Moi! Onko kukaan ostanu netistä louis vuitton replicaa/feikkii? mistä? kuinka maksoit? Menikö kaikki ok? Useemmat replicat kiinasta... haluu tietää :) ei o varaa aitoon, enkä halua olla ilmankaa....
Louis Vuitton
11
1345
Vastaukset
- Jaz-e
Jos sulla ei ole varaa aitoon niin olet ilman vaikka sulla feikki olisikin? Itsepetos on taitolaji, onneksi olkoon, nuoresta iästäsi huolimatta olet siinä kovin taitava.
Menisit töihin. - Ihan naurettavaa
Ihmisestä näkee onko hänellä varaa ostaa feikki vai aito laukku. Jos näen kaupungilla ihmisen jolla on joku merkkilaukku ja hänestä näkee päällepäin, että ei olisi varaa aitoon niin minulla käy usein sääli. Hänen pisteensä minun silmissäni laskee heti melkein nollaan. En ymmärrä miksi pitää esittää sellaista mikä ei ole - totuus paljastuu kuitenkin joskus.
Ostakaa mielummin joku erikoisempi laukku, sellainen mitä ei ehkä kaikilla tule kadulla vastaan, tai tehkää vaikka itse laukku. Se ei ole vaikeaa.- varaa on
Ei ihmisestä kyllä näy, onko varaa ostaa aitoa tai ei. Ellei nyt satu olemaan täysspurgu. Käytän minäkin kotikenkinä landella Guccin street tossuja, eikä naapurit varmana ikinä ole tajunneet, että ne maksaa 510€ ja luulevat ettei minulla ole sellaisiin varaa =P
- kertokaa
ihmiset! ihme hienostelua!!!!
- sthsfghfg
Taas tätä meininkiä "daa, näytän rikkaalta kun mulla on ihq feikkivuittoni, ei kukaan huomaa et se on feikki".
Siitä vaan, tehkää itsenne naurettaviksi feikinräppänöillä.
- löytyi
halpahalli joka myi replika tavaraa. Yksi nainen yritti myydä minulle Gucci replikan 20 eurolla.
- Tallinnan matkaaja
Tulin just eilen Tallinnasta. Meremarketissa on kojua kojun vieree mitkä myy 20eurolla burberry ym. louis vuitton -feikkejä.. Minullekkin kauppasi siis 20eurolla.. Paljon oli kaiken maailman epäaitoa "merkkikamaa".
- ..Louis Vuitton Speedyn
Moi,eli tosiaan mulla olisi ylimääräisenä laukku,joka joko on todella hyvä replica,tai sitten aito.En tiedä kumpi laukku on.Omistan aidon laukun ja materiaali on hyvin samanlaista.Olen yrittänyt vertailla yksityiskohtia aitoon,mutta ei sekään aina ole niin helppoa.Joka tapauksessa,tuo epämääräinen laukku on mulla aivan ylimääräisenä ja haluaisin siitä mielelläni eroon koska mikäli se on replica,en sitä itse halua käyttää koska tosiaan varmasti aito jo löytyykin.
Mikäli sulla on kiinostusta Damier Canvas Speedy 30 laukkua kohtaan,laita mailiosoitteesi tänne niin otan sinuun yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744911
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724664Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv822898Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222326Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska191739- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121409- 1851308