Kertokaapa hyviä ska-punk artisteja ja levyjä on olemassa?
Ainaski Tim Armstrongin uus lätty kuulostaa hyvältä.
ska-punkkia?
5
575
Vastaukset
Rancid on mainio.
...And Out Comes the Wolves on yksi punk-suosikeistani.
Goldfinger soitti hyvää ska-punkkia, ennenaikaan, nykyisin melkein pelkkää poppista!:(
http://www.youtube.com/watch?v=Pe8fGt5M3SI
Kutsuipa joku punk-vaikuttaja Madnessiakin, jokunen aika sitten jossain, en muista missä, punk-bändiksi, vaikka ei poppoo koskaan punkkia soittanutkaan.- ja madness
lätyt löytyy kyllä hyllystä.
Aika monella bändillä tuntuu löytyvän vivahteita ja joillakin kuten rancidilla on aina muutama biisi skata.
Onkohan olemassa artisteja jotka ois tehneet levykaupalla ska-pukkia ja vielä hyvää sellaista?
Aito ja alkuperäinen ska, madnessiä lukuunottamatta kuulostaa vähän turhan kesylle meikäläisen makuun.
Pitännee tsekata toi goldfingerin alkupään tuotanto. ja madness kirjoitti:
lätyt löytyy kyllä hyllystä.
Aika monella bändillä tuntuu löytyvän vivahteita ja joillakin kuten rancidilla on aina muutama biisi skata.
Onkohan olemassa artisteja jotka ois tehneet levykaupalla ska-pukkia ja vielä hyvää sellaista?
Aito ja alkuperäinen ska, madnessiä lukuunottamatta kuulostaa vähän turhan kesylle meikäläisen makuun.
Pitännee tsekata toi goldfingerin alkupään tuotanto.Älä sitten pahasti pety GF:n tuotantoon.
Suurin osa bändin kappaleista on kuitenkin vain pop-punk pohjaista musiikkia, johon ska vain tuo kaivattua särmää.
Olisin toivonut, että biisinikkari
John Feldmann olisi keskittynyt enemmän juuri ska-punkkiin ja jättänyt muut musikiiliset intohimonsa lukuisiin muihin projekteihinsa.
Bändin repertuaari on varsin laaja yksittäisiä kappaleita tarkastellen.
Löytyy niin puhdasta poppia, skata, punkkia, hc:täkin ja jopa pari kappalettaa argerssiivista Terror tyylistä raivoa.
Unohtui mainita vielä, vain youtuben kautta tutuksi tullut Operation Ivy, poppoo joka melko saumattomasti, ja ihan onnistuneesti, yhdistelee punkkia skaa-rämpytykseen.
- :-)
Tim kuulostaa todellakin loistavalta, tänään sain herran soololätyn kätösiini ja ah kun sen asetti levylautaselle ja vola kaakkoon! "Wake up.."
Ja Rancid, uutta levyy odotellaan 40 asteen kuumeessa... =)- Ska.Man
Kokeileppas sellasta ku Operation Ivy.Rancidin Timin Ja Matin ex bändi ennen rancidia ja taitaapi vielä common riderin Jesse laulaa tässä bändissä.loisto kamaa suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497