onkos täällä paljon ihmisiä lähdössä vuoden päästä au pairiksi yhdysvaltoihin?
yhdysvaltoihin
3
455
Vastaukset
- olen
olen lähdössä myös ensi kesänä kun lukion olen saanut suoritettua :) alkaa jo nyt tulemaan matkakuumetta! minkä järjestön kautta olet menossa?
- jents
itsekin olen viimeistä vuotta lukiossa:) ajattelin lähteä euraupairin kautta kun monet on kehunu sitä ja on aika edullinen:)
- juttu!
jents kirjoitti:
itsekin olen viimeistä vuotta lukiossa:) ajattelin lähteä euraupairin kautta kun monet on kehunu sitä ja on aika edullinen:)
Itsekin olen ajatellut tota EurAuPairia ja tuntuu, että suurin osa meneekin sen kautta, mutta nyt on tullu jotenki sellanen tunne etten menekään "EurAuPairilla". Nuo perhevalinnat mietityttää jne. Menen ylihuomenna ef:n infoon niin saa nähdä jos saavat vakuutettua mut ni meen sit sieltä kautta. Sts on myös yksi vaihtoehto. Saa nyt nähdä sitte :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512202
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9775- 67713
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35711Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27620Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap81514- 44510
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479