Terve haluaisin tietä koruja valmistavia pajoja turussa tai helsingissä? Haluan uniikki koruja :)
koru pajoja
4
541
Vastaukset
- esim.....
Kultaseppien työhuone, Topeliuksenkatu3
http://www.au3.fi/
Itse korjautin mummon vanhan sormuksen, ja olin työhön ja palveluun oikein tyytyväinen (tosin halpaahan tällainen käsityö ei koskaan ole)
Jonkun verran on myös kertynyt vanhoja koruja, joita en käytä (mm. niitä miesten vanhoja sormuksia perintönä) ja kysyinkin mitä nille voisi tehdä. Vastaus annettiin, että "romukulta" tarkistetaan (eri karaatimäärien vuoksi siis) ja hinnoitellaan. Uusi koru tehdään sitten vastaavasti "uudesta" kullasta. Eli ei siis niistä omien vanhojen korujen kullasta.
Liike tuntuu olevan kovin suosittu mm. hääparien uniikkisormusten valmistajana. - tyytyvainen asiakas
Moikka, kavin Katriinakorujen korukutsuilla muutama viikko sitten ja aivan upeita koruja :) Kannattaa katsoa katriinashop.fi
- koruhullu
Hyva idea, kavin juuri vilkaisemassa Katriinakorujen nettisivut
- Terttuvee
Olen ollut itsekkin tuossa samaisessa "korupajassa". Oli kyllä kallista, mutta sen arvoista, saa melkeinkin minkä laisen vaan korun! Suosittelen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852250- 431840
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!731610- 761386
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261214- 481193
- 771191
- 591081
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai411073- 431034