkin alussa tunnollisesti tulee helposti fuskattua. Minulle "nettilaihduttaminen" sopii hyvin. Kun olen saanut motivaation kohdalleen, en tarvitse enää ketää toista ihmistä hoputtamaan laihduttamisen suhteen. Tarvitsemani tiedon olen kyllä Keventäjien sivuilta.

      Kyllä 30-40 kg 9kk:ssa on mahdollista. Kaikki on kiinni vain ja ainoastaan sinusta itsestäsi ja siitä, kuinka tarkaan jaksat/pystyt noudattamaan tuohon tahtiin vaadittavaa päivän kokonaiskalorimäärää.

      Toisille sopii toisenlainen laihdutusohjelma, toisille toinen. Mutta kannattaako alkaa moittia jotain ohjelmaa huonoksi vain sen takia, ettei itse ole viitsinyt toimia annettujen ohjeiden mukaan.... ? Tarkempia ohjeita kuin Keventäjissä tuskin joka laihdutusohjelmasta saa. Siellä on esim. koko päivän ruokalista annoskokoineenkin valmiiksi laskettu. Voiko olla enää helpompaa?

      Kokeile aluksi 3 kk. Sittenhän näet onko se sinun juttusi :)

      • mieltä

        kanssasi. Olen ollut keventäjissä helmikuun alusta ja laihtunut 8kg, enemmänkin olisin laihtunut, mutta oma vika kun välillä hävisi motivaatio ja välillä taas en tajunnut että liikunta kaloreitakin pitäisi syödä, varsinkin sillon kun liikkuu enemmän. Vielä ainakin 25kg pitäisi saada pois, sitten katson pudotanko vielä 5kg.


      • alusta lähtien

        punnita ruokansa, jos vain silmä määräisesti merkitsee ylös niin helposti tulee syötyä liikaa, eikä paino putoa odotetussa tahdissa. Kannattaa myös valita kevyitä vaihtoehtoja niin saa syödä enemmän, eikä sitten tule nälkä niin helposti, eikä niin helposti repsahda. Jos liityt keventäjiin niin merkitse profiilin tiedot rehellisesti, äläkä ota liian nopeata tahtia pudotukseen, mitä maltillisempi tahti niin sitä varmemmin jaksat keventelyä noudattaa.


    • Anonyymi

      Olet tainnut vähän syöpötellä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe