Onkos hiacen jälkeen tulleet corollat vienti tuoteksi, kun kauhea kysyntä vanhalla corolla hoonosoomi puhuville......onkos muut huomanneet saman
Corollat Afrikkaan??
8
1360
Vastaukset
- niitä
sinne on viety. Mutta miksei ne vie niitä suoraan sinne, minkä takia ne pitää käyttää ensin täällä Suomessa?
- x-car
Koska meillä edullisempia kuin euroopassa.
Ja syystä koska on ruoste poikineen syönyt mutta noissa kehitys-maissa edullista korjata.
Siinäpä tuo.- korjata
niillä vaan ajetaan, kunnes vaihdelaatikko tai taka-akseli putoaa tielle.
Sitten korjataan...
Toyota ja viimeinen oikea mercedes eli W123 (siis tämä malli pystärin ja väyrysen välissä) ovat ainoita autoja, jotka kestävät Afrikassa. Siellä kokemus puhuu ja katukuva kertoo.
Kymmenien ulkomaan matkojeni aikana ainut kerta kun taxi-matka on keskeytynyt oli Marokossa.
W123 mersun vaihdekeppi katosi vasemman käteni vierestä... vaihdelaatikko päätti tutustua marokkolaiseen asfalttiin kunnolla.
Onneksi oltiin kaupungissa eikä vauhtia ollut kovinkaan paljon.
Kukaan ei loukkaantunut, ehkä kuski henkisesti ilmeestä päätellen...
PS. Ei muuten tarvinnut maksaa kyydistä :D
http://out-to-africa.com/media/diarypics/IMG_4128.JPG
TOYOTAlla Afrikkakin kuljettaa,yees - edellinen kommentoija
korjata kirjoitti:
niillä vaan ajetaan, kunnes vaihdelaatikko tai taka-akseli putoaa tielle.
Sitten korjataan...
Toyota ja viimeinen oikea mercedes eli W123 (siis tämä malli pystärin ja väyrysen välissä) ovat ainoita autoja, jotka kestävät Afrikassa. Siellä kokemus puhuu ja katukuva kertoo.
Kymmenien ulkomaan matkojeni aikana ainut kerta kun taxi-matka on keskeytynyt oli Marokossa.
W123 mersun vaihdekeppi katosi vasemman käteni vierestä... vaihdelaatikko päätti tutustua marokkolaiseen asfalttiin kunnolla.
Onneksi oltiin kaupungissa eikä vauhtia ollut kovinkaan paljon.
Kukaan ei loukkaantunut, ehkä kuski henkisesti ilmeestä päätellen...
PS. Ei muuten tarvinnut maksaa kyydistä :D
http://out-to-africa.com/media/diarypics/IMG_4128.JPG
TOYOTAlla Afrikkakin kuljettaa,yeesPeugeot 504:sen. Aikanaan mallin bensaversio malliltaan ranua ( 504 farmari seitsemän hengen versio ) ja 504-mallin avolava, olivat erittäin haluttuja autoja.
- Jormaaa
Kenian safareilla käyneenä ja niiden paikallisten kuskien kanssa jutelleena kuulin, että he eivät sinne enää haluakaan muita merkkejä. Hiace kuulemma on ainut, joka todella kestää ne ylikuormilla ajetut röykytykset ja henkilöautoista juuri Corolla on samasta syystä suosittu. Ovat kokeilleet muitakin mm. Fordit ja VW:t ja taas palanneet Toyotiin.
- Nullahumppi
Mitäköhän lie Jaappaninin päässä pr-ukkelit ajatella, kun joka toisessa uutislähetyksessä on tojotan pickupissa ryhmä aurinko ihoisia sisällissota fiiliksissä AK-47:jen kanssa.
Pyssyt venäjältä ja autot jaappaniasta....pitkien emppiiristen kokeiden tulos.
Myöskin valmet on toimittanut sinne diesel-voimalaitoksia. Pojjaat sellaista sitten vetivät akselista käyntiin traktorilla....käynnistyihän se (ja kaikki voivat arvata mitä sitten tapahtui). - Ben Gabriel
tunnen rovaniemeläisen safariyrittäjän, joka kokeiltuaan muitakin merkkejä, on yritysmaastureissaan päätynyt pelkkiin Toyota Landcruisereihin.
Hänen sanoin:" Ei minulla ole varaa siihen, että asiakkaan jouluelämys menee pilalle vehkeiden hajoamisen takia."
MOT
- Afrikassa.
Eräänlainen rasistinen ilmiö tämäkin. Suomen valtiolla olisi kyllä varaa ostaa vuosittain muutama sataa uutta henkilöautoa afrikan heikko-osaisille. Tulisi samalla maksettua vähän sitä vanhhaa velkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473