oletko koskaan kävellyt auton alle tai onko koskaan tullut sellaista läheltä piti-tilannetta että olisit voinut joutua auton alle?
kysymyksiä naisille
5
443
Vastaukset
- auton alle
Auton alle olen jäänyt pyörällä ajaessani. Auto ajoi punaisia päin.
Autollani olen myös meinannut jäädä bussin alle. se olisi ollut oma moka.- kävikö sulle
pahasti, siis loukkaannuitko pahastikin?
- Ei ihan alta pois
Parivuotta sitten auto tönäisi, tuli sivusta ja ajoi päälle (ei huomannut ollenkaan). Ei käynyt onneksi mitään pahempaa koska auton etukulma osui polkupyörän takarenkaan keskelle. Pyörän takapää lennähti etupään edelle ja itse lensin sitä myöten tangon yli asvaltille. Tajusin tilanteen jo parisekuntia ennen törmäystä, kun huomasinkin, että auto alkoi yhtäkkiä kiihdyttää eikä jatkanutkaan hidastamista, (hullusti olisi käynyt jos auto olisi osunut keskelle pyörää tai pyörä olisin törmännyt auton kylkeen)
- \o/
Paras nettideittailuun kuuluva kysymys ikinä!
Olen meinannut jäädä auton alle useampaan otteeseen... hmmm... ehkä siinä on syy miksi en "jää" naisen alle tai päälle tarpeeksi usein. - tämä*
liittyy tälle palstalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668