Rivo nainen

\\\\\\\\\

Kertokaa miehet miksi nainen, joka puhuu mulkusta kun leivästä, on kiinnostava?
Miksi sellainen nainen saa miesten huomion, oli nainen ulkonäöltään mikänäköinen tahansa?

18

3686

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motiivina

      Jokainen mies tajuaa naisen olevan huora ja koska se on suomalainen, niin todennäköisesti siltä huoralta saa ilmaiseksi. Pihit ukot yrittää siis saada pesää siltä joka antaa helpoiten. Siitä pääsee kuitenkin panon jälkeen nopeasti eroon, ellei saanut tautia kaupan päälle.

      • \\\\\\\\\

        Entäpäs jos nainen antaakin ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa...

        Nyt ei ollut kysymys siitä, saako naiselta vai ei. Ja tarkoitin lähinnä naista, joka puhuu, mutta siihen se sitten jää....


      • """"...
        \\\\\\\\\ kirjoitti:

        Entäpäs jos nainen antaakin ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa...

        Nyt ei ollut kysymys siitä, saako naiselta vai ei. Ja tarkoitin lähinnä naista, joka puhuu, mutta siihen se sitten jää....

        Huomannut saman - tuollaiset naiset saavat paljon huomiota miehiltä. Miehet toimivat toisin kuin sanovat - näilläkin palstoillla kaikki kieltävät kiinnostuvansa rivoista naisista, mutta tosielämässä yrittäjiä riittää.

        Ehkä se on joskus se mahdollisuus, että mies saisi seksiä... joskus vain ilo siitä, että nainen osoittaa olevansa SEKSUAALISESTI AKTIIVINEN, mikä kiihottaa miesten saalistusviettiä.

        Joskus pidän näitä "pelinaisina", pelimiehen vastinpareina. Siinä missä pelimies yrittää saada mahdollisimman paljon kaatoja valorisoidakseen itseään, pelinainen ei tavoittele "kaatoja" vaan pelkkää suosiota, mikä ei useimmiten johdakaan kaatoon. Miehiä, jotka haluavat kaataa hänet - joista hän voi halutessaan valita. Tämä on vastaavanlaista valorisaatiota kuin pelimiehen kaadot - nyt päänahat kerätään vain ihailijoina, jotka tavallaan vielä kilpailevat keskenään naisesta (joka saa voi tuntea olevansa niiin iiiihana ja haluttu ja kenties myös osoittaa tämän haluamalleen urokselle).


      • ota ne lääkkeet!

        vanne päåätä?


    • se menee:))

      Sitähän sanotaan, että
      siitä puhe mistä puute.

      Armas Mummini opasti meitä
      pikkupoikia näin:

      Aina on autettava pulassa
      tai puutteessa olevia naisia.

      Joten sehän on vain auttamisen
      halua puutteessa olevaa kohtaan.

      • sontaa

        Siinä todellinen syy pihi ukko.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001777&posting=22000000028290432


    • asti se

      huvittaa mutta jossain menee raja. En itse kiinnostu naisesta joka puhuu mulkusta kuin leivästä. Joskus harvoin tuhmia puhuva nainen on ok mutta jos on kokoajan rivolla päällä niin ei kiitos.

      Kiroilu on sitten asia erikseen, sitä sallisin naiselle enemmän. Tosin ei ihan niin että joka toinen sana on vittu. Mutta jos jokin asia vituttaa niin sen saa sanoo ihan tuolla v-sanalla.

    • aino tunne

      Typeryys ja moukkamaisuus kiinnittää aina huomiota. Mulkusta paasaava nainen kiinnittää mulkkumiesten huomion, ei sen kummempaa.

      Tavallista, keskivertoa, aitoa miestä tuollainen nainen lähinnä kai tympäise.

    • Banappelsiini

      Riippuu minkälaista kiinnostusta tarkoitat. Ei tuo kyllä varmaan minua itseäni saisi pahemmin syttymään.

      • \\\\\\\\\

        Lähinnä tarkoitan tuollaista yleistä "rupattelua". Esim, minulla oli aikoinaan kaveri, nainen 40 . Kaverini oli todella rivo suustaan. Kun kävimme esim baarissa, meillä kävi aina kuhina pöydässä kaverin juttujen takia... Kaveri kuitenkin oli ulkonäöltään kuin rautalapion päällä nussittu (erään miehen mukaan).
        Eli ulkonäöllä ei "hurmannut" miehiä, vaan jutuillaan.

        Ja olen myös huomannut, että itse kun olen "mieleltäni kieroutunut", eli nauran pikkutuhmille jutuille ja itse niitä myös aika reippaasti viljelen, niin miehet tykkäävät.... Itse 20


      • Siinäpäse
        \\\\\\\\\ kirjoitti:

        Lähinnä tarkoitan tuollaista yleistä "rupattelua". Esim, minulla oli aikoinaan kaveri, nainen 40 . Kaverini oli todella rivo suustaan. Kun kävimme esim baarissa, meillä kävi aina kuhina pöydässä kaverin juttujen takia... Kaveri kuitenkin oli ulkonäöltään kuin rautalapion päällä nussittu (erään miehen mukaan).
        Eli ulkonäöllä ei "hurmannut" miehiä, vaan jutuillaan.

        Ja olen myös huomannut, että itse kun olen "mieleltäni kieroutunut", eli nauran pikkutuhmille jutuille ja itse niitä myös aika reippaasti viljelen, niin miehet tykkäävät.... Itse 20

        No kysehän on nimenomaan siitä, että kun nainen on kova juttelemaan
        rivoja, niin miehet kuvittelevat että nainen on myös kova
        jakamaan tavaraansa.

        Ei sillä ole väliä antaako se nainen loppujen lopuksi, koska
        hän antaa kuitenkin miehille sen kuvan.

        Mitähän useimmat miehestä jostain baarista ovat hakemassa?
        No naista. Monelle ei ole merkitystä, onko se nainen sitten
        missi vai vähemmän kaunis, kunhan levittää reitensä.


    • Jape789

      Tosi kiva olis sellainen hoikka ja kasvoiltaan kaunis nainen joka puhuisi mulkusta kuin leivästä. Sellainen herkkä ja naisellinen noin muuten ulk. olemukseltaan.

      Vaan jos ruma nainen puhuu samoin, se kyllä herättää ellotusta. Eli periaatteessa pätee sama kuin miehiin eli, jos on hyvännäköinen, niin saa enemmän anteeks.

      • Anonyymi

        Rivoriitalla on römpsää tarjolla, vaikkei maailman kauneimpia, aamulehti tarjoaa tämän baarimyyjän elämänasennetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rivoriitalla on römpsää tarjolla, vaikkei maailman kauneimpia, aamulehti tarjoaa tämän baarimyyjän elämänasennetta.

        Mutta entäpäs jos sinun nimeämä RivoRiitta ei olisikaan ihan sellainen kuin sinä päässäsi ajattelet? Turhaa sinä halveksit täällä palstalla häntä, vaan tulisit tosielämässä puhumaan suusi puhtaaksi jos kunnon mies olet. Puhumaan siis siitä, että mitä oikeasti ajattelet naisista noin kuin yleensä. Vai onko totuus se, että pelkäät jotain etkä uskalla?
        Tuo römpsä on todella ruma sana käytettäväksi, naisen elimestä ei sellaista ole kenelläkään.
        Ehkä ei niin kaunis kenelläkään, enemmän normaalin näköinen tuo elin on jokaisella.
        Epäselväksi jää, että mikä siinä kiinnostaa kumminkin noinkin paljon aikuista miestä.


    • voi surku

      Kaverini, joka sattuu olemaan kaveripiirin ulkonäöllisesti "rumin" (ei ole tarkoitus olla ilkeä, mutta karu totuus) joutuu hakemaan huomiota mulkku -jutuilla.

      Pilluahan häneltä ollaan vailla ja KUN häneltä saa, ei kukaan olekaan valmis sen enempään -kuka haluaisi seurustella "yleisen" naisen kanssa?

      Ikävää tässä on se, että hän itse ei ymmärrä miksei koskaan saa sitä jonka haluaa (siis seurusteluasteelle); hänhän on niin hauska ja rento.. Vaikeahan se on sanoa että lopeta se mulkusta jauhaminen ja pidä edes yksi ilta jalat yhdessä niin arvo nousisi :/

      Myöskin se on sellainen "jätkämäinen" tyyli ehkä, että miehet tykkäävät jutella jätkien juttuja mutta ihan oikeasti.. Hyvin harva haluaa muuta kuin joko juttuseuraa tai pillua. Seurustelua... not. Näin on sanottu.

    • Anonyymi

      Teidät pitää pamputtaa ja ristiin naulita

    • Anonyymi

      Useimmat miehet kai luulee että semmottin nainen ossoo jottai kammarin puolel mu ihan yleisesti naisella riittää kun saa pillunsa edes märäks useimmat noista rääväsuista kun ei saa kun nippanappa kosteaks

    • Anonyymi

      Törkyjä puhuvat naiset on vaan niin ihania. Niille saa puhua avoimesti takaisinkin niiden tisseistä ja naimisesta. Ja yleensä niiden tissejä pääsee roplaamaan helpommin. Siksi ne on huippuja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1689
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1598
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1179
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1134
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      7
      1028
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      981
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe