kumpi

joopz

kumpi kannattais valita sts vai euraupair?

6

564

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietin......

olen itse ollut jo pitkään sitä mieltä että euraupairin kautta mutta sit niistä perheiden valitsemisjutuista tuli kamala epäilys ja oon jo alkanu miettimään etj os ef:n kautta. vaikka se oli pitkään viimeinen vaihtoehtoni. on nyt ihan avoinna et minkä järjestön kautta, euraupairilla olis parhaimmat edut mut mua se perhevalinta tosiaan mietityttää..

• mietin,.,.

olen itse ollut jo pitkään sitä mieltä että euraupairin kautta mutta sit niistä perheiden valitsemisjutuista tuli kamala epäilys ja oon jo alkanu miettimään etj os ef:n kautta. vaikka se oli pitkään viimeinen vaihtoehtoni. on nyt ihan avoinna et minkä järjestön kautta, euraupairilla olis parhaimmat edut mut mua se perhevalinta tosiaan mietityttää..

• mietin..

• kissamaari

Nii mikä siis sua siinä perhevalinnassa mietityttää?

• vaan
        kissamaari kirjoitti:

Nii mikä siis sua siinä perhevalinnassa mietityttää?

että ymmärsin ettei euraupairilla saa itse oikein valita niitä perheitä vaan perhe pääasiassa valitsee sinut. kun noissa muissa järjestöissä oli niin, että saa itse odotella yhteydenottoja ja sit sopia itse perheen kanssa kenet valitsee yms.

• tyyty
        vaan kirjoitti:

että ymmärsin ettei euraupairilla saa itse oikein valita niitä perheitä vaan perhe pääasiassa valitsee sinut. kun noissa muissa järjestöissä oli niin, että saa itse odotella yhteydenottoja ja sit sopia itse perheen kanssa kenet valitsee yms.

Moi,

itse olen lähdössä allianssin kautta joulukuussa USA:an. Olen ollut tyytyväinen valintaani,sillä juttu on koko ajan toiminut tosi jouhevasti. Allianssilla, tai siis sen yhteistyöjärjestöllä Au Pai in Americalla saa omaan sähköpostiinsa tiedon, jos perhaat ovat olleet kiinostuneita hakemuksestasi. Saatat siis saada yhteydenottoja monelta perheeltä samanaikaisesti. Monella muulla järjestöllä (Euraupairista en tiedä9 homma toimii niin, että saat vain yhden perhe-ehdotuksen kerrallaan ja se pitää hylätä, ennen kuin saat uuden ehdotuksen. Tämä vaikeuttaa/hidastaa mielestäni prosessia. Itselläni on tällä hetkellä ainakin jo 3 perhettä joista valita :) ja hakemukseni on ollut sisällä vasta 3 päivää! Suosittelen siis Allianssia tai muuta järjestöä, jolla homma toimii tällä tavalla. Allianssilla tai siis sen yhteistyjärjestöllä ei myöskään mitenkään tuputeta tiettyä perhettä vaan ohjeetkin ovat, että tulee valita vasta ensimmäinen perhe joka oikeasti tuntuu sopivalta. Heidän papereistaan löytyy jopa ohjeita siitä, että miten kieltäytyä kohteliaasti, joa perhe ei tunnu oikealta.

On tietty jokaisen oma valinta,e nkä rupea arvostelemaan muita järjestöjä, koska en heidän tomintaanasa tunne, mutta on kyllä tyhmää jos painostetaan valitsemaan ensimmäinen tarjottu perhe.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      32
      2403
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1914
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1559
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe